Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 21:33   #601
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Jeg fikk helt knekken av fødselen til hun Filipinske. Fy søren.

emm er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:34   #602
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er litt motsatt.. jeg kjenner jeg er litt glad jeg ikke er jordmor

Det må nok bare jeg si også ja. Jeg skal definitivt IKKE bli jordmor.
Men jeg er gjerne med på å dope ned rugere som trenger litt assistanse for å få ut avkommet

Gammel 26-09-07, 21:34   #603
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg skal definitivt ikke se neste gang. For en grusom opplevelse det må være å få konstantert at barnet i magen ikke lever lenger. Et barn man har gledet seg til, lengtet etter og ventet på. Uvirkelig.

Helt enig.

emm er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:35   #604
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe sier meg at jeg likevel kommer til å se neste gang... Sippa vanvittig til Greys i går og jeg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:36   #605
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg kjenner at hun her som føder på nett er litt for sutrete for min smak.

Man plasserer seg laglig til for hugg når man føder foran damene på FP

emm er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:36   #606
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skulle ønske jeg kunne bestemme meg for ikke å se neste gang også.. Men jeg har en sånn unaturlig trang til å se på alt som er fælt. Jeg bare MÅÅÅ. Fader heller altså.

Gammel 26-09-07, 21:37   #607
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Skulle ønske jeg kunne bestemme meg for ikke å se neste gang også.. Men jeg har en sånn unaturlig trang til å se på alt som er fælt. Jeg bare MÅÅÅ. Fader heller altså.

I know

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:37   #608
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjenner at hun her som føder på nett er litt for sutrete for min smak.

Hun så ikke så veldig gammel ut heller.

Marge er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:37   #609
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kjenner jeg får litt UL-panikk til i morgen

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:37   #610
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Man plasserer seg laglig til for hugg når man føder foran damene på FP

Vel, jeg takler ikke sutring. Jeg er skikkelig anti-sutring.

Gammel 26-09-07, 21:38   #611
Left
Passiv

Standard

En annen ting jeg kjenner når jeg sitter og ser på, er at jeg er veldig veldig veldig veldig veldig veldig glad for at jeg ALDRI skal føde igjen

Gammel 26-09-07, 21:39   #612
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Vel, jeg takler ikke sutring. Jeg er skikkelig anti-sutring.

:sutre:

(Noe jeg forøvrig har minst tålmodighet med er sutre-unger. Da er det bedre om de er sinte )

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:40   #613
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

En annen ting jeg kjenner når jeg sitter og ser på, er at jeg er veldig veldig veldig veldig veldig veldig glad for at jeg ALDRI skal føde igjen

Amen!

Gammel 26-09-07, 21:40   #614
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg prøver tappert å fokusere på de nydelige babyene som foreldrene har fokus på etterpå. Prøver. Prøver. Prøver.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:40   #615
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

:sutre:

(Noe jeg forøvrig har minst tålmodighet med er sutre-unger. Da er det bedre om de er sinte )

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger ungene har fått servert: slutt å sutre!

Gammel 26-09-07, 21:41   #616
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Hasselnøtt er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:42   #617
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er så dødens imponert over den søte filippinske damen. Det så jo ikke ut som at hun hadde vondt en gang! Det hadde IKKE vært meg, for å si det sånn.

Gammel 26-09-07, 21:43   #618
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Gleder meg som en unge til å føde igjen, jeg. Tror jeg er immun mot skrekkhistorier og skrekkfødsler på tv. Svigerinna mi mener jeg bør legges inn på psyk.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:43   #619
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger ungene har fått servert: slutt å sutre!

He he, enig, sutring er tortur å høre på
Husker hva moren til venninnen min sa hver gang hun sutret: Put a sock in it!

Marge er ikke aktiv  
Gammel 26-09-07, 21:47   #620
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Gleder meg som en unge til å føde igjen, jeg. Tror jeg er immun mot skrekkhistorier og skrekkfødsler på tv. Svigerinna min mener jeg bør legges inn på psyk.

Ikke selve fødselen jeg tenker på egentlig - men hele pakka. Å gå gravid var forferdelig.
Men jeg kunne godt ha vært der ETTERPÅ - så nydelig når den mamman som hadde hatt hastesectio fikk barnet sitt opp til seg. Da snufset nok plomma litt

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.