Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-08, 19:17   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Eg har kjøpt meg Carving ski.
Da blir de endelig kjøring i bakken igjen.

Gammel 09-12-08, 14:57   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg en nydelig kjole som var knallfin på, til festene som kommer.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 18:07   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Kjøpt meg en nydelig kjole som var knallfin på, til festene som kommer.

Vi kunne jo fått sett den på da!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 19:13   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det syntes jeg og vi kunne.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 19:45   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vi kunne jo fått sett den på da!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja det syntes jeg og vi kunne.

Hmm, driver og tar sol som en gærning, så kanskje på torsdag når jeg skal bruke den, om jeg ikke er helt Kentucky fried.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 20:16   #6
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spray tan kokkos! Det må du oppdage!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 20:22   #7
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Julegaveshopping til meg og mannen:
Rask "goretex" bukse fra Bergans. Skal bruke den som ut på tur bukse, ut å leke bukse og skibukse..

Bergans jakke i såkalt teknisk ull hva enn det er for noe.... Julegave til meg fra mannen.

og så julegave til mannnen:
Hitra fleecejakke:

Gammel 09-12-08, 20:47   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Spray tan kokkos! Det må du oppdage!

Tror det funker ekstremt dårlig med min hyperreaktive hud. Da ville jeg vel fått masse utslett og kviser tenker jeg. Ser for meg at alle porene blir fyllt med spraytanfett. :grøss:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 20:51   #9
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Tror det funker ekstremt dårlig med min hyperreaktive hud. Da ville jeg vel fått masse utslett og kviser tenker jeg. Ser for meg at alle porene blir fyllt med spraytanfett. :grøss:

Fett?

Det er pulver da. Og det lukter omtrent som selvbruner. Så tåler du selvbruner, så tåler du nok dette også.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 21:13   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Fett?

Det er pulver da. Og det lukter omtrent som selvbruner. Så tåler du selvbruner, så tåler du nok dette også.

Åkei, så veit jeg ikke hva det er. Jeg bare synes det virker så glinsende. Det må absolutt vurderes, dersom jeg fortsatt er lakenhvit på torsdag.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 21:59   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Promod Warszawa.

Gammel 15-12-08, 17:50   #12
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt meg en smykkelås. Kjede har jeg fra før.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 04-01-09, 22:10   #13
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Fra Promod, desember 08. Kjøpte forresten genseren i sort og en i grå. Og en nydelig kåpe i hvit ull som var brukt, men også av merket Promod. Jeg handler mye når jeg er i Krakow og svært lite resten av året.

Vedlagte bilder
Filtype: gif silkekjole.gif (43 Bytes, 282 visninger)
Filtype: gif tokjole.gif (43 Bytes, 277 visninger)

Sist redigert av Aiza : 06-01-09 kl 10:17.
Aiza er ikke aktiv  
Gammel 05-01-09, 00:02   #14
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 05-01-09, 22:00   #15
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Veldig fin

Gammel 15-12-08, 18:00   #16
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Promod Warszawa.

De har mye fint de, er det kun i utlandet man får kjøpt slikt?

Gammel 16-12-08, 01:27   #17
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Shopping i London

Topp i hvit fra See by Chloe (salg på Harvey Nics, halleluja!)

Jakke fra samme, har bodd i den siden

Støvler (svarte til meg, lilla til datter):

Kjole fra Monsoon:

Solbriller fra Tom Ford

Samt litt undertøy, korte og høye støvletter fra Clarks, sorte semskete pumps mm. I London!

Gammel 16-12-08, 19:18   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har endelig klart å bestemme meg for støvletter og har brukt gavekortene fra bursdagen min.

Gammel 16-12-08, 21:29   #19
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Kjole fra Monsoon:

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 21-12-08, 02:36   #20
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De har mye fint de, er det kun i utlandet man får kjøpt slikt?

Ja, desverre. Men det kan egentlig være like greit, ellers hadde det blitt suppe hver dag til middag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.