![]() |
#601 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Tror ikke jeg har så mye som et lite nysgjerrig fiber i meg.
#602 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Jeg er nysgjerrig på alt som finnes i verden, men tydeligvis ikke folks privatliv.
![]() |
#603 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000
Uæh! Nei, dette er jeg overhodet ikke nysgjerrig på. Sexen kan folk ha for seg selv. Det er de mellommenneskelige relasjonene som er interessante. Ja, og biologisk opphav.
![]() |
#604 |
One of These Days
|
Det er bare at for noen så føles det like privat og grenseovertråkkende, men for all del ikke for alle. Mange er veldig åpne på det, men kommer jo an på relasjoner og situasjoner. Bare tenkte å gjøre oppmerksom på hvordan noen kan oppfatte det. |
![]() |
![]() |
#605 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Men å lure på det er vel ikkje problematisk så lenge en ikkje spør og tråkke på nokon? Som Tjorven er eg grunnleggende nysgjerrig. Når nokon har fått ny kjæreste er eg nysgjerrig på kven det er, når nokon har kjøpt nytt hus lurer eg på kor hen og når ei lita jente har to pappaer lure eg på kor mammaen er i bildet.
![]() |
#606 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Det er forskjell på å lure og på å spørre, da.
#609 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Så utrolig herlig! Jeg var redd midt i at det skulle gå skrekkelig galt.
#610 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000 |
![]() |
![]() |
#611 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Det er så bra å se at Isak finner seg selv selv om han ikke er sammen med Even! Jeg tror det er viktig at Even ikke er en del av Isaks vei ut.
#612 |
One of These Days
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000OMG, så tøff han er! Det er ingen lett sak når du blir trengt inn i et hjørne på den måten der, men blikkene til Jonas ... |
![]() |
![]() |
#613 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Eg tenker nettopp den kløninga er bra, for da blir det meir ekte.
![]() |
#614 |
One of These Days
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Nei, hovedhistorien er vel å komme ut og godta seg selv for Isak. Har ikke Andem selv sagt at alle sesongene skal handle om en utvikling/reise for hovedpersonen? Jeg bare håper at Even og Isak også skal finne hverandre, for de var så himla søte sammen. |
![]() |
![]() |
#615 |
|
Enig. Jeg synes 2. sesong var elendig sammenliknet med 1. og 3. Selv om jeg skjønner at 16-åringer er opptatt av disse tingene, synes jeg det ble veldig masete. Sånn sett synes jeg i grunnen det er positivt at Noora og William slår sprekker og man får vist fram at det går an å overleve det også.
![]() |
#616 |
|
Ja, det håper jeg også! Og med fire episoder igjen er det nok tid til å fortsette på kjærlighetshistorien mellom dem, nå som Isak har klart å finne veien ut av skapet selv. |
![]() |
![]() |
#617 |
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000Men Even må jo også ut av skapet...
![]() |
|
|