|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#621 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Irma- hvorfor lager du ikke f.eks. eplemos selv ? Koker epler og har i kunstig søtning ? Eller bringebær eller annen frukt eller bær du liker.. |
![]() |
![]() |
#622 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?gnuri, fordi vi lager så sinnsvakt mye annet fra bunn av (baker opptil flere ganger i uka for tiden), og at jeg ikke helt har troen på hjemmelaget eplesyltetøy.
#623 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg kan jo dele fyllet på pizzaen også, som jeg slengte sammen i hyrten og styrten. Men god ble den.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 18-04-10 kl 21:22. |
![]() |
![]() |
#624 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Irma- takk for pizzatips. |
![]() |
![]() |
#625 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Gårdsdagen ble litt så som så karbemessig, da vi var på besøk, men i dag er jeg i gang igjen |
![]() |
![]() |
#626 |
Trøtt
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg har prøvd Isets lavkarbopizzabunn i dag, og
#627 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Dagen i dag hasr blitt litt bob bob, for er på besøk hos mor, og hun er ikke helt inne i lavkarbokjøret kan man si, men hun prøver, den skal hun ha. Hadde kjøpt blomkål. |
![]() |
#628 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Den pizzaen så god ut Irma! Skal definitivt prøves!
#629 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Har vært på hytta i helgen og maten ble slik: |
![]() |
![]() |
#630 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 3 Nannahs knekkebrød, 2 kokte egg og majones. (Hvor store er de knekkebrødene dere lager? Mine er ikke så store som de man får kjøpt ferdig, så egentlig 2 knekkebrød kanskje? Sist redigert av Left : 21-04-10 kl 14:37. |
![]() |
#631 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg er egentlig ikke her, men har spist Isets nøttebrød med kokt skinke og rekesalat til frokost.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
#632 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Dragen- koselig å se deg også Sist redigert av gnuri : 19-04-10 kl 19:59. |
![]() |
![]() |
#633 |
Einsam
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Er på ketolyse på 4.mnd, og det går bra. |
![]() |
![]() |
#634 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Maimor- vil gjerne ha oppskrift på verdens beste lavkarbobrownies, og egentlig også resten av den bursdagslunsjen |
![]() |
![]() |
#635 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Sjugger: jeg får 32 skiver ut av knekkebrødoppskriften og blir på str. med litt store klibrød. |
![]() |
![]() |
#636 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Vi får også 32.
#637 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?
Pisk eggedosis av 4 egg og 100 gram sukrin og 35 gram Splenda. (blandingsforholdet på søtning kan varieres etter smak, men volumet skal tilsvare 360 gram sukker, ca 3,5 dl)
#638 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 2 Nannahknekkebrød med makrell i tomat
#639 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Maimor: det der var da slett ikke mye! Synes det var lite jeg. Jeg kunne spist det der og jeg har 95 % mindre magesekk enn deg.
#640 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?I kveld har jeg hatt en for meg tilnærmet perfekt lavkarbodag, og de er det ikke mange av i livet mitt.
|
|