|
|
#621 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg har fått ryddet på "hjemmekontoret", fått opp noen hyller og litt pyntegreier, fått meg nytt tastatur og mus, og fått satt opp slik at jeg har lett tilgang til både stasjonær og bærbar pc. Så mye koseligere rundt meg, og det betyr ganske mye for meg.
|
|
|
#622 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13I går valgte jeg å dra på en greie jeg egentlig ikke ville/orket. Jeg er veldig glad for at jeg dro, det ble veldig hyggelig. |
|
|
|
|
#623 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Min brors bryllup. Han har funnet en fantastisk dame i voksen alder og de er så fine sammen.
|
|
#624 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Kattepjuska har fått lov å være ute og snoke litt. Det er litt skummelt å sende henne ut etter påkjørselen for en måneds tid siden. Men det er på tide, både for henne og meg. Jeg er kjemperedd for at hun skal rote seg ned på bilveien igjen. Men må jo slippe henne. Nå har den lille trebente pjuskungen min vært på fluejakt, klatret på steiner, drukket sølevann og har hoppet og løpt rundt i hagen hos både meg og naboen. Og hun er lykkelig og sliten. SÅ godt å se at hun er i gang med å få det bra i kattetilværelsen. |
|
|
|
|
#625 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg fikk gått en tur i skogen, pratet med naboen ute og kost med nabokatta. Nå bøtter det ned, så jeg er veldig fornøyd med timingen. |
|
|
|
|
#626 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Vi har denne helgen hatt besøk av fetteren min med kone og 4 unger i anledning et familiearrangement. Det har vært hektisk og stappfullt, men også helt utrolig koselig.
|
|
|
#627 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Koser meg med yngste, og vi har bestilt pizza. |
|
|
|
|
#628 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Kjempefin tur med eldste i dag, i skogen i et område i marka vår jeg ikke har vært før. Vi plukket kantarell og skravlet oss gjennom skogen.
|
|
#629 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Fikk endelig motivasjon til øvelseskjøring med mellomste. Hyggelig stund.
|
|
#630 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Øvelseskjørte med eldste i dag. Han har oppkjøring om cirka 4 uker, og det er mannen som har stått for øvelseskjøring med han. Jeg og eldste har ikke personligheter som går så godt sammen under den type "stress". Men det gikk kjempefint for begge to i dag. Det var veldig hyggelig, selv om han nok foretrekker faren sin. |
|
|
|
|
#631 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Surret av stemmer fra nybakte sjuendeklassinger ute i garderoben.
|
|
#632 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Den fine, effektive, kunnskapsrike og veldig blide gynekologen min.
|
|
#633 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Sol og en fin morgentur til jobb.
|
|
#634 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Dag 3 og leverte en unge uten styr på skolen, da jeg gikk etter 2 minutter hadde hun dratt spes.ped inn i kortspill.
|
|
|
#635 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Første skoledag, en starter på vgs, en på 7. trinn og minste på 4. trinn.
|
|
#636 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Første skoledag for en 2. klassing, en 6. klassing og en 9. klassing.
|
|
#637 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Jeg kjenner at 9 uker ferie som mine har hatt har vært i overkant lenge...
|
|
#638 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13At jeg rakk siste flytog fra Gardermoen med et nesten bokstavelig nødskrik i natt.
|
|
#639 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Stolpejakt.
|
|
#640 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13Shallow: Jeg så meg i speilet i en uvanlig vinkel her i dag, og oppdaget at helt umerkelig så har løpetreningen siste halvåret pinadø løftet rumpa pent opp på plassen sin igjen!
![]() |
|
|