Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av Finn (V)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-23, 21:50   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Ja, dét visste ikke Google. Trodde dere ikke kunne å Google, jeg. Neida.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-23, 21:50   #2
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hadde det vært en havn, så hadde jeg hatt svaret.

https://www.moss-avis.no/kultur/moss.../s/5-67-172851

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-23, 21:51   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner jo at man trenger skuddsikre glass om man er sjørøver.

Gammel 25-09-23, 23:03   #4
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Hvis man leter litt ser det ut til at dette er på boligtomter som ligger på det som var Krosser gård og som kommunen kjøpte for å legge ut til boligtomter. De fleste ble solgt sent 40-tall, og disse husene er bygd 1950, så det passer bra. Tomta er to bruksnumre som ikke er i rekkefølge - 1549 og 1551.

Synes det ser ut som om interiøret er nokså originalt? Kan det være barndomshjemmet til eiendomsinvestoren (som er født i 1951), og så er det utviklet med diverse fasiliteter i årenes løp?

Er ikke så overrasket over skuddsikkert glass. Vet noen familier her som har vært truet, folk som egentlig lever diskret og stille og rolig på privaten - hvor truslene kom via familiefirmaet.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 00:07   #5
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Hvis man leter litt ser det ut til at dette er på boligtomter som ligger på det som var Krosser gård og som kommunen kjøpte for å legge ut til boligtomter. De fleste ble solgt sent 40-tall, og disse husene er bygd 1950, så det passer bra. Tomta er to bruksnumre som ikke er i rekkefølge - 1549 og 1551.

Synes det ser ut som om interiøret er nokså originalt? Kan det være barndomshjemmet til eiendomsinvestoren (som er født i 1951), og så er det utviklet med diverse fasiliteter i årenes løp?

Er ikke så overrasket over skuddsikkert glass. Vet noen familier her som har vært truet, folk som egentlig lever diskret og stille og rolig på privaten - hvor truslene kom via familiefirmaet.

Det er ikke barndomshjemmet til eiendomsutvikleren, men var tidligere eid av en annen Mossefamilie (Brynhildsen).

Gammel 25-09-23, 23:13   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ja, mulig? Veldig bra Google-fu begge to! Huset ligger rett ved industriområdet. Jeg må si jeg syns det er flott bevart, og elsker at det er så kitschy.

Gammel 25-09-23, 23:32   #7
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Fra den ene ytterligheten til den andre - en borettslagsleilighet som virkelig har vasket seg!

https://www.finn.no/320778737

Klarer ikke helt å bestemme meg. På den ene siden var det utrolig kult og gjennomført. På den andre siden tror jeg det å bo der hadde blitt… for mange inntrykk.

Gammel 26-09-23, 01:26   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Fra den ene ytterligheten til den andre - en borettslagsleilighet som virkelig har vasket seg!

https://www.finn.no/320778737

Klarer ikke helt å bestemme meg. På den ene siden var det utrolig kult og gjennomført. På den andre siden tror jeg det å bo der hadde blitt… for mange inntrykk.

Heldigvis skal alle de turkise møblene flytte ut med selgeren, tenkte jeg. Da gjenstår å male et par vegger for å få det levelig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 00:02   #9
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Hjelpes.

Gammel 03-10-23, 11:48   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Dette er så vidt jeg vet huset til en av gutta i Broiler. Det er som om Rudolf Steiner møter nyrik tenåring. Det verste er at huset har mange kule kvaliteter i form (Steiner!), men har så ekstremt harry finish og materialbruk. Fin utsikt for fotballfans, da.

https://www.finn.no/realestate/homes...kode=318405819

Gammel 03-10-23, 11:51   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Wow, Tally; stilig hus!

Gammel 03-10-23, 11:55   #12
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, det var ikke noe jeg har lyst å flytte inn i.

Gammel 03-10-23, 12:17   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Litt mindre stål, flis og glass og litt andre farger så tror jeg det kunne blitt kult.

Gammel 15-10-23, 15:40   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

https://www.finn.no/realestate/homes...kode=320484318

Meglerspråk på sitt beste.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-23, 13:41   #15
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Dragestil: https://www.finn.no/realestate/homes...28766262&ci=51

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-23, 14:15   #16
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Dragestil: https://www.finn.no/realestate/homes...28766262&ci=51

FOR en eiendom!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-23, 14:41   #17
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Mens jeg tenker motsatt av Lille meg.

Gammel 17-11-23, 14:54   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Kanskje ikke helt min stil, men herregud for et eventyrlig sted det må være å feire jul.

Gammel 18-11-23, 12:08   #19
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Standard

Kom inn i bildekarusellen på det lille slitne sidehuset og skjønte ikke helt hvorfor det skulle være fantastisk i feire jul der. Men hovedhuset, absolutt.

Gammel 22-11-23, 18:54   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

https://www.finn.no/realestate/homes...28251717&ci=24

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.