|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#581 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?
Han er noen og femti. Og er et resultat av at stygg ordbruk har blitt normalisert (og valgt til president i USA, no less). Og har en vanskelig sosial situasjon, og opplever at han blir forbigått av yngre (kvinner) og i følge ham - mindre erfarne - personer. Og er ikke superflink til å føre seg diplomatisk, og er derfor ikke en veldig lett person å hjelpe, hverken for helsevesen eller NAV. |
|
|
|
|
#582 |
|
villende
|
Interessant, det du skriver. Er de som er mest aggressive de som føler at de ikke får det de på et grunnleggende følelsesmessig plan føler seg berettiget til å få? At de stemmer på Trump fordi de identifiserer seg med ham og tenker at hvis de stemmer på ham, så kommer han til å sørge for å få det de har rett på, men som "samfunnet" har forhindret dem fra å få. Snakker vi alle de i utgangspunktet spiller "The Game of Life" på det som egentlig er nybegynnernivå, men som likevel taper? |
|
|
|
|
#583 |
|
|
Ja. Det er litt sånn, i hvert fall det jeg opplever, da. Og så blir det selvforsterkende, og da er det (ofte, ikke alltid) de hvite mennene som blir hissige. De opplever etterhvert at enhver jobb de ikke får, enhver dame som sier nei, enhver reprimande, er en bekreftelse på at ANDRE får goder DE SELV burde fått, fordi det er jo ingen som blir diskriminert mer enn hvite, heterofile menn. |
|
|
|
|
#584 |
|
|
... og hvordan man får snudd den tankegangen, det har jeg ennå ikke funnet ut av. Jeg tror det er veldig vanskelig for kvinner å gjøre det, for eksempel. |
|
|
|
|
#585 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Alt Mave sier her.
Nei. ( |
|
|
|
|
#586 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg får ikke prikket deg, Maverick, men du skriver utrolig mye bra her.
|
|
#588 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Og så er det propagandaen, da! Dette er jo egentlig ganske vakkert, NASA-twitringen som nevnt her, og etter at Badlands National Park Service fikk forbud mot twitring etter å ha twitret om klimaendringer etter at EPA ble frosset, har det nå blitt startet en ny konto: "AltUSNatParkService" - "Can't wait for President Trump to call us FAKE NEWS. You can take our official twitter, but you'll never take our free time!" |
|
|
|
|
#590 |
|
|
Ja, det kommer jo an på oss (in the broader meaning of the word) det. |
|
|
|
|
#592 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Her er transcripten av hans første intervju som president.
Jøssdafolkens. Tortur virker. |
|
|
|
|
#594 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Ja, det er bare vås. Men det er ganske farlig vås. Spesielt dette:
|
|
|
|
|
#595 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Hadde det vært et manus til en film om udugelig lederskap hadde det blitt vraket for å være for ekstremt og lite troverdig.
|
|
|
#596 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
De som lager Veep har jo sagt at om de skrev om noe som lignet på Trump så hadde de fått kritikk for å være altfor lite troverdige.
|
|
|
|
|
#597 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Det transkriptet beviser ganske godt det Keith Olbermann sier her: (Kilde: youtube.com) "There is something really, really wrong with him". ![]()
|
|
#598 |
|
|
Ja, jeg tenkte stadig tilbake på den når jeg leste transkriptet. |
|
|
|
|
#599 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Det er jo nesten ikke mulig å forstå hva han sier. Det er en masse usammenhengende livsfarlig våa. |
|
|
|
|
#600 |
|
|
Og med "kristenfolket" mener jeg de selverklærte kristne som selverklært støtter Trump. |
|
|
![]() |
|
|