|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Rumpetasken er visst på vei inn igjenHar ikke rumpetasker vært in i flere år allerede? Jeg husker jeg hadde en liknende sak på nittitallet, men som var mer en krysning av et servitørforkle og verktøybelte. Veldig praktisk og kult. Veldig hot i technokretser.
![]() |
#42 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rumpetasken er visst på vei inn igjen
![]() |
#43 |
kamelkonsument
|
![]() |
#45 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rumpetasken er visst på vei inn igjenHar fortsatt ikke sett en fin rumpetaske. Jeg kommer IKKE til å bruke det. Mannen min derimot kjøpte seg en i fjor sommer og han og søsteren hans syntes den var så flott og den skulle han bruke mye. Jeg gjemte den lengst inne i et skap og han har glemt den, heldigvis.
![]() |
#47 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Rumpetasken er visst på vei inn igjenJeg brukte rumpetaske da jeg jobbet i hjemmesykepleien; utrolig kjekt å ha nøkler, telefon og det man trenger av hansker, hånddesinfeksjon, viktigste medisiner ol. der når man er slik på farten.
![]() |
#48 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rumpetasken er visst på vei inn igjenI skogen/fjellet osv er den vel helt ok. På by`n... jeg vet ikke helt? Men disse små var jo ikke såå stygge da, tror faktisk at jeg kunne ha hatt en slik... Kanskje.. Og ser unektelig praktisk ut når man har småbarn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
kamelkonsument
|
Der går grensen. Til og med for meg.
![]() |
#50 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rumpetasken er visst på vei inn igjenjeg må bare spørre har de noen gang vert inn?? jeg vet at folk har brukt det men for meg har det aldri vert de folkene jeg annså som "inn" som brukte det derimot heller i "ut" kategorien den gangen også...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Rumpetasken er visst på vei inn igjenMilde måne. Da er det bare et par år til city-ryggsekken til smilefjes er in igjen. Den var in i 1994, og usedvanlig praktisk på dansegulvet.
![]() |
#52 |
Passiv
|
Jeg burde ikke kaste den? Hjelper det at den er rød også kanskje? |
![]() |
![]() |
#53 |
Erfaren
|
![]() |
#54 |
Passiv
|
![]() Sv: Rumpetasken er visst på vei inn igjenJeg vil ha en til nå som de endelig er å finne. (Jepp, jeg har leita etter dem i årevis. Ikke så aktiv leiting kanskje - men leiting.) |
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Rumpetasken er visst på vei inn igjenI Miami så er det faktisk flere av foreldrene til klassekameratene til Herremannen som går rundt med noen snertne rumpetasker. Disse damene er også veldig slanke og det har kanskje noe med årsaken til at de ser helt ok ut. Årsaken til at de bruker dem er sikkert at man blir mer svett av å ha veske tvers over ryggen og mot kroppen når det er høy luftfuktighet og 32 grader. Jeg har bare brukt rumpetaske ved noen få tilfeller og de fleste av dem er når jeg har gått med krykker, da var den usedvanlig praktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Rumpetasken er visst på vei inn igjenMamma bruker rumpetaske............ Ho er over 70...... Need I say more??
![]() |
#59 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
|
|