Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-10, 15:29   #601
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Jeg er her. Med unntak av et par dårlige dager i forrige uke (holdt meg merkelig nok i ketose allikevel), så har jeg ligget på ketosenivå i lang tid nå. Rundt 15-20 karber om dagen, stort sett.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 12-04-10, 15:43   #602
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Så fint at dere er her fortsatt

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 12-04-10, 19:47   #603
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Litt dårlig dag i dag.

Frokost: Rakk bare litt frukt
Lunsj: Frukt og nøtter, litt pasta carbonara
Middag: to fiskekaker, en avokado, paprika og gulrøtter.

Spiste litt pasta til lunsj, og det kjenner jeg på magen nå! Magen er ikke vant til dette lenger, tydeligvis. Jeg har pleid å spise litt ris og pasta av og til, men forrige uke avstod jeg helt.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv  
Gammel 12-04-10, 23:41   #604
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Jeg er her jeg også, har bare ikke alltid tid til å registrere hva jeg har spist.

Frokost: 2 Nannahknekkebrød med makrell i tomat
Lunsj: Isbergsalat, agurk, paprika, ananas, bacon, 2 Nannahknekkebrød knust over (nammenamm) og litt rømmedressing.
Middag: 2,5 karbonade, brokkolimos, kokt brokkoli (jada, smør på flesk, men når mannen kokkelerer så kan jeg jo ikke la være å spise det!?)
Kvelds: 2 Nannahknekkebrød med 1 fiskekake på.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 13-04-10, 00:00   #605
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Jeg er litt sånn av og på. Men nå er jeg PÅ og har planer om å være det fremover, men ikke helt manisk da siden jeg ikke skal noe ned i vekt, jeg vil bare ha helsefordelene, de er så fantastiske. Og mannen min er tilbake på nazi-lavkarbo så da følger vi jo bare etter, selv om jeg og ungene ikke er like strenge.

I dag:

Frokost: egg og stekt skinke
Lunsj: kyllingsalat (tandoorimarinert kylling)
Mellom: noen hasselnøtter
Middag: hvitløksmarinert svinefilet med salat, paprika og løk, og chilisaus med hvitløk, jeg hadde et halvt grovt pitabrød til.
Kvelds: en kanelbolle (djeez ...) og rester fra lunsjen

Mannen min står opp kl. 5 om morgenen, så han orker ikke fikle med steking og sånt om morgenen. Men han har begynt å steke frokosten sin på kvelden, så hver kveld steker han 1-2 speilegg og noe skinke/bacon, eller lager eggerøre og røkelaks og sånt, setter det i kjøleskapet med folie over og tar det med på jobb og varmer det litt i mikroen der når han kommer. Lunsjen hans er som regel middagsrester (alltid lavkarbo), ellers lager han det også ferdig kvelden før, feks. en salat med masse kylling og oliven og sånt. Ganske smart. Mange sprekker jo på det at de ikke orker å styre med frokost og lunsj tidlig om morgenen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 13-04-10, 10:47   #606
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Frokost: To Nannah-knekkebrød med makrell i tomat

Lunsj: Tre speilegg på to lavkarboskiver

middag: torskegryte med løk, gulrøtter, kålrot, rømme og fløte, med ost på toppen

kvelds: fløtegrøt


Sist redigert av gnuri : 14-04-10 kl 08:05.
gnuri er ikke aktiv  
Gammel 13-04-10, 10:56   #607
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Frokost: 1 Fiberpluss med smør og 3 skiver Vossafår, masse vann
Lunsj: eggerøre med ost, paprikabiter, skinke og frisk persille
Mellom: 1/2 banan
Middag: kyllinglår stekt i hvitløkssmør (i ovnen), med stekt sopp og andre stekte grønnsaker
Kvelds: hadde nettopp 1 speilegg, men jeg må nok ha noe mer etterpå. Er ulvesulten etter svømmingen i dag, kjenner jeg.

Edit: det ble 4-5 ostechips, altså osteskiver med litt grillkrydder på i mikroen så de ble sprø chips.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 14-04-10 kl 07:30.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 13-04-10, 17:34   #608
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Frokost = 0
Lunsj = kastet inn i en fei på jobb - 2 Nutty Cheese muffins med Philadelphiaost, agurk, morrpølse og en Baby Bel.
Middag = 2 kyllinglår
Kvelds = Rømme/fløtegrøt med Splenda. Det smakte fortreffelig om jeg skal si det.
Snacks = Noen håndfuller med peanøtter.


Sist redigert av Left : 13-04-10 kl 23:07.
 
Gammel 13-04-10, 22:57   #609
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Frokost: Nannahknekkebrød med makrell i tomat
Lunsj: Isbergsalat, paprika, agurk, ananas, sprøstekt bacon, hvitløksdressing, Nannahknekkebrød
Mellom: En håndfull ristede nøtter
Middag: 1 hamburger med brokkolimos med litt potet i.
Kvelds: 3 Nannahknekkebrød, 1,5 grov fiskekake

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 14-04-10, 08:06   #610
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

frokost: 2 nannahknekkebrød med dansk salami

mellom: 1 Atkins kokosbar

Lunsj: To fiskekarbonader i bilen

Middag: Sjugger sin pannekake, men uten rømme, og erstattet kokosmel med sojamel, og hadde litt stekt bacon i

mellom: En appelsin Ikke så lavkarbo, men klarte ikke å la være

kvelds: Egg og bacon

I dag har det vært en dårlig matdag. Ikke noe grønnsaker...-håper på bedre kost i morra.


Sist redigert av gnuri : 14-04-10 kl 22:27.
gnuri er ikke aktiv  
Gammel 14-04-10, 13:00   #611
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Frokost Halve "middagen" jeg laget for å ha på jobb i dag. Litt brunet kjøttdeig, woket kinakål og masse krydder. Det så så godt ut, at jeg like gjerne spiste det til frokost når jeg først hadde laget for å ha med på jobb.

Lunsj "Pannekake" - som ble ALT for stor. Jeg er så mett at jeg tror egentlig ikke jeg kan gå på jobb, og jeg hadde ikke sjanse til å få ned litt mer enn halve (Brukte 3 egg, 1,5 dl fløte, 2 ss rømme, en klatt smeltet smør, 2 ss fiberhusk, 1/2 dl Aman Prana, vaniljeessens, bittelitt salt, og Splenda for passe søtsmak)
Den ble veldig god. Brukte et stort lokk til å snu den med i panna - den kom hel ut av panna )Spist med 2 ss mager vaniljekesam.

Middag Blir kjøttdeig med kinakål.

 
Gammel 14-04-10, 13:04   #612
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Et tips til pannekakelaging er å bruke to stekepanner. Jeg steker fløtepannekaker i den lille stekepanna, og snur den over i panne nr. 2. Så er det bare å helle opp i en ny pannekake i den lille mens den første gjør seg ferdig.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 14-04-10, 13:06   #613
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Et tips til pannekakelaging er å bruke to stekepanner. Jeg steker fløtepannekaker i den lille stekepanna, og snur den over i panne nr. 2. Så er det bare å helle opp i en ny pannekake i den lille mens den første gjør seg ferdig.

Wohoo - clever!! Det var smart ja. Det har jeg ikke tenkt på en gang, men det funket fint med det store universallokket jeg har - for jeg lagde bare en stor pannekake.

 
Gammel 14-04-10, 21:40   #614
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Herregud så "jeg vil spise alt jeg kommer over"-sugen jeg har vært i dag!! Men jeg har holdt meg unna sukker, men spist litt vel mye frukt. Har liksom dyttet i meg på frukt i søtsugets navn. Ikke at det gjør ting bedre, jeg får jo bare enda mer sug, men det er i hvert fall bedre enn snop.

Frokost: 1 knekkebrød med smør og fårepølse
Lunsj: fikk servert fullkornpasta med kjøttsaus hos venninne, spiste lite pasta og mye saus
Mellom: 1 banan, 1 kiwi
Middag: Tacogryte (kjøttdeig, grønnsaker, salsa, ost, krydder) med ostechips
Mellom: litt vannmelon, 1 skål frosne bringebær med usukret krem (ca. 10 bær)
Kvelds: skal ha noe til Lost, sikkert egg og bacon

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 15-04-10, 18:34   #615
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.114
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

I går:
Frokost: 1/2 boks CC, et par ss malte nøtter og bringebær
Lunsj: 3 stk Nannah knekkebrød med ost og paprika
Middag: tacosalat
Kveld: 2 oopsies med meierismør og ridderost

I dag:
Frokost: 2 oopsies med ost
Lunsj: blandet salat med 1/2 avocado og 2 egg
Middag: 2 fløtepannekaker
Kvelds: fløtesmoothie med jordbær og bringebær


Sist redigert av Benzo : 16-04-10 kl 10:04.
Benzo er ikke aktiv  
Gammel 16-04-10, 00:51   #616
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Frokost: To Nannahknekkebrød med smør og en fiskeburger
Lunsj: To Nannahknekkebrød. En med makrell og agurk og en med leverpostei og agurk
Middag: Smørstekt kinakål, stekt kjøttdeig, paprika, servert som tacokjøtt i lavkarbolefse med guacamole, salsa, løk og rømme
Dessert: 1,5 minutters-sjokoladekaka til Iset med pisket krem

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 16-04-10, 09:58   #617
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Frokost: speilegg, bacon og honningmelon, kaffe latte
Mellom: hjemmelagd buljong
Lunsj: salat med skinke, rømmedressing, egg, kaffe latte
Mellom: paprika og ost
Middag: Tortillas med hjemmelagd krydder og hjemmelagde lavkarbo-tortilla, og alt av tilbehør inkl. avokado.

Også noen bacongull på kvelden

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 16-04-10, 10:11   #618
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

I går:

Frokost: 1 Nannah-knekkebrød med smør og Gullsalami
Lunsj: 1 Nannah-knekkebrød med smør og ost, rå paprikastrimler
Mellom: 1 banan og 1 kiwi (jeg og den frukten altså, har desverre helt dilla)
Middag: Kylling med hjemmelaget lakvarbo Tikka Masala-saus, cauliflied rice med purre, stekt sopp.
Mellom: en sånn hjemmebakt liten lavkarbo 3 minute chocolate cake. Eller, en halv siden 2-åringen gikk berserk i den kaka
Kvelds: 1 Nannah-knekkebrød med smør og ost, noen eplebåter

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 16-04-10, 13:33   #619
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Åh, i går kveld var jeg ute og spiste, og gikk for ostetallerken med fikensyltetøy og valnøtter. Jeg smuglet med meg Nannahs knekkebrød i veska ( ) det var et kjempegodt alternativ til restaurantens nøttebrød. Det ga mersmak! Noen som har tips til hva man kan ha som søtt tilbehør til ost, men lavkarbovennlig? Syltetøy uten sukker av noe slag kanskje? Druer i mikrobiter per ostestykke?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 16-04-10, 15:56   #620
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?

Frokost: To nannahknekkebrød med guacamole og salami
Lunsj: En Russel Stover-bar
Middag: Indisk kyllingsuppe
Dessert: Fruktsalat med krem (Vi har middagsgjester i dag)

gnuri er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no