Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-25, 09:43   #1
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #7

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Vi koser oss med The Recruit på Netflix.

Den så jeg også ferdig på flyet i går. Fin underholdning.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-25, 23:48   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sett hele Hjerteslag på tv2 play. Likte den godt, og ble glad i hovedkarakterene.

Nå har jeg begynt på Sirens på Netflix, og det lover godt.

Sammen med mannen ser jeg dept q. Det var noe helt annet enn jeg forventet, uten at jeg vet hvorfor. Veldig bra!

Gammel 31-08-25, 23:31   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alien Earth og sesong 2 av Peacemaker.

Gammel 31-08-25, 23:37   #4
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sett The game på TV2 play og Mobland SkyShowtime
Ellers: The gilded age s3, Riviera S2 som jeg ser nå

Gammel 31-08-25, 23:53   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm ja, jeg ser bare lette ting for tiden og nå er jeg i gang med Ghosts på Netflix. Grei nok hjernedød tidtrøyte.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-25, 23:41   #6
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Ikveld har jeg kost meg med Torsdagsmordklubben på Netflix. Perfekt avslutning på en litt lang og tung mandag.

Gammel 02-09-25, 12:54   #7
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ikveld har jeg kost meg med Torsdagsmordklubben på Netflix. Perfekt avslutning på en litt lang og tung mandag.

Denne koste vi oss med i helgen. Mannen syns den var litt snork (Litt for Agatha Christie/Jessica Fletcher etter hans smak), mens jeg koste meg.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-25, 12:08   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Torsdagsklubben skal jeg også prøve meg på, Millen! Har fått den anbefalt.

Foreløpig holder jeg på med "Jack Wrights siste vilje" på NRK.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-25, 23:19   #9
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Akkurat nå ser jeg Legevakten på TVNorge (ny serie),og innser jeg ikke passer til å jobbe med sånt. (visste vil det egentlig fra før).Mange flinke ansatte der da, med alt som kommer inn.

Gammel 04-09-25, 08:33   #10
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Akkurat nå ser jeg Legevakten på TVNorge (ny serie),og innser jeg ikke passer til å jobbe med sånt. (visste vil det egentlig fra før).Mange flinke ansatte der da, med alt som kommer inn.

Den så jeg i går også. Fin serie og flinke folk!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-25, 08:39   #11
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Den så jeg i går også. Fin serie og flinke folk!

Enig.

Gammel 04-09-25, 23:13   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett ferdig Wednesday. Ikke like gøy som sesong 1.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-25, 23:24   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg har sett ferdig den franske serien Bak fasaden på tv2 play og kost meg med min comfy film ikveld, Midnight in Paris.

Gammel 05-09-25, 08:05   #14
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Har sett ferdig Hostage på Netflix. Grei underholdning.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-25, 23:43   #15
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Sett ferdig Riviera på SkyShowtime
Sett en kjedelig true crime på SkyShowtime (husker ikke tittel)
Lider meg gjennom Just like that S2.

Gammel 08-09-25, 10:26   #16
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Psyk. Viser oss ein verden mange ikkje veit noko om.
Og den nye karen-krimmen på nrk. Den engasjerer litt, men ikkje så veldig.
Og så har eg begynt å sjå You. Nokon som har sett den?

Gammel 08-09-25, 12:40   #17
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Yngste og jeg har slukt You.

Gammel 08-09-25, 13:42   #18
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Ukjent nummer, catfishing på high school, på Netflix. Folk er sjuke.
Likte Torsdagsmordklubben godt også.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-25, 14:11   #19
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Solsidan ses 8 (TV2)

Gammel 09-09-25, 18:14   #20
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

The Residence på Netflix, elsker den og har ledd høyt for meg selv.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.