Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå? (Gammel tråd)

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-13, 15:50   #601
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Terry Pratchett: Night Watch. Syrinene blomstrer jo.

Nå er jeg ferdig med den (igjen), og trenger en sånn zapper som de har i MIB sånn at jeg kan glemme boken og lese den på nytt for første gang. Med en gang.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 13-06-13, 15:56   #602
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nå er jeg ferdig med den (igjen), og trenger en sånn zapper som de har i MIB sånn at jeg kan glemme boken og lese den på nytt for første gang. Med en gang.

Hva handler den om?

Gammel 13-06-13, 16:45   #603
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hva handler den om?

Husker ikke!

Neida. Det er en av Discworld-bøkene, med Sam Vimes i hovedrollen, som tar for seg revolusjon, maktmisbruk, hemmelig politi og ønsket om et hardkokt egg.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 13-06-13, 16:52   #604
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå er jeg i ferd med å lese ut A Dance with Dragons, og syns det er helt grusomt å måtte vente i uvisse på neste bok. :snufs:

Gammel 17-06-13, 01:12   #605
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Hypnotisøren - Lars Kepler.
Har akkurat begynt på den, er litt spent. Skal se filmen etter jeg har lest boken.

Fuja er ikke aktiv  
Gammel 17-06-13, 08:58   #606
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg hadde glemt den akkurat passe mye siden sist. Den er jo så fin!

Nå leser jeg Michael Chabon: Wonder Boys.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 17-06-13, 09:38   #607
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nådens omkrets av Jørgen Brekke.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 17-06-13, 10:40   #608
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Inferno er ferdiglest, nå er det Tårn av Bernt Rougthvedt som står for tur.

Gammel 25-06-13, 00:17   #609
Tyttebær
Ny-schmy

Tyttebær sin avatar

Hvor: Rogaland
Tyttebær er litt kulTyttebær er litt kul
Standard

Har akkurat lest Månefjellet av Majken van Bruggen.

Nå har jeg startet på Sykkelrytteren av Tim Krabbe.

Jeg leser også Smartkarbo - ikke bare fett av Fedon Lindberg.

Gammel 25-06-13, 10:13   #610
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tyttebær, her.

Nå har jeg startet på Sykkelrytteren av Tim Krabbe.

"Ikke-sykkelryttere. Tomheten i livet deres sjokkerer meg".

Jeg leser Gravkammer av Kate Mosse og Der frihet rår av Ken Follett.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 25-06-13, 10:31   #611
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Rettelse: "Politi" av Jo Nesbø kom i posten i dag, da må Robert Wilson vente !

"Politi" ferdig, tilbake til "Den største straffen" av Robert Wilson. Solid krim!

Gammel 25-06-13, 10:38   #612
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøkenbenkrealisme av Olaug Nilssen. Interessant lesing og veldig ulik dei andre bøkene ho har skrive.

Gammel 25-06-13, 18:12   #613
Tyttebær
Ny-schmy

Tyttebær sin avatar

Tyttebær er litt kulTyttebær er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

"Ikke-sykkelryttere. Tomheten i livet deres sjokkerer meg".

Ja, den lo jeg godt av! Ikke helt ugjenkjenbart.

Gammel 25-06-13, 20:38   #614
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sandmannen av Lars Kepler, i helgen. Liker bøkene hans svært godt og leser en bok på et par kvelder. Spennende! Lest alle 4 i serien og elsker dem.

Samt leste jeg hele, Tusen strålende soler, i går, av Khaled Hossein. Gråt som en foss på slutten. Nydelig bok som jeg hadde helt glemt lå her.

I dag har jeg ikke tid til å lese, men har funnet frem Cee Cee Honeycutts reddende engler, av Beth Hoffman. Kanskje får jeg en til en time før jeg sovner.

*Liker å lese*

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 25-06-13, 20:51   #615
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er på vei inn i Tour de France bobla og leser Bjarne Riis' biografi.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 26-06-13, 02:55   #616
Bjorgen
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Grått hus
Bjorgen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Snøbarnet av Eowyn Ives

Bjorgen er ikke aktiv  
Gammel 26-06-13, 09:56   #617
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat begynt på Verdensmestrene av Henrik Langeland. Lover godt.

Darth er ikke aktiv  
Gammel 26-06-13, 18:42   #618
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Ble akkurat ferdig med Nesbøs Gjenferd og greier så visst ikke å vente med den nyeste boka i serien så i dag kjøpte jeg Politi og er kommet i gang med den.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 29-06-13, 01:31   #619
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Akkurat ferdig med Inferno (Dan Brown) og The Ocean at the End of the Lane (Neil Gaiman), og har startet på Labyrinth (Kate Mosse). So far so good, eller vel, intriguing plot, men ikke spesielt godt skrevet/godt språk...

Gammel 29-06-13, 10:19   #620
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har nettopp lest "Flink Pike" og er snart ferdig med "Sommerøya" av Elin Hilderbrand. Helt grei ferielektyre for en som straks skal over i ammetåkemodus.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.