|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Dama var uansett sær. Det er viktigere at folk kommer enn hva de har på seg vel? Hvis ikke skjønner jeg ingenting.
|
|
|
|
#42 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!SF: dama var sær, ja. I mitt bryllup ragerte jeg egentlig mer på de som kom veldig hverdagslig kledd (skjønt, jeg skjønner jo at noen ikke er pynte-typer), enn hun som kom i champagne-farget tyll-sak. Alternativet ditt hadde kanskje vært å komme i bukse, men sånn jeg ser det var nok hvit kjole en bedre løsning. Man signaliserer noe om at man synes dagen er viktig, ved å pynte seg, sånn jeg oppfatter det.
|
|
|
#43 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!
Jeg ville heller ønsket at folk skulle kommet i bryllupet mitt enn at de skal holde seg hjemme i den hvite kjolen. Jeg synes hun var sær, og veldig, veldig uhøflig som lot seg merke med at det i ettertid. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Hvit kjole i bryllup er no-no! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Jeg har vært i to bryllup i sommer, der det var en par-tre stykker som hadde hvite kjoler faktisk. Det var ingen som reagerte nevneverdig på det, men det at jeg hadde på rød kjole derimot.
|
|
|
#49 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Njanei, jeg tror det er mer fordi det blir sett på som en ganske sexy farge. Det oppfattes som litt provoserende mot bruden, sånn tradisjonelt sett.
|
|
|
#50 |
|
intro
|
Det tror jeg også. Ifølge enkelte (høyst usikre) kilder symboliserer den røde kjolen sågar at man har ligget med brudgommen.
|
|
|
|
#53 |
|
Sviiisj!!
|
Åja. Så kjedelig. Kan vi ikke kombinere det? Rød kjole i bryllupet betyr at du er vampyr som har sex med brudgommen!
|
|
|
#54 |
|
Bedreviter
|
Jeg har hørt to ulike forklaringer; den ene er at rødt er forbeholdt brudens mor. Den andre at rødt signaliserer at man har hatt sex med brudgommen. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Jeg fant dette:
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
can-jur
|
Pift, det heter seg visst at man ikke skal komme i bryllupp om man har hatt sex med bruden. ( og ikke er brudgommen)
|
|
![]() |
|
|