|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Hvor har dere lekseplanene til ungene?Jeg fant løsningen i dag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har dere lekseplanene til ungene?De legges ut på nettet og ungene får dem med hjem i postpermen. Vi tar dem ut og henger dem opp. Ellers glemmer vi at den ene ungen skal på tur og den andre ha med maletøy. Tidligere hang vi dem på kjøleskapet. Det er ikke spesielt pent, men praktisk. Nå har vi integrert kjøleskap, så jeg har ærlig talt ikke noe godt sted å henge dem. Foreløpig har ungene hver sin magnettavle over skrivepulten sin på rommet, og der henger de nå. Men jeg glemmer ofte å se på dem. Jeg trenger påminnelser som "husk å øve på 6-gangen" osv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Hvor har dere lekseplanene til ungene?Samler de iegen perm jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor har dere lekseplanene til ungene?Tidligere: magnettavle på kjøkkenet. Nå: i meldemappen i sekken - skolen har fått nye rutiner. Nå skal planen til enhver tid følge barnet.
|
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor har dere lekseplanene til ungene?11 åringen har den i sekken, fordi de bruker den på skolen.
|
|
|
#7 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hvor har dere lekseplanene til ungene?Tidligere hang den på magnelttavlen på kjøkkenet, men nå henger den på korktavlen på barnerommet. Planen ligger også ute på skolens nettside så vi trenger ikke å gå ned en en etg for å sjekke den. *lat* |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor har dere lekseplanene til ungene?På kjøleskapet, med magnetfeste. |
|
![]() |