Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 17:52   #621
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Angeliquehar du fått juleesken fra Cornelias hus? Venter spent på min. ...Du burde få vervepremie

Nei jeg har bedt henne vente litt med å sende den
Forholdsvis (les ... VELDIG) kaotisk i bodene mine fremdeles etter innflyttingen i nytt hus

Vi har flere rom, men mindre boder og lagringsplass
Puslespill dette

Gammel 18-11-06, 19:59   #622
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hjelper ikke, jeg kunne sittet på hendene mine til over jul, men i dag måtte jeg bare på Sandvika og Nadine. Det resulterte i dette:

De er vel alle vist her før, men nå er de altså også mine

emm er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 20:03   #623
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Grattis Emm.Jeg har blusen i midten og har bestilt samme kjolen i beige fra Helena.
Den singleten var fin
Jeg har en med et blondebånd som knytes under brystene

Gammel 18-11-06, 20:16   #624
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Jeg kjøpte disse aerobicskoene i dag. *jogger på stedet hvil* Det gikk litt fort i svingene kan man si. Da jeg kom hjem så jeg merket på skoene, det har jeg aldri hørt om før. Det kan selvsagt ha noe med at jeg aldri har trent aerobic, ei heller brukt aerobicsko.

De har jeg, hadde heller ikke hørt om merket før. Men damen i butikken sa at det er et kjent aerobicmerke Har ikke fått testet de så masse enda da.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 20:38   #625
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ikke, aldri i verden x 10 000 (!!!) bli bitt av O.M basillen. Jeg kjenner at kanten er nær, det er like før jeg tipper over...
HJELP!

007 er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 21:25   #626
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg skal ikke, aldri i verden x 10 000 (!!!) bli bitt av O.M basillen. Jeg kjenner at kanten er nær, det er like før jeg tipper over...
HJELP!

Gammel 18-11-06, 21:27   #627
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte nye briller til min 8-åring i dag. Bruuns Bazaar.

Dyyyyyrt, men veldig nødvendig!

Gammel 18-11-06, 21:31   #628
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

HJELP!

De klærne er så fine atte

Gammel 18-11-06, 21:48   #629
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HJELP!

Bare vent. Det er ikke mulig å la være. Hører du ikke Odd Molly roper på deg: "kom og kjøp, kom og kjøøøøp"

emm er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 22:47   #630
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Bare vent. Det er ikke mulig å la være. Hører du ikke Odd Molly roper på deg: "kom og kjøp, kom og kjøøøøp"

007 er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 23:10   #631
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grattis emm! Velkommen i klubben

Den singleten har jeg, er kjempefornøyd med den!

Gammel 18-11-06, 23:12   #632
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Arrrrgh! Jeg skulle ønske jeg kunne lagt inn en fin topp her, men jeg kjøpte den ikke Var i Gøteborg i går og fant en kjempefin gravidtopp til julebordet på Gina Tricot, men jeg kjøpte den ikke :klaske panne:

Og Gina Tricot har vel ikke kommet til Norge ennå det? Kjipe saker...

Isa er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 23:13   #633
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Grattis emm! Velkommen i klubben

Den singleten har jeg, er kjempefornøyd med den!

Jeg og! Har den i brunt og hvitt også, den er så fin at den fortjener å vises i en utringning!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 23:18   #634
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjipt, Marikken. Men de kommer: http://e24.no/oppogfrem/article1337039.ece

Ellers har de hjemmeside på www.ginatricot.se, men jeg kommer ikke inn der nå.

Gammel 18-11-06, 23:24   #635
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Kjipt, Marikken. Men de kommer: http://e24.no/oppogfrem/article1337039.ece

Ellers har de hjemmeside på www.ginatricot.se, men jeg kommer ikke inn der nå.

Takk for link! Liker jo butikken sånn utenom graviditeten og, så dette var jo flott!

Isa er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 23:30   #636
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Standard

Jeg kjøpte akkurat et par sko til min nye Coast-kjole på ebay.co.uk, spent på om de passer

Sist redigert av kiddo : 30-11-06 kl 19:36.
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 01:00   #637
tutta
Passiv

Standard

Da har Victor og Rolf klærne kommet fra hm

Kjempe lekre Mest fornøyd med denne jakken:

Satt som ett skudd og var veldig deilig i stoffet!!Faktisk 80%ull

Bestilte disse også,men i og med at jeg er en smurf på 1.63 så sender jeg de i retur

SNUFS

Gammel 19-11-06, 09:12   #638
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Bestilte disse også,men i og med at jeg er en smurf på 1.63 så sender jeg de i retur

SNUFS

Du vil ikke selge den beige trenchcoaten? Hvilken størrelse?

Claire er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 10:09   #639
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

SNUFS

Hvilken størrelse er den sorte? Vil du selge den?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 13:06   #640
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får vel slenge meg på denne fantastiske tråden jeg også. Har foreløpig også holdt stand mot Odd Molly, men må jo innrømme at jeg skjønner fascinasjonen. Mye koselig og fine ting som ser ut til å være veldig bra kvalitet. Mitt "problem" med ting som ser hjemmelaget/håndverksmessig ut, er at jeg føler jeg burde ha laget det selv, spesielt dersom jeg synes prisene er litt stive. Har en tendens til å tenke, "den kunne jeg jo ha laget selv for halve prisen", men gjør jeg det? Nei.
Funderer litt på om jeg skal sy om eller applikere på noen av det lasset jeg har av for store og omformelige strikkejakker i skapet i Odd Molly stil faktisk.
Det var min lille OM-digresjon.

Og så til mitt siste kjøp, nemlig noen aldeles deilige lilla skinnhansker med strikket ullfor som jeg fant på Steen&Strøm til 20 %. Et lite anførselstegn en kald vinterdag:

LaBanga er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.