Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-11, 16:38   #601
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har gitt opp jakten på den røde og bestilt lilla (på salg):

Sånn! Da skal jeg slutte å tenke rødt!

Fin! Salg! Hvor?

Gammel 12-01-11, 16:39   #602
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.lisen.dk.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 16:47   #603
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes den er nydelig, Karamell!

Gammel 12-01-11, 17:14   #604
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jakka, nyyydelig på. Og *host* et par andre ting fra Line som faktisk var på salg.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 17:43   #605
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har gitt opp jakten på den røde og bestilt lilla (på salg):

Sånn! Da skal jeg slutte å tenke rødt!

Bestilte ikke du Agat i rødt?.
Den lilla er veldig fin.
Synd de ikke har mer avslag. Blir jo sist opp av frakt og fortollingsgebyr.

Gammel 12-01-11, 17:53   #606
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jakka, nyyydelig på. Og *host* et par andre ting fra Line som faktisk var på salg.

Denne jakken "måtte" eg ha også Deilig kashmir.

Gammel 12-01-11, 17:58   #607
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Denne jakken "måtte" eg ha også Deilig kashmir.

¨
Ja, den kan fort bli en favoritt! Og nå er vi jo herlig motvekt til alle Chill-damene her. ( jeg er omringet av Chill-mafia på jobb også )

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 18:22   #608
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Bestilte ikke du Agat i rødt?.
Den lilla er veldig fin.
Synd de ikke har mer avslag. Blir jo sist opp av frakt og fortollingsgebyr.

Jo, men den var utsolgt likevel. Forrige sending kom uten toll, så det er lov å håpe.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 18:36   #609
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Kjempefin! Hvor?

morgana er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 18:40   #610
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Bestilt denne i dag

Oh my! Jeg finner den ikke på hjemmesiden til siden du nevner, er det noen andre som vet hvor denne selges (på nett)?

Gammel 12-01-11, 19:42   #611
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Kjempefin! Hvor?

Jeg har kjøpt den i butikk i Tønsberg, men jeg vet at monicasdrømmehage.no har den. Den er normal i størrelsen, ikke stor som mye annet fra Line. Hvis man er lang i ryggen, noe jeg ikke er, kan den være litt kort bak (sa dama i butikken). Den er SÅ lett og deilig på.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 19:44   #612
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Oh my! Jeg finner den ikke på hjemmesiden til siden du nevner, er det noen andre som vet hvor denne selges (på nett)?

Ring butikken og hør. (Det var Chic Living?)

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 20:49   #613
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Da har jeg bestilt denne og...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 22:29   #614
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Den Avocakjolen var supernice,Karamell. Nå har jeg kjempelyst på Malviktur!(Det blir det jo ikke noe av da, men ... ) Noen som vet av en nettbutikk som selger denne? De hadde den kun i sjokkrosa på lisen.dk....

morgana er ikke aktiv  
Gammel 12-01-11, 22:31   #615
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Takk, har den på i dag. Jeg kunne hatt den i sjokkrosa også jeg, men de hadde bare inne str xs.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-01-11, 11:19   #616
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har endelig (tror jeg) kommet i havn med vintersko til mannen. Han fikk Sorel til jul, men de var akkurat for snaue ( ) og ikke å få tak i lenger, så da måtte vi finne på noe annet - endte med disse fra Ecco etter mye om og men, bestilling og ventetid, så nå får de søren meg passe!!!

Når kriteriet var varme, vanntette og brukandes i 30 cm snø uten å få snø nedi skoene, var ikke alternativene så mange. Men disse er jo veldig nøytrale og klassiske da.

Gammel 13-01-11, 11:36   #617
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg har endelig (tror jeg) kommet i havn med vintersko til mannen. Han fikk Sorel til jul, men de var akkurat for snaue ( ) og ikke å få tak i lenger, så da måtte vi finne på noe annet - endte med disse fra Ecco etter mye om og men, bestilling og ventetid, så nå får de søren meg passe!!!

Når kriteriet var varme, vanntette og brukandes i 30 cm snø uten å få snø nedi skoene, var ikke alternativene så mange. Men disse er jo veldig nøytrale og klassiske da.

Til deg selv du mener?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 13-01-11, 11:38   #618
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Nope, til mannen. Dette er en herremodell, barskere i virkeligheten enn på bildet, for å si det sånn.

Jeg har ikke øre til å handlet til meg selv denne måneden, så da må jeg ty til mannen ... :P

Gammel 13-01-11, 13:08   #619
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Da ble denne jammen min+ avocakjolen , lik den Karamell har kjøpt( håper bare den passer-de hadde kun igjen i str 4 og den kan bli vel romslig). Drillpikene kunne sende, så jeg venter i spenning.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 13-01-11, 13:10   #620
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Har foresten akkurt svelget en gigakamel! Har aldri kjøpt et plagg i dyreprint før...et tegn på at alderen har innhentet meg?

morgana er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.