Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-23, 11:57   #601
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

I dag er jeg glad og takknemlig for at vi får feire jul hjemme, med alle rundt bordet. Sent i går kveld fikk vi telefon om at den ene ungdommen vår har vært med i en front mot front-kollisjon, og vi har tilbragt natta på et venteværelse. Det går ganske bra, og de har hatt englevakt da uhellet først var ute.

I natt var jeg helt rolig, nå er jeg frynsete og går og småsipper.

Å kjære vene så skummelt! Jammen godt det gikk bra, det får en til å se hvor fort og brått livet kan snu. Skjønner godt du er skjelven.

Gammel 22-12-23, 12:03   #602
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er jeg glad og takknemlig for at vi får feire jul hjemme, med alle rundt bordet. Sent i går kveld fikk vi telefon om at den ene ungdommen vår har vært med i en front mot front-kollisjon, og vi har tilbragt natta på et venteværelse. Det går ganske bra, og de har hatt englevakt da uhellet først var ute.

Å så godt det gikk bra!

Jeg har stått på eksamen i (innføring i) forvaltningsrett og er strålende fornøyd med en D

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-12-23, 12:45   #603
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke rart om reaksjonen kommer nå.

Jeg er glad for fine kolleger og julelunsj på jobben.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 22-12-23, 18:05   #604
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett på Nøtteknekkeren for andre gang i år. Forestillingen i dag var helt magisk. Alt klaffet virket det som.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 22-12-23, 18:59   #605
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Så skummelt Bokormen. Godt å høre at det gikk så bar det kunne

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 22-12-23, 19:02   #606
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skummelt Bokormen! Og så godt det gikk bra.

Jeg er glad jeg er ferdig med operasjoner og kan sitte i sofaen og peke mens sambo jibber og ordner jul.

Gammel 22-12-23, 19:33   #607
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Oi, så skummelt. Godt det gikk bra. Ønsker deg og dine er riktig god jul.

Gammel 22-12-23, 19:35   #608
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Å så godt det gikk bra!

Jeg har stått på eksamen i (innføring i) forvaltningsrett og er strålende fornøyd med en D

Gratulerer! (jeg fikk og D på den eksamen).

Jeg er glad for fredag, hjemmekontor og juleferie. Rene kinderegget!

Gammel 22-12-23, 23:07   #609
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Helten og jeg fikk oss en gåtur sammen i dag. Været var bra og gåføret helt okay. Han er endelig frisk etter flere dager med feber og alt det som følger med.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-12-23, 23:33   #610
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Bokormen

Gammel 23-12-23, 13:24   #611
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Mamma sitter på med pappa hit for å feire jul med meg og ungene. De bor 35 mil unna, og har vært skilt i 30 år. Det er STORT altså

Gammel 23-12-23, 14:34   #612
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Selv er jeg glad for sol idag.

Gammel 23-12-23, 14:38   #613
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for gode ord og klemmer!

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 23-12-23, 17:49   #614
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er glad for at solen endelig har snudd. Nå er det bare å vente på at det faktisk merkes.

Gammel 23-12-23, 18:02   #615
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Mannen og Chablisbarnet kommer i kveld, jeg og mini dro på juleferie mandag og nå kommer de etter.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 23-12-23, 18:03   #616
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Verdens beste FP!!
Dere gjorde at julen i år ble så magisk som den kunne bli! Jeg er overveldet, UTROLIG takknemlig og veldig rørt! Jeg er så utrolig glad for hver og en av dere. Dette er den beste familien noen kan ha! For her inne ER vi virkelig en familie! Jeg lover på tro og ære at jeg skal "bring it forward" på alle de måter jeg kan.
Nå sitter det en tårefylt, lykkelig og fredfylt dame i Stavanger, det skal dere vite! Julens magi lever i beste velgående i form av et forum som heter FP.

Gammel 23-12-23, 18:13   #617
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Verdens beste FP!!
Dere gjorde at julen i år ble så magisk som den kunne bli! Jeg er overveldet, UTROLIG takknemlig og veldig rørt! Jeg er så utrolig glad for hver og en av dere. Dette er den beste familien noen kan ha! For her inne ER vi virkelig en familie! Jeg lover på tro og ære at jeg skal "bring it forward" på alle de måter jeg kan.
Nå sitter det en tårefylt, lykkelig og fredfylt dame i Stavanger, det skal dere vite! Julens magi lever i beste velgående i form av et forum som heter FP.

God jul, Taien!

Shun er ikke aktiv  
Gammel 23-12-23, 18:33   #618
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så himla vel unt, Taien. Håper du og gutta dine får en fin jul.

Gammel 23-12-23, 18:42   #619
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Det blir en fantastisk jul! Det hadde det blitt uansett, men nå blir den feiret med et enda mer overfylt hjerte, og takknemlighet for alle dere!

Gammel 23-12-23, 18:44   #620
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Riktig god jul Taien!

vixen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.