|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#581 |
|
En som trener
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
|
|
|
|
|
#583 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Denne kom jo etter at "bobla" sprakk. Føler tonen er litt meir faderlig enn i dei andre. Rettskrivinga er også nesten på plass. M.a.o ein sms som det er heilt ok, og kanskje til og med ønskelig, at politiet finn. :mistenksom:
|
|
#584 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
Vedder på at Øygard noterer flittig nå. |
|
|
|
|
#585 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg klarer heller ikke føle den helst store medlidenheten med Reidun Øygard. Dersom det jenta sier er sant lyver hun for å beskytte mannen. |
|
|
|
|
#586 |
|
Smugleser
|
Enig. Det ble også bemerket klart av tingretten. Det er et stykke fra slurp, nam, namnam og "har dem vokst" det der, altså.
|
|
#587 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Noen i Vågå har hvertfall våknet: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/...u-4041253.html |
|
|
|
|
#588 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg så det. Leit for henne, men bra at noen reagerer og sier fra. Greit at blod er tykkere enn vann, men hun gjorde en veldig uheldig figur i det Trude Teige-intervjuet. Jeg tror det er lurt av vågå kommune å markere på en synlig måte at de reagerer og tar avstand.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#589 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Det er jo som Ambjørnsen sier: En av dem lyver. Det finnes ingen forklaring som gjør at begge snakker sant.
|
|
#590 |
|
Erfaren nok
|
Og dette ER litt viktig altså. At dette er HAN - ikke Vågå. Jeg tror mange har våknet litt der nå. Jeg tror fortsatt dette er sjokkerende for de som kjente han. Og jeg tror mange av oss kunne ha kjent på sjokket om det var noen vi kjente godt. Og jeg tipper noen angrer sine uttalelser.
|
|
#591 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Jepp. Det er nettopp sånne oppslag jeg har savnet.
|
|
#593 |
|
Glamorøs
|
Jeg tror mange av støttespillerne hans har vært sugd inn av sjarmen og makten hans og det nå kommer som et sjokk at de ikke kan surfe videre på den. Jeg syns jo ikke folk skal miste jobben for å vitne i en rettsak, men det er jo helt vilt å stille opp på intervjuer som dette. Høres ut som to ungdommer ja, to ungdommer som er kjærester.
|
|
#594 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Ja, for griseprat kunne hun jo ikke innrømme at det var. Og hun mer enn antydet vel at hun hadde kompetanse til å se at jenta kunne ha vært misbrukt, bare ikke av svogeren hennes. |
|
|
|
|
#595 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Nye sms'er i retten i dag.
Jadda, fy fader så tragisk det er at den drittsekken ikke bare kan innrømme det og bli ferdiig!
|
|
|
#597 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Som om rekkefølgen kunne fått det til å se annerledes ut at han snakker om å ligge alene med henne, elsker henne, spør om hun er kjæresten hans og at hun skal tenke på ham når hun sover.
|
|
|
#598 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Åh.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#599 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Nei, han mistenkte aldri at hun kunne være forelsket i ham.
|
|
#600 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Øygard: - Du sa du ville sende over meldingar xx har skrive. Og det einaste du har sendt er eit puppebilde. Er det han som har tikkji dæ? |
|
|
![]() |
|
|