Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-12, 18:50   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Siden du muligens ikke forstår det selv: Det jeg har sitert over, er den delen som gjør at du framstår som om du er på krigsstien. Og dette sier jeg som en relativt uhildet med-FP-er.

Esme: Den store forskjellen mellom flame wars og det som skjer her på FP, er jo at det som skjer på FP er personlig. En skikkelig flame war er på gøy, og poenget er jo nettopp å fullstendig usaklig skjelle ut folk.

Det var jo en del veldige personlige krangler på usenet da, feiden mellom EN og AK feks. Eller kanskje det ikke regnes som flame war? Hm.

Gammel 26-10-12, 19:42   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det var jo en del veldige personlige krangler på usenet da, feiden mellom EN og AK feks. Eller kanskje det ikke regnes som flame war? Hm.

Flame war er noe annet enn personangrep.

Jeg merker at det jeg misliker med denne konflikten (eller stormen i vannglasset, som Zoë omtaler det som) er at det foregår så ufattelig mye hinting både her og der. Men det kan jeg ikke gjøre så mye med, og nå virker det jo som om flere tar sin hatt og går, så da slutter vel hintinga etterhvert også, skulle man tro?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 17:00   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får slettet innlegg, men ikke kommentarer?
Og så ser jeg at innleggene blir jo ikke slettet, de blir deaktivert? Med gjenopprettingsknappen så var jo alle innlegg tilbake... Hmmm... Nesten som Facebook dette. Du tror du sletter, men neida.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 17:10   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du vil slette innholdet kan du slette all teksten og erstatte med tre tegn, og så lagre endringene. Da er det ikke mulig for noen å lese i etterkant.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 17:15   #5
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommentarene da? Og det at innlegget ikke egentlig blir slettet, så lenge en kan gjenopprette når som helst?

Gammel 25-10-12, 17:17   #6
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan ikke gjenopprette bloggteksten hvis du sletter teksten og erstatter med annen tekst.

Jeg har gjort det slik at jeg har brukt delete-knappen på teksten, og erstattet med (...). Deretter slettet blogginnlegget. Da ligger det deaktivert, men om du aktiverer igjen får du bare opp et innlegg med innholdet (...).

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 17:18   #7
Anne

Anne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Du kan ikke gjenopprette bloggteksten hvis du sletter teksten og erstatter med annen tekst.

Jeg har gjort det slik at jeg har brukt delete-knappen på teksten, og erstattet med (...). Deretter slettet blogginnlegget. Da ligger det deaktivert, men om du aktiverer igjen får du bare opp et innlegg med innholdet (...).

Ok. Men burde være unødvendig syns jeg

Gammel 25-10-12, 17:18   #8
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Flere som har sletterunde? Det har i hvert fall jeg. Slette masse i blogg og mange innlegg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 20:50   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Flere som har sletterunde? Det har i hvert fall jeg. Slette masse i blogg og mange innlegg.

Ja, bloggen min røk i dag morges ...går noen runder med innlegg og, men vi får se - jeg er generelt påpasselig med info som deles åpent, så det er ikke så mye jeg tror jeg føler for å slette nå.

Gammel 25-10-12, 17:21   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva?! Er det noen som leser det jeg skriver her inne?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 17:21   #11
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og Peppers metode er den eneste som fjerner teksten for godt, ja.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 17:23   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, Skilpadda, det var disse rutinene jeg etterspurte.

Og selvsagt er det nett, noe jeg er fullstendig klar over. Jeg lurte dog på noe mer konkret enn som så, Maverick.

Gammel 25-10-12, 17:25   #13
Anne

Anne sin avatar

Standard

Ok, hvordan sletter man kommentarer da?

Gammel 25-10-12, 17:27   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet du kan slette eller endre innholdet i hver enkelt, men jeg vet jammen ikke om det finnes noen enklere måte. Jeg har aldri undersøkt. Kanskje noen andre har?

Gammel 25-10-12, 17:57   #15
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du vil slette konkrete kommentarer så må du inn og endre hver kommenter. Jeg aner ikke om det er mulig å hardslette blogger. Jeg trodde faktisk det hadde blitt gjort?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 17:59   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvis du vil slette konkrete kommentarer så må du inn og endre hver kommenter. Jeg aner ikke om det er mulig å hardslette blogger. Jeg trodde faktisk det hadde blitt gjort?

Jo, vi har hardslettet blogger i et par tilfeller (etter ønske fra bloggeier, altså! ). Det er ikke noe vi gjør sånn vanligvis, og brukerne har ikke tilgang til den funksjonen selv.

Gammel 25-10-12, 18:04   #17
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jo, vi har hardslettet blogger i et par tilfeller (etter ønske fra bloggeier, altså! ). Det er ikke noe vi gjør sånn vanligvis, og brukerne har ikke tilgang til den funksjonen selv.

Jeg skjønte det. Men det er jo greit å vite at muligheten finnes. Jeg syns det er helt greit å softslette (hvis man kan kalle det det), for plutselig har man behov for å se litt tilbake i tid.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 21:46   #18
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er helt supert om alle slettet bloggene sine. Så har jeg en viss sjangse for å følge med. Om de skriver noe i forumet, that is.

Gammel 25-10-12, 22:04   #19
Anne

Anne sin avatar

Standard

Hvor?

Gammel 25-10-12, 22:07   #20
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Du klikker på blyantsymbolet under kommentaren.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.