Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjorde du for 9 år siden i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-10, 17:57   #41
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjorde du for 9 år siden i dag?

Var på skolen

Gammel 11-09-10, 17:59   #42
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var på jobb på en skole, og var på datarommet på slutten av dagen. En liten surf innom vg og da hadde det første flyet kræsjet. Dro hjem og satte på CNN for å høre mer om dette, og da fikk vi se live da det andre flyet kom. Det ble CNN resten av den kvelden...

Gammel 11-09-10, 18:17   #43
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

jeg satt og så på friends på tv sammen med broren min og det ble avbrutt med direktesending fra ny. jeg skjønte ikke meningen med det hele før etter noen minutter. jeg var sikker på at tredje verdens krig var kommet møtte kjæresten min en time senere og fortalte han det hele han hadde jobbet og ikke sett tv i hele dag. Han ble helt sjokert stakkars.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 18:18   #44
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hjalp moren min (som nettopp var blitt enke) med å male huset. Hun passet min helt nyfødte sønn og kom stormende ut med radioen i hånda - helt hvit i ansiktet. Jeg glemmer det aldri.

Gammel 11-09-10, 18:19   #45
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg var på ferie med mannen min.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 18:20   #46
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var på dagvakt og resten av kvelden satt jeg og kikket vantro på TV. Det var ganske spesielt da vi flyttet dit året etter.

Gammel 11-09-10, 18:23   #47
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var på studiehyttetur laaangt uti Nordmarka. Vi klumpet oss rundt en lommeradio som noen hadde tatt med fordi det var valg, rene 40-tallet. Og enda var det to døgn til vi kunne komme oss hjem og se det på tv. Da jeg først hørte om hendelsen trodde jeg noen hadde sett en ny actionfilm eller noe.

Gammel 11-09-10, 18:25   #48
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var på jobb og fikk høre i lunchen at noe hadde skjedd. Gikk inn på VG sine sider, men de ble overbelastet av trafikken. Kom hjem og satte på tv'n, og fikk så med meg resten av utviklingen. Det var helt uvirkelig, og vi satt vel foran tv'n resten av dagen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 18:25   #49
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og en venninne skulle på tur til Sør-Korea i oktober det året. Jeg snakket med henne i telefonen om reiseplanene, og skrudde samtidig på tv'en. Jeg husker ikke om det var i real time, eller om de bare viste bildene av fly nummer to som traff WCT, men jeg husker at jeg stoppet midt i en setning og ikke klarte si noe på en stund. Før jeg lirte av meg "Du, jeg tror det er krig".

Vi dro østover 3 uker senere, og snakket med en del amerikanske soldater som var stasjonert på militærbasen i Seoul. De var forberedt på krig.

Gammel 11-09-10, 18:33   #50
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lå på barsel med fem dager gamle tvillinger. Husker at hun jeg delte rom med snakket noe om et fly som hadde kræsjet i en bygning i NY, og jeg tenkte det var snakk om et småfly. Skjønte jo etter hvert at det var mye, mye verre, og husker at jeg satt på dagligstua med ungene i en sånn trilleseng foran meg og så vantro på nyhetene mens jeg lurte på hvorfor jeg hadde satt unger til verden.

Gammel 11-09-10, 19:12   #51
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var hos mamma, og hadde to uker igjen til termin. Jeg husker jeg ble innmari bekymret for hvordan livet ble videre... Og mange tanker rundt det å sette et barn til verden slik det så ut den dagen...

Gammel 11-09-10, 19:24   #52
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg lagde Lars faktisk. På grunn av nitid prøving veit vi unnfangelsestidspunktet.

Ellers var eg på jobb og prata med en kompis i telefonen på ettermiddagen som fortalte noko "om et fly inn i et hus i Amerika". Da skrudde eg på tven.

Gammel 11-09-10, 19:24   #53
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på jobb på min daværende arbeidsplass, en finansbedrift.
Du kan trygt si at telefonen der ikke stod stille de neste ukene.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 19:28   #54
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde akurat begynnt som lærling i en bhg, og pappa hentet meg på jobb. og da hadde jeg hørt på radioen på kontoret i bhg at et fly hadde kjæsjet og de trodde det var en ulykke. Og når pappa hentet meg å vi kjørte hjem så kræsjet neste fly.

Gammel 11-09-10, 19:29   #55
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Min førstefødte var 3 uker og jeg var på sansynligvis den første, litt lengre trilletur med han. Jeg gikk en lang tur, det var nydelig vær, og jeg kom hjem til et stort sjokk når jeg fikk høre om det som hadde skjedd. Så vel tv resten av dagen.

Gammel 11-09-10, 19:30   #56
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sto på lageret på jobb og pakket ut varer, mens jeg lyttet på radioen da beskjeden om flyene som hadde kræsjet kom. Forsto vel ikke hvor tragisk hendelsen var før jeg kom hjem og så på tv.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 19:31   #57
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg var på kurs i England, og så det på en tv-skjerm i røykepausen. Det ble ikke så mye mer kurs den dagen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 19:33   #58
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var i Oslo og vasket huset for min farmor, vi endte opp med å sitte lamslåtte foran tv.

Gammel 11-09-10, 19:34   #59
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

10 september 01 kom jeg hjem fra sykehuset med min førstefødte. (Født 6 sept 01).
Dagen etter, 11 september, måtte jeg ut og handle ting jeg ikke hadde fått i hus før fødselen.

Husker jeg satt og ammet etter handlingen, sånn passe sliten med barseltårer og alt som hører med, da mamma ringte og ba meg slå på tv'n.

Der satt jeg, med babyen på puppen, mens tårene sildret og jeg lurte på hva slags verden jeg hadde fått henne inn i.

Gammel 11-09-10, 19:34   #60
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg var på kveldsskift. Me var 12 stykker som satt i kantina med hørselsvern m/ radio, og ingen sa noko. Var ein rar stemning på jobb den kvelden.
Når eg kom heim satt samboeren min og ein kamerat og såg på CNN. Og på bordet låg da fleire typar våpen... Gutta boys hadde visst hatt ein våpendiskusjon. Ikkje noko uvanleg her i huset siden samboeren min er aktiv skytter og HV- offiser, men da blei ganske surrialistisk den kvelden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.