Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-07, 17:37   #601
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Indiska i Trondheim nå !

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 21:49   #602
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Indiska i Trondheim nå !

Jepp, og det liker vi. Mye fint til en billig penge.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 22:39   #603
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg elsker den kjolen! Den er så myk og god.

Jeg gleder meg veldig til den kommer, og har også lyst på den genseren i hvit!

Gammel 11-05-07, 07:28   #604
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg gleder meg veldig til den kommer, og har også lyst på den genseren i hvit!

Den er desverre utsolgt i hvitt. Den hvite strikkekjolen/genseren er også utsolgt, hvis det var den du tenkte på …

Gammel 12-05-07, 16:41   #605
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

VAr en tur i byen i dag fr å kjøpe pensko til storebror og jakke til to kjoler jeg har
Endte opp med denne fra Odd Molly
Perfekt til begge kjolene og de skoene jeg har planer om å bruke til

Gammel 12-05-07, 18:31   #606
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har akkurat kjøpt denne fra Mads & Mille:

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 12-05-07, 19:44   #607
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

VAr en tur i byen i dag fr å kjøpe pensko til storebror og jakke til to kjoler jeg har
Endte opp med denne fra Odd Molly
Perfekt til begge kjolene og de skoene jeg har planer om å bruke til

Har de dette i Drammen?

Butterfly er ikke aktiv  
Gammel 12-05-07, 20:17   #608
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Har de dette i Drammen?

Ja hos Cara.HAdde i dene fargen og bringebærrød, som jeg så
Mulig de har flere farger
Den var også i kort modell de jeg kjøpte

Gammel 12-05-07, 21:19   #609
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venter på denne nå jeg. Vi trengte et bokhylleanlegg i stuen, og denne er så pen å se på at jeg nesten får tårer i øynene.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 13-05-07, 08:53   #610
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Indiska i Trondheim nå !

jeg ble SÅ glad da Indiska kom hit til jul, men jeg har faktisk ikke kjøpt noe der inne ennå..(ikke så mye som en duk engang) - Typisk altså - før shoppa jeg som besatt der inne, men når det er tilgjengelig blir det noe helt annet gitt.

Gammel 13-05-07, 09:00   #611
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

jeg ble SÅ glad da Indiska kom hit til jul, men jeg har faktisk ikke kjøpt noe der inne ennå..(ikke så mye som en duk engang) - Typisk altså - før shoppa jeg som besatt der inne, men når det er tilgjengelig blir det noe helt annet gitt.

Det er omtrent som Zara for meg. Da jeg var i Barcelona for 2 år siden kjøpte jeg MASSE klær til meg selv og storebror på Zara. Jeg hadde armene fulle av poser da jeg kom ut fra to forskjellige Zara butikker. Etter at Zara kom til Oslo har jeg ikke kjøpt en ting til meg selv... og knapt noe til storebror. Den eneste avdelingen jeg finner noe i, er den til lillesøster.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 13-05-07, 10:27   #612
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det er omtrent som Zara for meg. Da jeg var i Barcelona for 2 år siden kjøpte jeg MASSE klær til meg selv og storebror på Zara. Jeg hadde armene fulle av poser da jeg kom ut fra to forskjellige Zara butikker. Etter at Zara kom til Oslo har jeg ikke kjøpt en ting til meg selv... og knapt noe til storebror. Den eneste avdelingen jeg finner noe i, er den til lillesøster.

Jeg har heller ikke kjøpt noe på Zara på flere år. Det er bare noe med butikken som skurrer for meg.

Gammel 13-05-07, 12:37   #613
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Venter på denne nå jeg. Vi trengte et bokhylleanlegg i stuen, og denne er så pen å se på at jeg nesten får tårer i øynene.

Åh. Det er nydelig. Jeg har så forferdelig lyst på et sånt, men mannen har fått det for seg at det ikke skal noe Tivoli-anlegg inn i vårt hus. (Vi har en radio på badet.) Han mener det er en stor hype, litt som med Vipp-søppelbøtte, som alle plutselig skulle ha. Jeg på min side hevder det er tidløst, klassisk og lekkert.

(Jeg har en tendens til å gå av med seieren i det lange løp, så det er fortsatt håp...)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 13-05-07, 14:28   #614
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har heller ikke vært der, men skal dit når jeg er i Trondheim neste gang

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-05-07, 14:56   #615
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

men mannen har fått det for seg at det ikke skal noe Tivoli-anlegg inn i vårt hus.

Jeg var egentlig enig med ham jeg... Spesielt Model One - radioen som plutselig "alle" skulle ha. Når de engang ikke hørte spesielt mye på radio. Men stå i kjøkkenvinduet, ja det skulle den.

Men dette anlegget er jo egentlig bare et veldig pent mikroanlegg, og i mine øyne såpass "ukjent" og lite vanlig at jeg unntok det fra hype-regelen.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 13-05-07, 15:39   #616
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Lillegutt har fått sommertøy siden vi snart skal på ferie

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 13-05-07, 15:42   #617
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Skjorter

hettejakke

korterma

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 13-05-07, 18:05   #618
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du handlet på Next, Minni?!

Av og til plager jeg meg selv med å klikke meg inn på next.co.uk - og gråter en liten skvett fordi de ikke sender til Norge (dummingene!).

Jeg ELSKER Next-klær. Jeg vil ha ALT - både på dame-,herre- og barneavdelingen!

Ingen med en liten gründer i magen som har lyst til å åpne Next butikk i Norge ...?

Gammel 13-05-07, 18:11   #619
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Har du handlet på Next, Minni?!

Av og til plager jeg meg selv med å klikke meg inn på next.co.uk - og gråter en liten skvett fordi de ikke sender til Norge (dummingene!).

Jeg ELSKER Next-klær. Jeg vil ha ALT - både på dame-,herre- og barneavdelingen!

Ingen med en liten gründer i magen som har lyst til å åpne Next butikk i Norge ...?

Skulle gjerne gjort det, synd man trenger så mye i egenkapital. Hva med nettbutikk?

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 13-05-07, 18:29   #620
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kanskje jeg skal begynne å importere Next?
Er det så populært, altså?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.