Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 1003-2000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-16, 13:14   #621
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Og hvordan ser man hvilke ord som trender på Google?

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:17   #622
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var på fest på fredag hvor vi diskuterte forskjellen på panfil og bifil, begynnelsen av samtalen var omtrent klin lik den som var på Skam i stad.

Gammel 23-11-16, 13:18   #623
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Det er bare at for noen så føles det like privat og grenseovertråkkende, men for all del ikke for alle. Mange er veldig åpne på det, men kommer jo an på relasjoner og situasjoner. Bare tenkte å gjøre oppmerksom på hvordan noen kan oppfatte det.

Jeg er ganske klar på at jeg lurer på dette, men vet bedre enn å spørre.

Jeg tenker at det må være lov til å fortelle om ting man grubler over.

Gammel 23-11-16, 13:22   #624
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er ganske klar på at jeg lurer på dette, men vet bedre enn å spørre.

Jeg tenker at det må være lov til å fortelle om ting man grubler over.

Kjenner deg jo, så det visste jeg. Klart det er lov å gruble! Det er jo stor forskjell på hva man grubler på og hva man utfører eller spør om, da. Jeg tenker vel tanker som ikke akkurat tåler dagens lys selv, og det tror jeg alle gjør.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:24   #625
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Og hvordan ser man hvilke ord som trender på Google?

Vet egentlig ikke hvordan man finner det, noen andre la ut linken og jeg klikket inn.

https://www.google.com/trends/explor...204-H&q=panfil

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:30   #626
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mahdi er jo meir bekymra for å vere homofob enn for at Isak er homo, jo! Og Magnus, ass...

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:35   #627
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg synest det er veldig rart å spørje om sexsliv og familierelasjoner, uansett legning. Eg ønsker heller ikkje at fikk skal dele viss dei ikkje er komfortable med det. På same måte som eg gjerne vil halde kontroll på kva eg deler sjølv og unngå nærgåande spørsmål frå random folk.

Eg må innrømme eg er rysta over spørsmåla Amylin skisserer opp. Det minner meg eigentleg bare om den scenen i Rita, kor mora skal akseptere sønnen sin legning og etter ei rekke googlesøk tar initiativ til ein samtale med å spørre om han er giver eller. reciever. : puteflaut: Men det var tross alt ein komiserie. (Før det har det aldri fallt meg inn at det er ein forskjell).

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:46   #628
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg synest det er veldig rart å spørje om sexsliv og familierelasjoner, uansett legning. Eg ønsker heller ikkje at fikk skal dele viss dei ikkje er komfortable med det. På same måte som eg gjerne vil halde kontroll på kva eg deler sjølv og unngå nærgåande spørsmål frå random folk.

Eg må innrømme eg er rysta over spørsmåla Amylin skisserer opp. Det minner meg eigentleg bare om den scenen i Rita, kor mora skal akseptere sønnen sin legning og etter ei rekke googlesøk tar initiativ til ein samtale med å spørre om han er giver eller. reciever. : puteflaut: Men det var tross alt ein komiserie. (Før det har det aldri fallt meg inn at det er ein forskjell).

Eller pillowprincess som OITNB innførte

Gammel 23-11-16, 13:46   #629
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig er eg ganske så lite opptatt av om Even kjem ut eller ikkje

Gammel 23-11-16, 16:13   #630
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Å herlighet, eg digger det klippet. Den kjappe dialogen, blikka, til og med Magnus er kul, og måten Isak tar att på til slutt, det er vanvittig morsomt. Eg ler og fniser.

Gammel 23-11-16, 17:25   #631
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så klippet var kommet og vurderte et øyeblikk å gjemme meg på do for å se det i pausen på konferansen jeg deltar på, men klarte å vente til jeg kom tilbake på hotellet. Jeg måtte grine en skvett for jeg synes gutta tok det like fint som jeg hadde håpet på. Jeg mått grine litt for håpet egentlig. Om det var fordi jeg er litt følelsesmessig i ubalanse etter en hel dag der håp og bærekraftig fremtid har stått på agendaen er godt mulig. Hilsen sipper'n

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 18:26   #632
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Så klippet på nytt med datter'n, og hvor kult er det ikke at de sitter og diskuterer bifil og panfil og ikke antar at Isak er homofil med en gang? Genialt!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 20:23   #633
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne sesongen er SÅ bra!

Gammel 23-11-16, 20:24   #634
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men jeg lurer på en ting: Dere som syntes det var grusomt dårlig gjort av Emma å oute Isak, er dere like forbanna på Isak for at han outer Even til gutta?
Vi vet jo ikke om Even er ute til andre enn Sonja. (Hvis vi går ut i fra at han fortalte henne om seg og Isak da de tok pause, og ikke bare om Isak.)

Gammel 23-11-16, 20:33   #635
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg digger hvor ekte og klønete Isak forklarer seg. "Jeg er'ke homo. Eller jo, kanskje jeg er litt homo da, men..."

Gammel 23-11-16, 20:52   #636
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte det sammen, men for det første er det stor forskjell på å fortelle at en selv har en greie med noen (selv navngitte), og å oute to andre. For det andre, har Even gjort det samme, og det har spredd seg. Da må Isak ha lov til å fortelle det til dem han bryr seg om.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 21:01   #637
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Ja, jeg ser den. Men hvis man skal følge den tankegangen: Emma hadde jo en greie med Isak. Da er det vel like naturlig at hun forteller sine venner om hvorfor det skar seg.

Det jeg glemte var, som du skriver, at det jo tross alt er Even som er grunnen til at Emma vet det til å begynne med, fordi han har sagt det til Sonja, som igjen må ha sagt det til Emma. Så da er de jo like gode begge to.

Gammel 23-11-16, 22:32   #638
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Jeg digger hvor ekte og klønete Isak forklarer seg. "Jeg er'ke homo. Eller jo, kanskje jeg er litt homo da, men..."

Jeg også, fordi det er så innmari ekte.Også er han samtidig utrolig tøff!

Even outa Isak til Sonja, men han fortalte det til Isak.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 22:42   #639
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Ny chat igjen.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 22:44   #640
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Synes det er veldig tydelig nå, om man scroller ned til starten av sesongen og ser når det stoppet opp med chatter og meldinger, og at det nå strømmer på igjen. Lite oppdateringer var et virkemiddel for å få seerne til å føle på hvor lite sosial Isak følte for å være og hvor mye han skjøv venner på avstand.

Gutta er fine, da! Tror neppe det blir gaybar, men håper på Elvebakkenfest og en prat med Even.

amylin er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.