|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Kun giftering. Andre ting lar seg dårlig kombinere med en klåfingret "æ vil også ha sånn!" treåring.
|
|
|
#42 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg bruker alltid øredobber, og har en tendens til å bruke de samme i månedsvis. (Bytter dem med noe mer pyntet til fest.) For tiden er det et par små, veldig brede stålringer med bitte små fake diamanter på. Og så har jeg nesten alltid på meg et enkelt, svart hjerteformet smykke med svart lærrem som jeg fikk av Teofelia for noen år siden. (Det også bytter jeg gjerne med noe mer pyntet til fest.) Og så har jeg alltid på gifteringen min, som er helt enkel, i gult gull.
|
|
|
#43 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg bruker alltid gifteringen og en sånn universitetsring. For tiden (dvs det siste året) har jeg enkle ringer i kirurgisk stål i ørene og et par hemp-armbånd. Lite match og lite glitter&stas her i gården.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg har forlovelsesring og giftering (samme type, men en diamant som "flyter" i gifteringen) på svensk måte på venstre ringefinger. På høyre ringefinger har jeg denne men i hvitt gull; den er jeg veldig glad i og den er enda flottere i hvitt gull syns jeg: |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg går bestandig med gifteringen på høyre ringfinger (som er den norske tradisjonen), og en ring laget av en smed på venstre langfinger, samt et halskjede. Halskjedet varieres mer, mens ringene er de samme. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Giftering og forlovelsesring på venstre hånd, Guess bling klokke, ett halskjede med dåpshjertet mitt på, bing i ørene.
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?
Hm, jeg har jo hatt sånne treåringer jeg og, men jeg gir de jo ikke akkurat allianseringen min selv om de vil ha den. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Giftering på høyre ringefinger og en Libanonring på venstre. Ett gullarmbånd jeg fikk av foreldrene mine i 20 årsgave. 3 enkle gull og perleøredobler i hvert øre og ett gullkors i lenke rundt halsen. Dette har jeg alltid på meg. Endel annet stæsj når jeg skal pynte meg. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Når jeg er hjemme flekker jeg av meg alt av bling. På jobb har jeg en enkel ring i hvitt gull, med en blå hjertestein på. Som regel et smykke, litt langt. Har et i sølv med hjerte på som jeg er veldig glad i. Liker også armbånd, men det blir ofte av det rimeligere slaget, som jeg bruker til jeg er lei av det. Øredobber bruker jeg veldig sjelden, egentlig. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Giftering på høyre ringfinger. Og et halssmykke, stort sett ett helt enkelt et, i svart lær med sølvanheng. Liker ikke så mye "stæsj". |
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Akkurat nå er jeg veldig sliten, og det gir seg utslag i de merkeligste ting. For eksempel at jeg synes det er slitsomt å ta på smykker/ha de på. Derfor bytter jeg nå på tre kjeder, et med kirsebær, et med en gullmedaljong med bilder av barna mine, og et sånn derre med to barnefigurer på. Det betyr mye både for guttene og meg at jeg har noe som er "de" på meg når de ikke er hos meg. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg har gifteringene på venstre ringfinger, og en slags forlovelsesring på høyre. Jeg pleier som oftest å ha et smykke med blanke stener rundt halsen, og matchende øredobber. Hvis jeg skal skeie ut bytter jeg ut øredobbene, og tar av meg kjedet.
|
|
|
|
#55 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg har gifteringen/forlovelsesringen på venstre ringfinger. Den er i gull.
|
|
|
#56 |
|
Nå da?
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Kun giftering.
|
|
|
#57 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?For tida er det bare giftering her også, en enkel en i hvitt gull. Når jeg ikke har fiklebaby bruker jeg gjerne halssmykke, har fire stykker som jeg bytter på. Er ikke så blingete av meg, det må være helt enkle ting. Har ikke hull i ørene, og får spader av armbånd. Er ikke glad i ringer heller, bortsett fra gifteringen.
|
|
|
#58 |
|
Borte
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Akkurat nå ingenting siden minstemor er så himla klåfingra. Gifteringen tok jeg av for et års tid siden da jeg var gravid og hoven og den har ikke kommet på igjen.
|
|
|
#59 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Til hverdags ingenting,kun en enkel klokke. Får ikke ha noe gull og glitter på jobben. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Geek
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg bruker kun øredobber.
|
![]() |
|
|