|
|
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #16Kroppen min. Og at jeg syns det tar lang tid for å få svar på blodprøvene. Mulig hen tok noen som tar litt tid.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16Enig, irriterende når det ikke bare kan hentes i en fei når man skal gi bort noe. Særlig når man er en hurtighenter selv |
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #16Elsker en lege som fyrer av en stadarmelding om uvi med beskjed om å ta Paracet og drikke mye. Usikker på om 7g Paracet i døgnet kombinert med to andre reseptbelagte smertestillende (den ene med trekant) egentlig ER så lurt? Det burde jo være mulig å sjekka hva jeg allerede står på før en slik melding fyres av? Tenk om jeg faktisk hadde gjort som legen ga beskjed om?!?
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16Jeg fungerer så innmari dårlig for tiden. For å ta et eksempel så glemte jeg å ta med jobb-PC-en i dag. Det oppdaga jeg da jeg gikk av bussen og så begynte jeg å grine. Den arbeidsdagen er borte vekk nå. Fikk legetime i morgen tidlig. |
|
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Sv: Gruffetråd #16
|
|
#7 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #16Klem til deg Milfrid. |
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
|
|
#11 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #16Det hjelper ikke på at alle sier plagene min helt sikkert kommer fra situasjonen jeg står i, aka arbeidsløs. Godt mulig, men da takler jeg det ekstremt dårlig. Evt, jeg har klart å holde meg oppegående fordi jeg hadde noe fornuftig å gjøre.
|
|
|
#13 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Gruffetråd #16Forkjølet.
|
|
#14 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
|
|
#15 |
|
Unik
|
Sv: Gruffetråd #16Kroppen driver å tuller seg. Kan den ikkje berre bestemme seg for om den er frisk eller sjuk? Eksamen som skal inn i morgon går ikkje noko bra. Eg er glad om eg står. Og når eg betaler i dyre dommer for at ei pakke skal komme i løpet av 4-5 dagar så forventer eg faktisk at den gjer det. Ikkje at den dukker opp ei veke seinare. Då hadde eg jo ikkje betalt ekstra for kjapp levering.
|
|
#16 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #16Gruffer over at ulljakka fra Devold som jeg tror jeg kjøpte her inne for mange år siden, går i oppløsning.
|
|
|
#17 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gruffetråd #16Fly som er to timer forsinka. Hjemme 23.30 i stedet for 21.30 som jo var seint nok.
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #16At vi har klart å pådra oss kanskje tidenes mest klimafiendtlige regjering, i en tid der det er helt akutt at vi klarer å få til ting, og det fort!
|
|
#20 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråd #16Godt at det kom til rette!
![]() |
|
|