|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
| Se resultatene: Hvem får champagne i konfirmasjonen? | |||
| Alle, såklart! |
|
104 | 19,66% |
| Alle som er konfirmert |
|
89 | 16,82% |
| Alle som er over 18 |
|
287 | 54,25% |
| Alle som er 13 eller eldre får smake |
|
20 | 3,78% |
| Det kommer an på |
|
7 | 1,32% |
| Bare foreldrene til konfirmanten |
|
19 | 3,59% |
| Brokkoli |
|
3 | 0,57% |
| Deltakere: 529. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Er det vanlig at professorer promper i offentlige tilstelninger?Teos undersøkelse: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det vanlig at professorer promper i offentlige tilstelninger?Ja, det vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Er det vanlig at professorer promper i offentlige tilstelninger?Jeg hadde en foreleser som ikke slet med ufrivillig luftavgang, eller, det vet vi egentlig ikke, for enhver odør ble overdøvet (?) av stram urinlukt, etter ufrivillig eller heter det ukontrollert vannavgang. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Fortsatt noen som bruker spanskrør i barneskolen?Nei, men i videregående! :har av ukjent årsak et papprør med spanskrør liggende i hylla bak arbeidsplassen min:
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortsatt noen som bruker spanskrør i barneskolen?Nei, men jeg bruker det hver dag på kollegaene mine i barnehagen |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Fortsatt noen som bruker spanskrør i barneskolen?Er ikke det ganske vanlig? Hvordan skal lærerne ellers få avspasert?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Sjefen nekter oss dopauserVi har eget bad, faktisk. Romslige kontorsuiter har vi.
|
|
|
#10 |
|
Borte
|
Sv: Sjefen nekter oss dopauserHer får vi ikke lov å lese på do i lunsjen en gang.
|
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sjefen nekter oss dopauserEnig med mave.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Fortell din pinligste do-historie!Min pinligste dohistorie omfatter et knøttlite avlukke ombord i en ferge og en magesyk katt. Dere vil ikke vite.
|
|
|
#15 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Fortell din pinligste do-historie!
Jeg har lest den før.
|
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Fortell din pinligste do-historie!Fascinerende å se hvordan moddene egentlig er. Vanligvis virker de så seriøse og skikkelige, men når de skjuler seg bak fellesskapets trygge rygg så kommer deres sanne jeg frem.
|
|
|
#19 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell din pinligste do-historie!Uten å tulle (men ikke dermed sagt at ikke det er morsomt): Min tidligere arbeidsgiver gav en av sine ansatte tilsnakk for at h*n gikk på do for ofte, og noen ganger ble der for lenge.
|
|
|
#20 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Fortell din pinligste do-historie!
HVA slags sosiale antenner har man da? Når man klarer å gi tilsnakk for noe sånt og attpåtil vet at personen har mageproblematikk? Helt fantastisk faktisk!
|
![]() |
| Emneord |
| emneord, foreldreportalen.se, klassiker, klassikernominert, skyll-brett-stapp |
|
|