Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #22

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-25, 16:49   #601
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #22

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Min melding fra PostNord forrige uke var: varen din er feilsortert og forsinket, men er på vei. Ja, den skulle visst bare tilbake til avsender i Sverige igjen, før den kunne hentes på nytt der.

Gammel 13-11-25, 10:42   #602
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner på en dyp irritasjon over å slite meg helt ut på å klargjøre til nok en visning. Har mistet fullstendig trua på at det leder til salg.

Gammel 13-11-25, 11:55   #603
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kjenner på en dyp irritasjon over å slite meg helt ut på å klargjøre til nok en visning. Har mistet fullstendig trua på at det leder til salg.

Uff så demotiverende

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 13-11-25, 11:58   #604
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Faktisk ekstra ille nå, som jeg er ferdig, og jeg fikk melding om at det er null påmeldte.

Gammel 13-11-25, 13:57   #605
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Så irriterende, Blondie!

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor jeg skal bo når jeg drar til Bergen i desember. Skal på en fagdag, og tenkte å reise opp dagen før og ta en overnatting på hotell. Men skal jeg betale nesten 2000 kr for en natt på et sentralt hotell med svømmebasseng og frokostbuffet, eller skal jeg ta to netter for 1500 kr i leilighet eller self service hotell? Valgets kvaler...

frukt er ikke aktiv  
Gammel 13-11-25, 14:03   #606
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Så irriterende, Blondie!

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor jeg skal bo når jeg drar til Bergen i desember. Skal på en fagdag, og tenkte å reise opp dagen før og ta en overnatting på hotell. Men skal jeg betale nesten 2000 kr for en natt på et sentralt hotell med svømmebasseng og frokostbuffet, eller skal jeg ta to netter for 1500 kr i leilighet eller self service hotell? Valgets kvaler...

Du kan ta et billig hotell og teste ut Ado svømmeanlegg, evt om du bor ute på Nordnes kan du sjekke ut Nordnes sjøbad. (De har ikke åpent hver dag, så her må du gjøre litt research.)

annemede er ikke aktiv  
Gammel 13-11-25, 14:13   #607
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så irriterende, Blondie!

Jeg ville valgt i nærheten av der fagdagen skal være, og en god frokost.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-11-25, 15:00   #608
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Det har gått opp for meg at det er trippel-trumf-torsdag i dag - ikke i går da jeg storhandlet.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 13-11-25, 17:26   #609
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 13-11-25, 17:37   #610
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Så irriterende, Blondie!

Ikke gjør som meg, å bestille hotell nær campus, som tilfeldigvis også er nær norges nasjonale fotballarena - på en dag med landskamp.

Som om ikke det er nok, så er rommet mitt rett over hotellpuben, så det aner meg at denne hotellovernattingen ikke blir like god som forrige gang jeg var her.

Gammel 13-11-25, 18:21   #611
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, Elise. Jeg har også bodd der, men heldigvis da det ikke skjedde noe på banen.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 13-11-25, 18:26   #612
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Det er visst Egon som er på utsiden av rommet mitt, ikke hotellpub. Lurte meg!

Gammel 13-11-25, 18:56   #613
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Jeg vil tro Egon oppfører seg som en fotballpub i dag. Bare å hive seg med!

Gammel 14-11-25, 11:32   #614
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Svindelforsøk, slik at bank-id og kort ble sperret. For et styr å fikse.

Gammel 16-11-25, 14:58   #615
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal ha stort selskap i morgen. Jeg starter å vaske badet. Hva gjør mannen min? Jo, han rydder i hyllene inni boden. Dit skal det garantert ingen gjester!

Gammel 16-11-25, 15:34   #616
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi skal ha stort selskap i morgen. Jeg starter å vaske badet. Hva gjør mannen min? Jo, han rydder i hyllene inni boden. Dit skal det garantert ingen gjester!

Slettet

Sist redigert av Ine : 16-11-25 kl 15:56.
Ine er aktiv nå  
Gammel 16-11-25, 15:51   #617
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Haha, no flira eg. Det er så gjenkjennbart.

Gammel 16-11-25, 15:55   #618
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

...

Gammel 16-11-25, 16:26   #619
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg er så lei av ryggen som ikke funker.

Gammel 16-11-25, 17:07   #620
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg er så lei av ryggen som ikke funker.

skrev du at du ikke kunne støvsuge pga ryggen?

Har du vært på noe rehabilitering av noe slag? Jeg tok opp igjen noen øvelser for ryggen jeg lærte på et rehabiliteringsopphold for folk med muskel og skjelettplager jeg var på for 20 år siden, det har hjulpet mye.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.