|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Akkurat ferdig med "grabben i graven brevid", og nå leser jeg bilett mrk. hushjelp.
|
|
#2 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Den er søt
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Elizabeth Gilberts Eat, Pray, Love. Den er med overalt, og ligger ikke bare på nattbordet. |
|
|
|
|
#4 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Sommer er lesetid for meg, og nå er jeg akkurat ferdig med Hodejegerne av Jo Nesbø. Den var artig og ganske lettlest - fort ferdig i forhold til Hole-romanene.
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Kineseren av Henning Mankel |
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er skuffet.
|
|
#7 |
|
Ferdig!
Jeg er ikke helt overbevist jeg heller, men har ikke kommet så langt ennå. Akkurat ferdig med kineserhistorien. |
|
|
|
|
#8 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har gitt opp Special topics in calamity physics tror jeg, kommer aldri ordentlig inn i boka, så jeg tror jeg må kjøpe den på norsk og lese i stedet. i stedet leser jeg De krenkede av Åsne Seierstad. |
|
|
|
|
#9 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Ble ferdig med Jo Nesbø, Hodejegeren, i går. Den var spennende og litt overraskende.
|
|
|
#10 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?"En by som Alice" kom i posten nylig. Jeg er veldig spent.
|
|
#13 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har lest ferdig alle Milleniumbøkene. Er ikke overbegeistret, men de var grei tidtrøyte -spesielt den siste som ble "fortært" på en strand i Hellas.
|
|
|
#14 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?"Portrait of a lady"... |
|
|
|
|
#15 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?akkurat nå ligger det en graviditetsbok der, og "En shopoholiker treffer blink". Jeg ler sånn av de bøkene. har lest de alle 5 ganger før eller noe.. typisk sommerbok..
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Bare 20 sider igjen av Trude Marsteins Gjøre godt nå!
|
|
|
#18 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?The good husband of Zebra Drive av Alexander McCall Smith. Lett og underholdende, og i prinsippet bra barsellitteratur. Men med baby som liker å sovne med fjeset sitt tett inntil mitt, blir det dårlig med kveldslesing for tida, så det går ordentlig trått likevel. |
|
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Akkurat ferdig med Camilla Läckbergs "Ulykkesfuglen".
|
|
#20 |
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg klarer ikke å lese bøker for tiden.
![]() |
|
|