Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

ESC-semifinaleskravletråd nr. 2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-10, 22:19   #601
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ESC-semifinaleskravletråd nr. 2

Alle går inn for å vinne, men har land som Armenia råd til å arrangere en finale? Det lurer nå jeg på...

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 22:19   #602
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Så er det 365 til neste gang.

Vi begynner vel med norske finaler og sånn i januar, da.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 22:20   #603
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Håper noen av de raske låtene kommer videre, er enig med Tåtti i topp 3.

Sveits får jeg virkelig ekkelgrøssninger av.

Gammel 27-05-10, 22:20   #604
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Shallali shallala

Gammel 27-05-10, 22:20   #605
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Vi har jo MGPjr. vi kan øve oss på!

Gammel 27-05-10, 22:21   #606
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da Nederlands sang kom begynte automatisk både sambos og min fot å trampe takta. Skremmende...

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 22:21   #607
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg måtte snakke i telefonen, fikk ikke med meg alt, men følger med på reprisen ...

Gammel 27-05-10, 22:21   #608
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg heier på Sverige, Litauen, Georgia (jadda!), og de kroatiske Spice Girlsa.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 22:22   #609
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes at av de jeg har hørt i dag, er det Romania som var best..(Hørte ikke de første )

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 22:22   #610
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Tror jeg må melda på den nye klubbsangen til det lokala fotballaget til neste gang.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 22:22   #611
Siritk

Siritk sin avatar

Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet ikke helt om jeg får samme stemningen av jr og de norske finalene. Får prøve.

Gammel 27-05-10, 22:22   #612
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Da Nederlands sang kom begynte automatisk både sambos og min fot å trampe takta. Skremmende...

Neida, Tramp på en smurf, vet du.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 22:22   #613
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker disse videre:

Litauen
Armenia
Sveits
Sverige - under tvil
Ukraina
Romania
Irland
Tyrkia

VInneren i kveld er uansett vindmaskinen!!!

Gammel 27-05-10, 22:22   #614
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Oi. Grrrrrr...

Gammel 27-05-10, 22:23   #615
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet ikke helt om jeg får samme stemningen av jr og de norske finalene. Får prøve.

Jeg har sett noen av de finalene, og det er mer moderlig imponerthet, for å si det sånn! Og de er jo virkelig veldig flinke.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 22:24   #616
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Jeg er spent. Skjønner ikke hvorfor "alle" sa at dette var det sterke semifinaleheatet. Tirsdagen var i alle fall ikke dårligere i mine øyne.

Gammel 27-05-10, 22:24   #617
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Gammel 27-05-10, 22:24   #618
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir like forundret hver gang jeg tenker på at Mil etter mil fikk 0 poeng...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 22:25   #619
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Jeg digga Branderburger Tor.

Gammel 27-05-10, 22:26   #620
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg er spent. Skjønner ikke hvorfor "alle" sa at dette var det sterke semifinaleheatet. Tirsdagen var i alle fall ikke dårligere i mine øyne.

Det var ikke alle sangene som var like sure og fæle på youtube. Både Israel og Irland hørtes ganske greie ut der.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.