Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-22, 18:14   #1
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Satt på et venterom i dag, sammen med noen andre. En person reiser seg, går på do. Jeg hører hen tisse, trekke ned, snyte seg og komme ut igjen. Jeg blir så kvalm av at folk ikke kan vaske hendene sine! Så viser det seg at vi skulle det samme, og jeg må håndhilse på vedkommende.

Åå, så ekkelt.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 15-11-22, 18:17   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Satt på et venterom i dag, sammen med noen andre. En person reiser seg, går på do. Jeg hører hen tisse, trekke ned, snyte seg og komme ut igjen. Jeg blir så kvalm av at folk ikke kan vaske hendene sine! Så viser det seg at vi skulle det samme, og jeg må håndhilse på vedkommende.

DET hadde jeg ikke gjort altså! I den situasjonen hadde jeg sagt noe om at jeg har syke barn hjemme og derfor unngår nærkontakt eller noe slikt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-11-22, 19:23   #3
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

[quote=Elise;5188068] Satt på et venterom i dag, sammen med noen andre. En person reiser seg, går på do. Jeg hører hen tisse, trekke ned, snyte seg og komme ut igjen. Jeg blir så kvalm av at folk ikke kan vaske hendene sine! Så viser det seg at vi skulle det samme, og jeg må håndhilse på vedkommende. [/QUOTE

Det hadde jeg glatt droppet kjenner jeg.

Gammel 15-11-22, 18:19   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gikk faktisk rett bort til vasken og vasket hendene. Tenkte kanskje at det var ufint demonstrativt, men skal neppe møte personen igjen.

Gammel 15-11-22, 19:11   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har en faglært ung mann over 20 som jobber deltid på Meny, men aner ikke hva han tjener i timen nå. Det vet han garantert selv.

Sist redigert av Karamell : 15-11-22 kl 19:58.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-11-22, 20:39   #6
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Russland rakett som har landet i Polen. Polen er nato-land, sant?

Gammel 16-11-22, 16:04   #7
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Dustefolk. Det var heldigvis noen fornuftige tilstede som satte de litt på plass.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 16-11-22, 19:17   #8
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det var veldig dust å få en kreftform der hovedsymptomet var helt vanlig sykdom som aldri gikk over. Da får jeg liksom gleden av å gå i full panikkmodus og planlegge for å dø hver gang jeg får feber, hoster, vondt i halsen osv…

Input er ikke aktiv  
Gammel 16-11-22, 20:02   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må være skikkelig, skikkelig dritt!

Gammel 16-11-22, 20:47   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Menssmerter.

Det har jeg altså ikke hatt på flere tiår, og så skal det begynne NÅ?!

Gammel 16-11-22, 21:10   #11
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjoler som sklir lett på, men som man trenger hjelp til å få av igjen selv om størrelsen stemmer.

Gammel 17-11-22, 10:41   #12
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Kjoler som sklir lett på, men som man trenger hjelp til å få av igjen selv om størrelsen stemmer.

Har hørt at ryggen vokser etter å ha fått på seg kjoler/skjorter som må tas av over hodet....

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 16-11-22, 23:22   #13
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Ellos, som tilbyr en ekspress24- levering som ikke leverer innen fristen. Kundeservice som er elendig, skylder på postnord, ikke ringer tilbake når de har lovet å gjøre det, og ellers toer sine hender. Og flere hundre kroner i «ikke avhentede varergebyr», fordi jeg sa fra at jeg ikke skulle ha varene når de ikke kunne levere dem til meg så de kom fram i tide til den anledningen jeg trengte og bestilte dem til. -Møkkaselskap. Skal aldri handle derfra igjen.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 16-11-22, 23:34   #14
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har hatt migrene av og på i to og en halv uke nå. #drittlei

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 16-11-22, 23:55   #15
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Har hatt migrene av og på i to og en halv uke nå. #drittlei

Auda, Anne C. Det er skikkelig slitsomt. God bedring.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 17-11-22, 07:38   #16
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Kaija, jeg har sett flere på Instagram som også er misfornøyd med servicen og legger ut hvor dårlig kundeservice det er. Dette var Jotex, men det er vel same same, but different?

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 17-11-22, 12:48   #17
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Kaija, jeg har sett flere på Instagram som også er misfornøyd med servicen og legger ut hvor dårlig kundeservice det er. Dette var Jotex, men det er vel same same, but different?

Sinnamail sendt med «totalt urimelig og forventer tilbakebetaling snarest»++ Det virket til slutt, for nå vil de visst ordne opp så jeg i hvert fall ikke taper penger på dem.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 17-11-22, 10:34   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Jeg tok minsten på fersken i å dra av gårde til skolen uten hjelm i dag.

Det betyr nok at han gjør det til vanlig også. Han er vanligvis en så utrolig grei fyr, men har plutselig blitt forfengelig, og har kommet i "sikkerhet er ukult"-fasen, tydeligvis.

Blir oppvask i ettermiddag.

Gammel 17-11-22, 10:39   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det betyr nok at han gjør det til vanlig også. Han er vanligvis en så utrolig grei fyr, men har plutselig blitt forfengelig, og har kommet i "sikkerhet er ukult"-fasen, tydeligvis.

Kan jeg få le litt nå? Knerten er like gammel, men trenger ikke hjelm for å dra på skolen. Selv om det er et tøft miljø på skolen hans.

(Knerten tar t-bane og buss til skolen. Jeg gjetter at din sykler?)

Gammel 17-11-22, 11:25   #20
Input

Input sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvor gammel er han? Min 12-åring «sluttet» å bruke hjelm i sommer.

Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.