Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-08, 22:12   #1
Nicki
Aktiv

Medlem siden: May 2007
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Hvor har du kjøpt denne Marikken?

"Jeg har denne i lilla og er så fornøyd, så da kom jeg over denne i en butikk i USA. "

[/quote]

Nicki er ikke aktiv  
Gammel 10-06-08, 10:43   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nicki, her.

Hvor har du kjøpt denne Marikken?

www.shoprobertson.com

Jeg hadde den på meg i går, superfornøyd!

Isa er ikke aktiv  
Gammel 10-06-08, 18:31   #3
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå skal kjøkkengulvet bli smulefritt :

Gammel 07-05-08, 23:36   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Dette har jeg snopet til lillesøster i dag. I str. 80 og 74.

Og denne i lilla:

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 08-05-08, 13:48   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Dette har jeg snopet til lillesøster i dag. I str. 80 og 74.

Og denne i lilla:

Jeg kjøpte to slike til Peder, men de er jo helt ubrukelige, for de er vanvittig vide i halsen! Ble litt sur.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-05-08, 14:40   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har debutert på lillevinkelsko.no i dag og har bestilt disse (Camper):

Gleder meg vilt til de kommer (og håååååper de ikke er utsolgt)!

Gammel 08-05-08, 20:53   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

ooo, lekker!

Gammel 08-05-08, 21:02   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min kjære har vært her og handlet til meg:

http://www.victoriassecret.com/

Sendte med ham en handleliste lang som et vondt år, og ba ham kjøpe det som var pent. Så nå gleder meg meg veldig til han kommer hjem i morgen, så jeg får se hva han har plukket ut. Og ikke minst om det passer .

Gammel 17-05-08, 19:48   #9
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

De var ikke fine på foten min. Jeg er så skuffa! Hell i uhellet, imidlertid: De passa perfekt og var fine til mamma, så hun kjøper dem av meg. Så kan jeg være misunnelig hver gang hun bruker dem.

Gammel 17-05-08, 23:25   #10
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Kjedelig med sandalene Stompa. Jeg har kjøpt disse og de passer definitivt på min fot

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 09-05-08, 07:28   #11
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg kjøpte to slike til Peder, men de er jo helt ubrukelige, for de er vanvittig vide i halsen! Ble litt sur.

Så kjedelig. Da blir den pysjamas. Fikk den til 100 lappen.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 09-05-08, 09:13   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kjedelig. Da blir den pysjamas. Fikk den til 100 lappen.

KAN jo hene jeg var uhelidg
Søs hadde den på sin lille jente igår, og det gikk greit. Med body under da..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-05-08, 16:14   #13
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

... pluss kjole og kort bolero/jakke til bryllup i slutten av juni. Storebror fikk sandaler og lillebror fikk 2 par Robeez. Alt i løpet av 2 timer i formiddag. :Puh:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 09-05-08, 07:36   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Kjøpte disse i går !!

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 09-05-08, 16:02   #15
Asolia
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2008
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøpte disse i går !!

Passer disse med sokker til, når man bruker jeans? eller vil det se dumt ut

Asolia er ikke aktiv  
Gammel 12-05-08, 20:51   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Ville ikke brukt sokker. Men du kan jo ha sånne strømper nedi som ikke vises. Sånne hudfargede.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 18-05-08, 09:04   #17
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh, den kjolen var fin, Majsa!

Jålebeinet; lekre sko!

Gammel 20-05-08, 10:57   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, fy søren så kjappe de er der! Jeg debuterte nylig som N-a-P handler, og det tok jo bare to dager så var det her. Ferdig forhåndsmomset, sporingsnummer og i det hele tatt.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 20-05-08, 10:59   #19
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Deilig når det går som smurt. Har nok noen gode logistikksystemer tenker jeg.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 22-05-08, 09:28   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var på 15-mnd kontroll med knerten i går, og fikk shoppa litt når han sov i vogna.

Ny lommebok! Ville ha en litt lengre modell med myntlomme inni, samt glidelås rundt hele = denne!

Denne shortsen fra HM til kun 200 kroner. Den er knallfin på!

Og denne kjolen, også fra HM til 200 kroner. Kjolen har jeg farget, så den har blitt slik:

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 22-05-08 kl 19:21.
kokosbolle er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.