|
|
|
|
#1 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Aha,er det derfor alle plutselig skal "flytte utenlands". Jeg har sett mange av de og irriterer meg like mye hver gang over de statusene,når jeg oppdager hva de skal bety. |
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg syns også de der brystkreftstausene er teite. På hvilken måte støtter man det med en slik status? Og enda teitere blir det når det i brevet man mottar at målet er å lure guttene på facebook.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
Jeg postet denne, og ser at allerede har endel kopiert den. Det er bra. Mye bedre enn fjørten mnd her og der.
|
|
|
#5 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Akkurat når skulle jeg ønske jeg hadde bursdag 31.mars. 31mnd i Florida hadde kledd meg, kjenner jeg. |
|
|
|
|
#6 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg har også kopiert og modifisert den med kontonummer og givertelefon. |
|
|
|
|
#7 |
|
koko
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg tillot meg å si hvor dust jeg synes slike statusoppdateringer er, og da fikk jeg klar beskjed om at det for det første setter fokus på en viktig sak (Jaha?) og for det andre var både festlig og underholdende. Sådesså!
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jadda, for jeg føler liksom jeg blir så oppmerksom på kreftsaken, når venninna mi plutselig skal flytte til Columbia og være der i 12 måneder.
|
|
#9 |
|
Tittel og tittel....
|
Ja, blir du ikke det?
|
|
|
#10 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Min ble slik denne gangen:
|
|
|
#11 |
|
~~~~~~~
|
La denne på statusen min nå. Disse fjollete meldingene om hvor folk skal bo!
|
|
#12 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vet jo ikke om de samme jentene som poster den andre statusen ikke også støtter kreftsaken med penger? Synes dette lyser lang vei "se på meg hvor PK jeg er og hvor engasjert jeg er" Å nei, jeg har ikke skrevet noen om hvor lenge jeg skal bo hvor på min FB-status.
|
|
|
#13 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Det er jeg ikke enig i, for det står ingen steder i statusen at vedkommende selv har gitt økonomisk bidrag til Rosa Sløyfe-aksjonen, kun at man synes at å poste fjase-statuser tre til fem ganger i året ikke er effektivt i forhold til saken, men at hvis man faktisk ønsker å støtte saken (og ikke bare kopierer alle fjase-statuser by default): Gi et bidrag i steden.
|
|
#14 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Slik ble min: |
|
|
|
|
#15 |
|
nju nja njo
|
Tror jeg skal kopiere denne jeg også. De andre greiene er jo bare tullete. |
|
|
|
|
#17 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Det mest idiotiske med disse brystkreftstausene,er jo at det skal holdes skjult for alle menn,synes jeg. Så på en status igår at det var en mann som kommenterte at nå var det noe kvinnegreier på gang igjen. Skjønner ikke helt hva slags nytte dette har for kreftforskning,jeg da. |
|
|
|
|
#18 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg blir også engasjert i denne brystkreftgreia og la inn denne:
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Denne dukket opp på veggen min. Fniste litt da jeg så den.
|
|
#20 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Min ble en modifisert utgave av polarjenta sin status:
![]() |
|
|