|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Desinfiserig av pølseklyper - en spinoff
Kom til ro!
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Sv: Desinfiserig av pølseklyper - en spinoffVasket klypa i varmt vann og kjørt den en runde i oppvaskmaskina.
|
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Desinfiserig av pølseklyper - en spinoffJeg ville nok bare vasket pølseklypa godt og ikke tenkt mer på det. Men hva med katten, da? Den har jo gått rundt og båret på denne rotta. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
nju nja njo
|
Sv: Desinfiserig av pølseklyper - en spinoffJeg hadde nok gjort som deg. Koking og spriting bør ha gjort den ren nok!
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
|
Sv: Desinfisering av pølseklyper - en spinoff
Jeg hadde glatt gjort det!
|
|
|
#11 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Desinfisering av pølseklyper - en spinoffJeg hadde nok kastet den.
|
|
|
#12 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Desinfisering av pølseklyper - en spinoffJeg hadde nok kastet den. Jeg hadde trolig ikke orket å befatte meg med det, men overlatt det til mannen. Urk.
|
|
|
#13 |
|
er her
|
Sv: Desinfisering av pølseklyper - en spinoffJeg hadde nok ikke brukt pølseklypen i utgansgpunktet, men om jeg nå hadde det så hadde jeg kokvasket den og ikke tenkt så mye mer på det.
|
|
|
|
#14 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Desinfisering av pølseklyper - en spinoffJeg hadde nok tatt på meg en hanske (engangs sådan) og tatt rotta i halen. Hadde jeg brukt pølseklypa hadde jeg kokt den og lagt den fint på plass i skuffen.
|
|
|
#15 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Desinfisering av pølseklyper - en spinoffJeg hadde aldri, aldri brukt pølseklype på en død rotte. Æsj, skvis og svupp og tenk om man mister den på veien og den lander med et klask i gulvet og jeg hadde ihvertfall kastet pølseklypen etterpå. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Desinfisering av pølseklyper - en spinoff
Er ikke alltid lurt å få hjelp fra barna. Jeg skulle ta ut en mus for mamma en gang, og vimsete som jeg var la jeg den i postkassa. Ikke med vilje altså, det bare skjedde, omtrent som når jeg legger fjernkontrollen i kjøleskapet. Når mamma skulle hente posten fikk hun litt av et sjokk, og hun var ikke særlig fornøyd. Ikke trodde hun på meg når jeg sa det ikke var med vilje heller. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Desinfisering av pølseklyper - en spinoffJoda, jeg kunne fint brukt pølseklypa. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Desinfisering av pølseklyper - en spinoffJeg har kanskje vasket og desinfisert den, men har nok ikke greid å bruke den igjen.
|
|
|
#20 |
|
geskjeftig
|
Sv: Desinfisering av pølseklyper - en spinoffAh. Godt å høre at noen har hatt tilsvarende problemstilling. Min elskede (
|
![]() |
|
|