Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-12, 19:47   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Å Mjau, de skoene er jo så fiiine! Michael Kors. Men hvorfor er de vonde? Er de trange og ekle eller bare sånn som alle sko med såpass høye hæler er?

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 15-08-12, 21:06   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Å Mjau, de skoene er jo så fiiine! Michael Kors. Men hvorfor er de vonde? Er de trange og ekle eller bare sånn som alle sko med såpass høye hæler er?

Bare sånn som alle sko med 9cm hæl må være.
Jeg gikk masse med høye hæler før jeg ble praktisk ansatt i bhg, og ble mamma.
Nå er jeg ute av trening og får vondt i beina.

Men de er bedre enn de sykt høye jeg prøvde hos Bianco. Ouch!

Gammel 17-08-12, 12:49   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg har kjøpt disse.
De er ganske vonde, og veldig pene.

Michael Kors. Slike sko er jo aldri GODE å gå med men fy flate kor vakre dei er! Gratulerer med fantastiske sko!

Gammel 15-08-12, 22:12   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Stormberg "Lyngtjønn" regnkåpe kom i posten i dag, satt ned fra kr. 999,- til 699,-.
Jeg pleier alltid å kjøpe ytterjakker i svart. Denne fantes ikke i svart, og godt var det, for jammen er den fin i brunt - og brunfargen er fin til meg!

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 18-08-12, 09:41   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye sko, på tilbud. Mine første blå!

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 18-08-12 kl 10:40.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-08-12, 16:58   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Nye sko, på tilbud. Mine første blå!

Fine! Hvor er de kjøpt?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 18-08-12, 19:39   #7
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har omsider fått brukt gavekortet på Noa Noa som jeg fikk i julegave.

+ to skjønne cardiganer som jeg ikke finner bilde av - en dus sjøgrønn (Bluen!) og en som er lyng.
Gøy å dra på shopping når det ikke koster noe.

Gammel 19-08-12, 08:22   #8
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

+ to skjønne cardiganer som jeg ikke finner bilde av - en dus sjøgrønn (Bluen!) og en som er lyng.

Åh, var det den cardiganen med litt spesiell mønsterstrikk langsmed kneppingen? Altså den dus sjøgrønne? Den så jeg på her om dagen, og er nok en smule forelsket. Hassel sa "kjøp den, da Mamma", hvilket av en eller annen grunn trigget meg til å holde meg i sela enn så lenge.

Jeg har forøvrig fått en ny kjole og en ny bukse, takket være innkjøp av Herdins tøyfarge og salt. Buksene er svarte igjen, og kjolen er ikke lenger lakserosa, men burgunder-rød! Jeg farget en kjole til sammen med denne, men den hadde visst syntetisk sytråd (hvit!!), så det ble jo et mindre vellykket prosjekt.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 19-08-12, 11:36   #9
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Åh, var det den cardiganen med litt spesiell mønsterstrikk langsmed kneppingen? Altså den dus sjøgrønne? Den så jeg på her om dagen, og er nok en smule forelsket. Hassel sa "kjøp den, da Mamma", hvilket av en eller annen grunn trigget meg til å holde meg i sela enn så lenge.

Det var den, ja. Og så en make i dus rosa. Flotter man seg med gavekort, får man gjøre det ordentlig.

Gammel 19-08-12, 19:33   #10
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Den kjolen likte jeg. Er den kjøpt på Noa Noa nå? Hvor??

Joika er ikke aktiv  
Gammel 19-08-12, 19:57   #11
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Den kjolen likte jeg. Er den kjøpt på Noa Noa nå? Hvor??

Bergen sentrum
Finnes i svart også.

Gammel 19-08-12, 10:30   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Fine! Hvor er de kjøpt?

Lokal butikk der jeg bor.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-08-12, 09:12   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Kanina: Er det en spesiell farge til klær?

Gammel 19-08-12, 09:18   #14
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Kanina: Er det en spesiell farge til klær?

http://www.herdins.no/tekstilpleie/tekstilfarge__222
Det er tekstilfarge, ja. Det er to typer, en som kan farge bomull, lin etc på lave temperaturer, og en for blandede tekstiler (på 60 grader). Det er som sagt litt risikabelt når sytråden ikke tar farge pga f.eks. nylon eller polyester. Men for å friske opp fargen på svarte bukser, eller endre fargenyanse littegranne, er det perfekt! Kjøpes bl.a. på Jernia.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 24-08-12, 11:45   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får ikke til å legge inn bilder fra iPaden, men disse stripete trøyene fra Lindex er min nye favoritt.

http://www.lindex.com/no/dame/overde...yleId=32588768

De er passe lange, passe innsvingt, fine i halsen, myke og gode, og koster bare 129 kroner. Jeg kjøpte svart/hvit og burgunder/hvit.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 24-08-12, 15:08   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg får ikke til å legge inn bilder fra iPaden, men disse stripete trøyene fra Lindex er min nye favoritt.

http://www.lindex.com/no/dame/overde...yleId=32588768

De er passe lange, passe innsvingt, fine i halsen, myke og gode, og koster bare 129 kroner. Jeg kjøpte svart/hvit og burgunder/hvit.

Takk for tips!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-08-12, 16:43   #17
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Nenne:
Jeg fant den på Vero Moda.

Gammel 24-08-12, 17:42   #18
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Nenne:
Jeg fant den på Vero Moda.

Takker!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 25-08-12, 18:53   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Snuppa: Så flotte skallklær, fine farger! Hvor kjøpte du de?

Gammel 25-08-12, 18:56   #20
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg bestilte de på amfibi.no, men de føres av de aller fleste. Jakken var dog 1000,- billigere på amfibi enn på intersport.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.