|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Meg i hans sko:
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg syns ikke synd på Øygard. Måten han har opptrådt på både før, under, mellom og etter rettssakene er så tvers igjennom uredelig og ubehagelig, det er igrunnen skremmende å se et menneske som er så lite i kontakt med virkeligheten og har så komplett manglende evne til å ta følgene av det han har gjort. |
|
|
|
|
#3 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig i absolutt alt. |
|
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Veldig enig. Jeg har en niese på snart 16, og syns det også er fryktelig ungt.
|
|
|
#6 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Når jeg mentalt tar på meg Øygardens mokkasiner får jeg bare et stort behov for å slå meg på brystkassen mens jeg skylder alt faenskapen på noen andre.
|
|
#7 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg trur også (dessverre) det er eit veldig realistisk scenario.
|
|
#8 |
|
can-jur
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg har ingen problemer med å forstå at han har det kjipt og tungt nå.
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Igrunn der jeg er og.
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Floksa sa det. Det er ikke vanskelig å tenke at han sikkert har og har hatt det helt jævlig. Og så tenke at det er det minste han fortjener.
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Nei, det er absolutt ikke noe problem å skjønne at han har det temmelig elendig. DET er lett å tenke seg. Han har jo tydelig vært en mann som har likt å føle seg som helten i filmen der oppe i bygda, med politikernettverk og kjendisfotograf og elskerinner og Brimi og PR-dame og alt med seg. Helt sikkert ikke like gøy å sitte inne med antagelig heller gretten frue og stappe i seg bløtkaker fra folket og lese på nett alt det grisete han har skrevet til en liten jente. |
|
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Men det er jo ingen som sier at de har sympati med ham. Empati betyr jo vare det du sier. At man klarer å sette seg inn i hvordan han har det. Ikke om man syns synd på ham.
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Ja, det var sånn jeg også tolket det. Jeg har empati og skjønner godt at det ikke er så moro for gromgutten fra Vågå lenger. Sympati derimot... |
|
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Ja, jeg vet forskjellen på empati og sympati. Ble litt overrasket over å få den inn med teskje, spesielt siden jeg faktisk skrev at jeg godt kunne skjønne at fallet fra gullgutt-ordfører til riks-gammel-gris har vært tøft. Sist redigert av Filifjonka : 09-06-13 kl 11:35. |
|
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2013
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)*** Sist redigert av Ørnekvinnen : 04-09-14 kl 12:15. |
|
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Vissvass. Respekt er noe man må gjøre se fortjent til. Ikke noe man har rett på i kraft av å eksistere i verden. |
|
|
|
|
#18 |
|
can-jur
|
Jeg tror du blander respekt og verdi.
|
|
|
#19 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Hva mener du med at han fortjener respekt? Jeg har ingen respekt for den mannen, ikke i det hele tatt, og kan heller ikke se at han fortjener respekt. |
|
|
![]() |
|
|