|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråden #3IKKE TA MED GLASSFLASKER PÅ STRANDA ELLER UT I NATUREN!!
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
Sv: Såpekassetråden #3Så fint at du gjør det, Polyanna!
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråden #3Skulle ønske jeg klarte å være med å være persilleblad på kino, for det hadde jo vært mye hyggeligere, men nei.
|
|
#5 |
|
lettere utlada
|
Sv: Såpekassetråden #3Kan alle som finner ut at katt ikke passer dem i ferier, og derfor dumper dem alle muligens steder, brenne litt i helvete?! Når små kattunger blir satt ut for enten å dø eller klare seg selv så kjenner jeg at jeg får lyst til å slå noen!!
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråden #3
What?! Dumping av katter er grusomt! Jeg tar gjerne en kattunge om du har en som trenger et nytt hjem.
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg fatter ikke hvordan man klarer det. Katten er levende ffs. Da har man seriøst svekkede sjelsevner.
|
|
|
#8 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #3Ikke at jeg tror på helvete, men her støtter Taien 113 %. |
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #3Den forrige katten vår og mannen min tålte ikke trynet av hverandre. Det markerte katten ned å tisse i skoene hans. Ingen andre sine, bare hans. Flere ganger. Det hjalp virkelig på forholdet mellom de to. Not.
|
|
#10 |
|
|
Sv: Såpekassetråden #3Altså de HÆLVETES elsparkesykkelnautene som PLUTSELIG SKJÆRER INN på fotgjengerfelt MED BÅNN SPIKER rett foran biler og motorsyklister og whatnot, hva i svarte inderlige hælvete er det som er galt med dem? Er det et gudskompleks? Er de suicidale? |
|
|
|
|
#12 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Det er leit.
|
|
#13 |
|
Shake it out!
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Det gjør vondt
|
|
#18 |
|
Smugleser
|
Sv: Såpekassetråden #3Når kombiskapet kjøl/frys slutter å virke, og man må ringe tre forskjellige telefonnummer for å få avtalt en time for service, (deres krav for å håndtere reklamasjonen), og forslaget deres er 3. august?!?
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kontakt forhandler og krev lånekombiskap, forbrukerkjøpsloven gir deg rett til det ved reklamasjon. |
|
|
|
|
#20 |
|
Smugleser
|
Det vet jeg. Vi har kjøpt og installert nytt, jeg var ikke særlig fornøyd heller da det rent faktisk virket. Og jeg orker ikke å bruke masse tid og ressurser på å vente på at de skal forsøke å fikse noe som ikke er fiksbart. Men de mener altså at de ikke kan håndtere reklamasjonssaken før en tekniker har bekreftet at skapet er kaputt - og det bruker de altså (minst) tre uker på.
Anda - - - - - Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06 Sist redigert av Anda : 13-07-21 kl 11:44. |
|
|
![]() |
|
|