Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke smykker bruker du til vanlig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-10, 18:20   #41
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?

Kun giftering. Andre ting lar seg dårlig kombinere med en klåfingret "æ vil også ha sånn!" treåring.

Gammel 12-09-10, 18:26   #42
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker alltid øredobber, og har en tendens til å bruke de samme i månedsvis. (Bytter dem med noe mer pyntet til fest.) For tiden er det et par små, veldig brede stålringer med bitte små fake diamanter på. Og så har jeg nesten alltid på meg et enkelt, svart hjerteformet smykke med svart lærrem som jeg fikk av Teofelia for noen år siden. (Det også bytter jeg gjerne med noe mer pyntet til fest.) Og så har jeg alltid på gifteringen min, som er helt enkel, i gult gull.

Gammel 12-09-10, 18:30   #43
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker alltid gifteringen og en sånn universitetsring. For tiden (dvs det siste året) har jeg enkle ringer i kirurgisk stål i ørene og et par hemp-armbånd. Lite match og lite glitter&stas her i gården.

Gammel 12-09-10, 18:35   #44
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forlovelsesring og giftering (samme type, men en diamant som "flyter" i gifteringen) på svensk måte på venstre ringefinger. På høyre ringefinger har jeg denne men i hvitt gull; den er jeg veldig glad i og den er enda flottere i hvitt gull syns jeg:

Halssmykke varierer jeg og har ikke på meg det hver dag. Klokke har jeg ikke heller alltid på meg for tiden, men til hverdags blir det ofte denne hvite fra Nike (som teller tid og distanse etc når jeg løper).

Øredobber burde jeg bli bedre på å bruke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 18:52   #45
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg går bestandig med gifteringen på høyre ringfinger (som er den norske tradisjonen), og en ring laget av en smed på venstre langfinger, samt et halskjede. Halskjedet varieres mer, mens ringene er de samme.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 19:05   #46
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg tipper det er en sånn NTH-ring eller tilsvarende?

Akkurat den, ja.

Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 19:16   #47
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Giftering og forlovelsesring på venstre hånd, Guess bling klokke, ett halskjede med dåpshjertet mitt på, bing i ørene.
Gifteringen er i hvitt og gult gull, forlovelsesringen er en spennring (dvs diamanten står i spenn)

Gammel 12-09-10, 19:21   #48
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Kun giftering. Andre ting lar seg dårlig kombinere med en klåfingret "æ vil også ha sånn!" treåring.

Hm, jeg har jo hatt sånne treåringer jeg og, men jeg gir de jo ikke akkurat allianseringen min selv om de vil ha den.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 19:28   #49
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Giftering på høyre ringefinger og en Libanonring på venstre. Ett gullarmbånd jeg fikk av foreldrene mine i 20 årsgave. 3 enkle gull og perleøredobler i hvert øre og ett gullkors i lenke rundt halsen. Dette har jeg alltid på meg. Endel annet stæsj når jeg skal pynte meg.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 19:42   #50
Gri

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg bruker giftering, alliansering og et hjertekjede til hverdags.

Eg har akkurat det same.

Gammel 12-09-10, 19:47   #51
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg er hjemme flekker jeg av meg alt av bling. På jobb har jeg en enkel ring i hvitt gull, med en blå hjertestein på. Som regel et smykke, litt langt. Har et i sølv med hjerte på som jeg er veldig glad i. Liker også armbånd, men det blir ofte av det rimeligere slaget, som jeg bruker til jeg er lei av det. Øredobber bruker jeg veldig sjelden, egentlig.

Har nettopp kjøpt meg en klokke, etter tre år uten klokke. Øver meg på å bruke den, blir stort sett bare på jobb. Et Esprit-ur, med litt bling på, og hvit skinnreim. Lurer på å bytte ut reimen med en i stål.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 19:52   #52
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Giftering på høyre ringfinger. Og et halssmykke, stort sett ett helt enkelt et, i svart lær med sølvanheng. Liker ikke så mye "stæsj".

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:13   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå er jeg veldig sliten, og det gir seg utslag i de merkeligste ting. For eksempel at jeg synes det er slitsomt å ta på smykker/ha de på. Derfor bytter jeg nå på tre kjeder, et med kirsebær, et med en gullmedaljong med bilder av barna mine, og et sånn derre med to barnefigurer på. Det betyr mye både for guttene og meg at jeg har noe som er "de" på meg når de ikke er hos meg.

Når energinivået er høyere bruker jeg mye store øredobber, og bytter mellom mange. En del armbånd også.

Klokke har jeg fortsatt ikke fått rotet meg til å kjøpe. (Eller sjærsten. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:21   #54
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har gifteringene på venstre ringfinger, og en slags forlovelsesring på høyre. Jeg pleier som oftest å ha et smykke med blanke stener rundt halsen, og matchende øredobber. Hvis jeg skal skeie ut bytter jeg ut øredobbene, og tar av meg kjedet.

Gammel 12-09-10, 20:24   #55
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har gifteringen/forlovelsesringen på venstre ringfinger. Den er i gull.
Øredobber i gull med en liten stein i hver og smykke med tre små diamanter.
Ellers har jeg en klokke på meg.

Gammel 12-09-10, 20:30   #56
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Kun giftering.
Jeg har ikke hull i ørene og bruker heller ikke klokke.
Det hender jeg bruker et smykke i bryllup eller andre større fester.

Gammel 12-09-10, 20:40   #57
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

For tida er det bare giftering her også, en enkel en i hvitt gull. Når jeg ikke har fiklebaby bruker jeg gjerne halssmykke, har fire stykker som jeg bytter på. Er ikke så blingete av meg, det må være helt enkle ting. Har ikke hull i ørene, og får spader av armbånd. Er ikke glad i ringer heller, bortsett fra gifteringen.

Gammel 12-09-10, 20:46   #58
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå ingenting siden minstemor er så himla klåfingra. Gifteringen tok jeg av for et års tid siden da jeg var gravid og hoven og den har ikke kommet på igjen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:49   #59
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til hverdags ingenting,kun en enkel klokke. Får ikke ha noe gull og glitter på jobben.
Når jeg har lengre friperioder,så har jeg:
enkle sølvøredobler i ørene
Ring i hvitt gull med topaz på ve,ringefinger
Enkelt halskjede i sølv med hjerteanheng,eller en gutt.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:59   #60
dinadina
Geek

Medlem siden: Aug 2010
dinadina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker kun øredobber.
Gullhjerte med ferskvanns perler på, veldig søte og små

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.