![]() |
#581 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Såpekassetråden #4
Kanskje trønderne får Londonpresisjon på rulletrappståing da?
![]() |
#583 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hmm… Jeg synes de er veldig flinke til det jeg da, tar rulletrapp opp fra t-banestasjon hver dag jeg er på jobb. Men generelt i Oslo.
Jeg står i hvert fall til høyre og tar bare bittelitt plass, og synes ikke det er noen stor krise hvis man ved et uhell dytter/går på noen som stopper på et teit sted. Det skjer hele tida i rushtidene.
![]() |
![]() |
#584 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Såpekassetråden #4Jeg tar nesten aldri rulletrapper i og med at jeg sjelden er på kjøpesenter. Og tar som regel den vanlige trappa hvis jeg må innom et. Men står konsekvent til høyre på alt som ruller, lærte meg det etter en Londontur på 80-tallet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Introvert textrovert
|
Dette må jeg google! Er visst ikke informert om holdeplasser på den andre siden av byen.
![]() |
#587 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Såpekassetråden #4Haha, nei det var tull, jeg vet tilfeldigvis at de skal bygge noen nye metrobussholdeplasser oppå der i løpet av året (slike ting har en tendens til å komme innom pulten min på jobb), og prøvde å se for meg hvordan de kunne koble på rulletrapper der.
![]() |
#588 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Såpekassetråden #4Is og holke! Jeg er så lei. Og i Oslo prioriteres sykkelvei foran fortau! Det irriterer meg noe så j.....
![]() |
#590 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Såpekassetråden #4Det med sykkelvei foran fortau kan jo fint være verdt en god såpekasserant da Karamell.
![]() |
#593 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Såpekassetråden #4Diskuter står jo ikke i infinitiv, så du kan ikke ha å da.
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 18-02-23 kl 19:21. Årsak: Grov skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Såpekassetråden #4Det er is, vann eller begge deler på fortauet, derfor går jeg ikke på kanten, men der det er sikkert. Hater syklister som kommer bak og bruker ringeklokken på meg. Drit og dra, sett ned farta. Jeg roper kom igjen eller hold kjeft alt ettersom.
![]() |
#595 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Såpekassetråden #4Skiltene under buss/taxi-felt-skiltene rundt og i Oslo!
![]() |
#597 |
Personlig pessimist
|
Jeg har fått Covid igjen!
![]() |
![]() |
#598 |
WF: Sausnebbet
|
Jeg flirer litt av "byfolk" og sommerturister som tror at stå til høyre, gå til venstre gjelder overalt. Her er de fleste litt mer sedate, og det er nesten litt uhøflig å dure seg fremover og forbi i rulletrappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|