|
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!
Så vidt jeg kan huske har jeg aldri lest noe av Camus før, men det kan godt hende at det blir flere senere. Veldig mange lag, litt sånn at jeg allerede vurderer å lese den to ganger for å få med meg alt. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bork bork bork
|
Min take av Pesten:
#7 |
Fartsfantom
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Lesende
![]() Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Jeg har akkurat lest ut "The Children of Men" av P.D. James og lurer på hvilken av de uleste bøkene vi har her på hytta jeg skal starte på nå. Det er noe SF og fantasy og noe "vanlig" og et par biografier å velge i. På Kindleappen er det noveller av H.P. Lovecraft jeg leser nå. |
![]() |
![]() |
#10 |
Fartsfantom
|
Det er lenge siden jeg har skrevet hva jeg har lest her. Etter bok nr. 4 av Edvard Hoem, har jeg lest de seks første i Wisting-serien av Jørn Lier Horst: Nøkkelvitnet, Felicia forsvant, Havet stilner, Den eneste ene og Nattmannen. |
![]() |
![]() |
#11 |
Lesende
![]() Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Jeg leser London 2084 av Bing & Bringsværd, det siste de ga ut før Bing døde i 2014. Kriminalroman ispedd framtidsfantasi eller omvendt. Jeg er usikker på hva jeg mener, annet enn at jeg liker å lese den. |
![]() |
![]() |
#12 |
Fartsfantom
|
Jeg har også lest "Kvelande kjærleik" av Elena Ferrante, og jeg er nettopp ferdig med både "Brennende skip" og "Krigerens hjemkomst" av Jon Michelet. Nå har jeg "Kjerringer" av Helene Uri mellom hendene. |
![]() |
![]() |
#13 |
*_*
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Jeg leser trilogien om Gutten av Jon Kalman Steffanson. Er midt i bok to nå. Foreløpig dom: Dette er noe av det beste jeg har lest. Noen gang. Wow!
![]() |
#14 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Enig. Wow!
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 20-02-19 kl 10:03. |
![]() |
![]() |
#15 |
Lesende
![]() Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!I serien "lesebøkerknabbetframutter'nsbokhylle" er jeg nå kommet til En flyktning krysser sine spor av Aksel Sandemose. Jeg husker at vi diskuterte den på ungdomskolen eller VGS, men jeg kan ikke huske å ha lest den noen gang. Liker stilen så langt. |
![]() |
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Haruki Murakami: Drapet på kommandanten
#17 |
Lesende
![]() Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Nå startet jeg nettopp på ennå en bok fra Mutter'ns bibliotek: Generalen i sin labyrint av Gabriel Garcîa Márquez. Den handler om frihetskjemperen (og falitten?) Simon Bolivar. Jeg likte Hundre års ensomhet og håper jeg liker denne også. Bieffekt: Lese annet stoff om Bolivar. |
![]() |
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Sarah Moss: Ghost Wall.
#19 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Jeg holder fortsatt på med Salman Rushdies The Ground Beneath Her Feet, men det går tregt, for den er jo så kjedelig. Så mange ord, så lite handling. I alle fall så langt.
#20 |
Lesende
Det er lov å stoppe lesingen av bøket som ikke gir en noe. Helt sant. Det gjør litt vondt første gangen kanskje, men ærlig talt, livet er for kort. |
![]() |
![]() |
|
|