Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-08, 22:18   #601
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Er Container det nye Odd Molly?

Jeg tror det er den nye FP-uniformen ja Men kjempefint, jeg liker både det og OM. Noen som vet om Container selges i Trondheim?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 10-10-08, 22:19   #602
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Om ikke den nye OM - så iallefall en penere OM

Iallefall MYE rimeligere!

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 10-10-08, 22:31   #603
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette har jeg fått hjem til meg!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv  
Gammel 10-10-08, 22:35   #604
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og dette:

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 10:23   #605
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg tror det er den nye FP-uniformen ja Men kjempefint, jeg liker både det og OM. Noen som vet om Container selges i Trondheim?

Lurer på det samme. Kanskje jeg skal sende en mail

Gammel 11-10-08, 11:41   #606
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere må nok komme til Stjørdal.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 12:44   #607
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Dere må nok komme til Stjørdal.

Har faktisk tenkt tanken Hvor ligger denne fantastiske butikken?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 12:57   #608
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Denne men i offwhite

Gammel 11-10-08, 14:51   #609
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har faktisk tenkt tanken Hvor ligger denne fantastiske butikken?

Det er så hemmelig at kun jeg kan vise deg.

Neida, det ligger i et lite "senter" oppi gata (litt lenger opp enn der gågata slutter). Der er det sportsbutikk, "Mia`s", en butikke som heter "Femme" (har også en del ok der), "Tekstilfunn", noe bilgreier, barneutstyr og "Dryss", som er kafè.

Rett ovenfor Rema, og ved Fame. (rundkjøring oppi der)

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 14:58   #610
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Åh, Container! Sjekk denne kjolen, da - og ammevennlig, til og med:

Oj, dæven den var fiin!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Om ikke den nye OM - så iallefall en penere OM

Mye finere.

Men altså, hva er pris-nivået? Like stive priser som OM?

Gammel 11-10-08, 16:23   #611
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Men altså, hva er pris-nivået? Like stive priser som OM?

Ifølge den danske siden som Guniss linket til, er det relativt dyrt, vil jeg si, om enn ikke Odd Molly-klasse. De har faktisk noen av disse klærne på vårt nærsenter også, har jeg sett. En knelang kjole kostet der kr 1200 og et knelangt skjørt kr 800.

Gammel 11-10-08, 17:05   #612
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne som Haugtussa kjøpte her på Stjørdal kostet vel 700 kr tror jeg? Ser den koster 650 (danske) på den hjemmesiden.
Den var bare så lekker.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 17:07   #613
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne til 900

(Men nå skal jeg slutt fantasere.. )

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 17:24   #614
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne til 900

Så utrolig nydelig!!
Mye fint i det merket altså.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 17:24   #615
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Denne men i offwhite

Lekker,Angelique.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 17:28   #616
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Standard

Kjole og veske fra Oasis

Ina er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 17:29   #617
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Standard

Denne til 900

Den var fin! Tenker det blir utflukt til Stjørdal gitt!

Ina er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 17:31   #618
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Nå er det ikke sikkert Stjørdal har ALT utvalget da.
Men noe iallefall.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-10-08, 17:32   #619
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

De containerklærne var veldig fine! Finere enn odd molly synes jeg. Finnes container i Bergen, tro?

Gammel 11-10-08, 17:40   #620
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

De containerklærne var veldig fine! Finere enn odd molly synes jeg. Finnes container i Bergen, tro?

Veldig enig. Noen som vet hvor man kan kjøpe disse klærne i OSlo?
Den grå kjolen over her var dritfin.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.