|
|
|
|
#1 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI forgårs hadde vi marinert kylling med ris, saus og salat.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI går spiste vi tidlig middag for at minsten skulle få sushi og vårruller |
|
|
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådOmelett og salat her idag. Lett enkelt og godt oppi jula.
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådFullkornpasta og hjemmelagd pastasaus. Siden 4/5 av familien er syke og uten matlyst, ble det mye mat på meg. |
|
|
|
|
#5 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådAndebryst med søtpotetmos, rødløkkompott, stekt rosenkål og litt appelsinsaus. Og rødvin! Min far strever over gryteretter i dette øyeblikk, jeg er konsulent. |
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådUken har sett slik ut:
|
|
|
#7 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag skal vi ut og spise mexicansk |
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådEntrecote, bearnaise, potetmos og dampede grønnsaker. |
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådHer hadde vi pinnekjøtt på julaften, ribbe 1.juledag, rester i går og pizza i dag. I morgen må jeg ha fisk! |
|
|
|
|
#11 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådIndrefilet på grillen i dag. Vet ikke helt hva vi skal ha til, men det kan vel bli noen bakte grønnsaker og potetbåter tror jeg.
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådVi skal ha andebryst! Med ovnsbakte poteter (skal prøve Jamie Oliver's roast potatoes), appelsinsaus og... noe mer.
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådJeg har hørt rykter om spagetti med blåskjell.
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådJeg står og mekker sushi nå. Får vennknnebesøk om et par timer.
|
|
#17 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI går hadde vi viltgryte med reinskav. Veldig godt. I dag blir det noe lett så vi kan lade opp til nyttårsaften. Jeg har lyst på laksewraps, men det er nok bare jeg som vil ha det. Må finne på noe lurt til de andre i familien.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådSkal langsteke en hel kylling. Og lage saus av sjalottløk, kraft, saft av noen klementiner, litt hvitvin og hjemmelaget creme fraiche. Så blir det båtpoteter og rosenkål ved siden av. |
![]() |
|
|