Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 1003-2000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-16, 10:45   #601
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Tror ikke jeg har så mye som et lite nysgjerrig fiber i meg. Men så spør jeg aldri folk om noe som helst egentlig. Jeg kommer jo ikke på det før min mann (!) spør meg om ting om folk jeg har vært sammen med.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 10:51   #602
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nysgjerrig på alt som finnes i verden, men tydeligvis ikke folks privatliv.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 10:58   #603
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Joda, jeg skjønner at du er nysgjerrig, og du er ikke alene om å være nysgjerrig. Det eneste er at det føles ut som om man er nødt til å avgi full forklaring fordi man ikke er i et heterofilt forhold. Kan sammenlignes med hvordan homofile eller lesbiske har sex, og heterofile bare er nysgjerrige. Topp eller bunn, lissom. Akkurat som om det er vanlig å spørre heterofile om hvilke stillinger de bruker og har de oralsex?

Uæh! Nei, dette er jeg overhodet ikke nysgjerrig på. Sexen kan folk ha for seg selv. Det er de mellommenneskelige relasjonene som er interessante. Ja, og biologisk opphav.

Sånn som denne jenta i klassen til knerten med to mødre som er helt kliss lik sin 4 år eldre søster. Har de samme biologiske far? Er det også rart å lure på?

Gammel 23-11-16, 11:04   #604
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Uæh! Nei, dette er jeg overhodet ikke nysgjerrig på. Sexen kan folk ha for seg selv. Det er de mellommenneskelige relasjonene som er interessante. Ja, og biologisk opphav.

Sånn som denne jenta i klassen til knerten med to mødre som er helt kliss lik sin 4 år eldre søster. Har de samme biologiske far? Er det også rart å lure på?

Det er bare at for noen så føles det like privat og grenseovertråkkende, men for all del ikke for alle. Mange er veldig åpne på det, men kommer jo an på relasjoner og situasjoner. Bare tenkte å gjøre oppmerksom på hvordan noen kan oppfatte det.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 11:12   #605
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men å lure på det er vel ikkje problematisk så lenge en ikkje spør og tråkke på nokon? Som Tjorven er eg grunnleggende nysgjerrig. Når nokon har fått ny kjæreste er eg nysgjerrig på kven det er, når nokon har kjøpt nytt hus lurer eg på kor hen og når ei lita jente har to pappaer lure eg på kor mammaen er i bildet.

Gammel 23-11-16, 11:20   #606
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er forskjell på å lure og på å spørre, da.

Jeg liker at ting "går opp", så jeg lurer også på konstellasjoner. Om det er ett lyst og ett mørkt barn i en søskenflokk, for eksempel, så liker jeg når jeg får sett begge foreldrene og får fasiten til å gå opp i mitt eget hode: Ah, eldste er kliss lik pappa, yngste ser ut til å være adoptert. It all makes sense. Men jeg SPØR jo ikke. For alt hva jeg vet er minsten resultat av et sidesprang, og det har jo alle parter det best med at jeg ikke vet.

Ellers syns jeg det er et fint grep med Isak, at han OGSÅ har fordommer mot homofile, og må gå noen runder med seg selv og sine egne holdninger.

Det minner om historien om Nelson Mandela, som da han første gang skulle ta fly med det som viste seg å være en svart pilot, ble umiddelbart veldig forskrekket og bekymret, før han tok seg i det. Og jeg TROR ikke noen vil komme unna med å kalle Nelson Mandela rasist.

Gammel 23-11-16, 11:59   #607
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt klipp!

Åååh, gutta ass.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 12:07   #608
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

/

Gammel 23-11-16, 12:40   #609
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Så utrolig herlig! Jeg var redd midt i at det skulle gå skrekkelig galt.

Gammel 23-11-16, 12:40   #610
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Neket er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 12:50   #611
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så bra å se at Isak finner seg selv selv om han ikke er sammen med Even! Jeg tror det er viktig at Even ikke er en del av Isaks vei ut.

Og gutta imponerer. Magnus på sin umodne måte, riktig nok, but still.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 12:55   #612
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

OMG, så tøff han er! Det er ingen lett sak når du blir trengt inn i et hjørne på den måten der, men blikkene til Jonas ... Så støttende! Dessuten, de gutta, ja! De har ryggen hans uansett! Modige Isak og fine kompiser, selv om de er noe klønete i kommentarene.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:03   #613
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg tenker nettopp den kløninga er bra, for da blir det meir ekte.

Og Even er i grunn til mi store glede blitt ei sidehistorie, det er ikkje kjærlighetsforholdet som er essensen denne sesongen

Gammel 23-11-16, 13:06   #614
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Nei, hovedhistorien er vel å komme ut og godta seg selv for Isak. Har ikke Andem selv sagt at alle sesongene skal handle om en utvikling/reise for hovedpersonen? Jeg bare håper at Even og Isak også skal finne hverandre, for de var så himla søte sammen.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:07   #615
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og Even er i grunn til mi store glede blitt ei sidehistorie, det er ikkje kjærlighetsforholdet som er essensen denne sesongen

Enig. Jeg synes 2. sesong var elendig sammenliknet med 1. og 3. Selv om jeg skjønner at 16-åringer er opptatt av disse tingene, synes jeg det ble veldig masete. Sånn sett synes jeg i grunnen det er positivt at Noora og William slår sprekker og man får vist fram at det går an å overleve det også.

Input er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:09   #616
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg bare håper at Even og Isak også skal finne hverandre, for de var så himla søte sammen.

Ja, det håper jeg også! Og med fire episoder igjen er det nok tid til å fortsette på kjærlighetshistorien mellom dem, nå som Isak har klart å finne veien ut av skapet selv.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:10   #617
Input

Input sin avatar

Standard

Men Even må jo også ut av skapet...

Input er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:12   #618
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Har dere sett hvilket ord som trender på google fra Norge?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:12   #619
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Even må også ut av skapet, men han er vel halvveis ute siden han har fortalt noe til Sonja? Vet jo egentlig lite om Even.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 23-11-16, 13:13   #620
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Har dere sett hvilket ord som trender på google fra Norge?

Nei, men la meg gjette at det er noen ord som slutter på -fil?

amylin er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.