|
|
#581 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Fiskegrateng med raspet gulrot og dampet nypotet. Og smeltet smør, selvsagt.
|
|
#582 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Vi skal ut å spise i dag - gleder meg |
|
|
|
|
#583 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Pytt-i-panne med speilegg og ovnsbakte rundstykker.
|
|
#586 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Dårlig tid idag samt syk mann og i det hele tatt. Ble rett og slett ostepølser stekt i ovnen med grove pølsebrød/lomper, sprøstekt løk og ketchup eller løk. Hadde kjøpt en ferdig pose med oppskåret salat som jeg spretta mens pølsene var i ovnen. Da var ungene akkurat kommet fra barnehagen og begge to gumlet helt frivillig på den salaten, sånn ett par ting i hånda i gangen. Det må sies være drastisk bedre enn ingen grønnsaker!
|
|
#587 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Enchilladas og salat. Nydelig. Alt ble spist opp - alle likte det! |
|
|
|
|
#590 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Fiskeboller i hvit saus, poteter og gulrøtter.
|
|
|
#591 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Peppes Pizza-bunn (sånn rulle ut-greie fra Rimi) med veggis-"kjøtt"saus, grønn paprika og ostesaus over. Til barnas store glede.
|
|
#592 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Vi har hatt biff stroganof med ris. Eller rettere sagt svin stroganof. |
|
|
|
|
#593 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Stekt salma med fullkornspasta(til ungene), stekt paprika og løk, salat og rømme. |
|
|
|
|
#594 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Stekt laks med asparges/ruccola/squash-salat, poteter og rømmedressing.
|
|
#596 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Noe som passer til fennikkelen jeg syltet i går.
|
|
#597 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Ovnsstekt laks med agurksalat(som har fått trekke siden igår, noen fordeler skal det være med å bytte middag i siste liten) og poteter.
|
|
#598 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Krabbeburger. Dvs, det er fiskeburger, men barna har sett på Svampebob.... |
|
|
|
|
#599 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Fiskeboller i hvitsaus, potet, bacon og gulrot. Jeg tulla litt med planleggingen, så de to gjestene vi fikk får min og sambo sine porsjoner, vi finner på noe lurt til kvelden tenker jeg.
|
|
#600 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag synes jeg at jeg må kunne skryte litt av middagen. Jeg har servert selvlagde pølser, hjemmelagd potetmos og sylta rødløk. Kjenner at husmorpoengene rauser inn.
![]() |
|
|