Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-22, 09:52   #621
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg har fått ryddet på "hjemmekontoret", fått opp noen hyller og litt pyntegreier, fått meg nytt tastatur og mus, og fått satt opp slik at jeg har lett tilgang til både stasjonær og bærbar pc. Så mye koseligere rundt meg, og det betyr ganske mye for meg.
Har reinnstallert alt på pcen, slik at jeg har ryddig, ren og funksjonell pc. Det er deilig.

Så selv om hodet har vært avkoblet og jeg har vært sliten etter oppstart av skolen, så har jeg fått gjort unna litt. Og føler meg klar for ny uke. Sånn delvis iallfall.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 21-08-22, 10:59   #622
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går valgte jeg å dra på en greie jeg egentlig ikke ville/orket. Jeg er veldig glad for at jeg dro, det ble veldig hyggelig.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 21-08-22, 12:01   #623
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Min brors bryllup. Han har funnet en fantastisk dame i voksen alder og de er så fine sammen. Og det var helt magisk å treffe storfamilien min igjen.

Gammel 21-08-22, 15:08   #624
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Kattepjuska har fått lov å være ute og snoke litt. Det er litt skummelt å sende henne ut etter påkjørselen for en måneds tid siden. Men det er på tide, både for henne og meg. Jeg er kjemperedd for at hun skal rote seg ned på bilveien igjen. Men må jo slippe henne. Nå har den lille trebente pjuskungen min vært på fluejakt, klatret på steiner, drukket sølevann og har hoppet og løpt rundt i hagen hos både meg og naboen. Og hun er lykkelig og sliten. SÅ godt å se at hun er i gang med å få det bra i kattetilværelsen.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 21-08-22, 16:26   #625
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk gått en tur i skogen, pratet med naboen ute og kost med nabokatta. Nå bøtter det ned, så jeg er veldig fornøyd med timingen.

Og herlig å lese at kattepusen til Kaija har det bra.

Strå er aktiv nå  
Gammel 21-08-22, 17:10   #626
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har denne helgen hatt besøk av fetteren min med kone og 4 unger i anledning et familiearrangement. Det har vært hektisk og stappfullt, men også helt utrolig koselig.

Og da de dro, var vi fire som ble igjen helt, helt stille i to timer.

Gammel 21-08-22, 20:30   #627
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Koser meg med yngste, og vi har bestilt pizza.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 21-08-22, 21:56   #628
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin tur med eldste i dag, i skogen i et område i marka vår jeg ikke har vært før. Vi plukket kantarell og skravlet oss gjennom skogen.

Gammel 21-08-22, 23:05   #629
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Fikk endelig motivasjon til øvelseskjøring med mellomste. Hyggelig stund.

Gammel 21-08-22, 23:10   #630
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øvelseskjørte med eldste i dag. Han har oppkjøring om cirka 4 uker, og det er mannen som har stått for øvelseskjøring med han. Jeg og eldste har ikke personligheter som går så godt sammen under den type "stress". Men det gikk kjempefint for begge to i dag. Det var veldig hyggelig, selv om han nok foretrekker faren sin.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 22-08-22, 09:10   #631
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Surret av stemmer fra nybakte sjuendeklassinger ute i garderoben. Godt å komme i gang igjen!

Gammel 22-08-22, 10:30   #632
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den fine, effektive, kunnskapsrike og veldig blide gynekologen min.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 22-08-22, 10:32   #633
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sol og en fin morgentur til jobb.

Gammel 22-08-22, 10:34   #634
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Dag 3 og leverte en unge uten styr på skolen, da jeg gikk etter 2 minutter hadde hun dratt spes.ped inn i kortspill.

Jeg klyper meg selv i armen og tror knapt hvor lett dette går.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 22-08-22, 11:04   #635
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Første skoledag, en starter på vgs, en på 7. trinn og minste på 4. trinn.

Gammel 22-08-22, 11:09   #636
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Første skoledag for en 2. klassing, en 6. klassing og en 9. klassing.

Yngste leverte jeg på sfo når jeg dro på jobb, etter hennes ønske, mellomste gikk sammen med nabojenta og eldstemann gikk og tok skolebussen, alle kom de seg på plass og skoleåret er igang

Det er deilig med ferie, og jeg skulle gjerne hatt mer fri , men det er nå sånsett greit t ungens ferie også er over så ting faller litt på plass.

Gammel 22-08-22, 11:11   #637
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjenner at 9 uker ferie som mine har hatt har vært i overkant lenge...

Gammel 22-08-22, 11:23   #638
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg rakk siste flytog fra Gardermoen med et nesten bokstavelig nødskrik i natt.

Gammel 22-08-22, 12:19   #639
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Stolpejakt.

Gammel 22-08-22, 13:39   #640
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shallow: Jeg så meg i speilet i en uvanlig vinkel her i dag, og oppdaget at helt umerkelig så har løpetreningen siste halvåret pinadø løftet rumpa pent opp på plassen sin igjen! Treningen handler for meg 98% om å føle seg sprek og frisk, så det er lenge siden jeg har tenkt på utseende som noe som skulle komme som følge av trening, men jommen morsom bonus, lell! Nå kunne jeg rocket en pippa-brudepikekjole når som helst.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.