|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#582 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetJeg er knallforelsket i alt du lager LilleLeo.
|
|
#583 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetÅ, så mye fint du lager. Det er lenge siden jeg har tittet innom her, og jeg er kjempeimponert over hvor mye forskjellig du lager, og ikke minst over hvor lekkert, koselig og behagelig alt ser ut. |
|
|
|
|
#584 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetTusen takk, til begge to! Det er utrolig kjekt å få slike tilbakemeldinger, det gjør at jeg sitter her og smiler for meg selv!
|
|
#587 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetMjau
|
|
#590 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetFor en god del måneder siden var jeg med i enda en Hemmelig Venn-konkurranse på Sykroken. Av den vakre og begavede Ellensand fikk jeg en fantastisk pakke, fullstappet av godaker. Blant annet et mønster i str 86 fra Ottobre og stoff til å sy dette av. Jeg har endelig fått ut fingen, og sydd sammen alt. Jeg klippet det ut i sommer, da jeg var på sykveld hos Lillis. Applikasjoner er alltid det første jeg syr på, men denne gangen var det det siste, for jeg var ikke helt sikker på om det ble fint med applikasjon på, men det ble så tomt uten syntes jeg, så da var det bare å hive seg rundt! Settet er Lillebror sitt, og sitter kjempe bra! Det er mykt og deilig og det er behagelig å bevege seg i.
|
|
#592 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet
|
|
#593 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetTusen takk!
|
|
#594 |
|
Curlingkone
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet
Så stilig!!!
|
|
#595 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetJeg blir bare såå vannvittig imponert over at noen kan være så kreative og flinke. |
|
|
|
|
#597 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetJøje meg! Du kan jo starte din egen kjede du - ala PoP
|
|
#598 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetSå mye fint du har laget i det siste! Du er råflink! |
|
|
|
|
#599 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetSå utrolig nydelige klær du har laget i det siste! Særlig settet til Necesarios gutt var vidunderlig, og det med papegøye til lillebror!
|
|
#600 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetLager du skråbåndet selv? Kan jeg spørre hvor du har fått tak i mønsteret til sparkebuksene?
![]() |
|
|