Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Rumpetasken er visst på vei inn igjen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-10, 20:19   #41
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpetasken er visst på vei inn igjen

Har ikke rumpetasker vært in i flere år allerede? Jeg husker jeg hadde en liknende sak på nittitallet, men som var mer en krysning av et servitørforkle og verktøybelte. Veldig praktisk og kult. Veldig hot i technokretser.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 21:47   #42
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Har denne, driter en lang marsj i om det er in, praktisk på skogstur når man bærer små barn.

Gammel 30-07-10, 21:55   #43
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg er skeptisk til den overskriften. Hvor er rumpetasken på veg, sa du?

Inn i motebildet, grisejente.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 22:15   #44
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Her var det flere jeg kunne tenkt meg.

Gammel 30-07-10, 23:30   #45
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har fortsatt ikke sett en fin rumpetaske. Jeg kommer IKKE til å bruke det. Mannen min derimot kjøpte seg en i fjor sommer og han og søsteren hans syntes den var så flott og den skulle han bruke mye. Jeg gjemte den lengst inne i et skap og han har glemt den, heldigvis. Jeg fikser ikke rumpetasker. Hadde noen på 90-tallet og ble kurert.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 23:40   #46
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På skogtur er den jo et bæreredskap, og ikke et motetilbehør.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 23:44   #47
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg brukte rumpetaske da jeg jobbet i hjemmesykepleien; utrolig kjekt å ha nøkler, telefon og det man trenger av hansker, hånddesinfeksjon, viktigste medisiner ol. der når man er slik på farten. Særlig fancy er den ikke, men har en del rom og er veldig praktisk. Enkel og diskret i sort. Så den blir trendy altså!?? Greit jeg ikke kastet den da!

Gammel 30-07-10, 23:46   #48
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I skogen/fjellet osv er den vel helt ok. På by`n... jeg vet ikke helt? Men disse små var jo ikke såå stygge da, tror faktisk at jeg kunne ha hatt en slik... Kanskje.. Og ser unektelig praktisk ut når man har småbarn...

Men dem bittesmå "veske-ryggsekkene",- dem er mye verre enn "rumpetaske"! Mini-mini-ryggsekk, DET kommer jeg aldri til å gå med!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 23:52   #49
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Heter kanskje ikke det... Men sånn bitteliten veske-ryggsekk midt på ryggen.

Der går grensen. Til og med for meg.

Gammel 30-07-10, 23:52   #50
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

jeg må bare spørre har de noen gang vert inn?? jeg vet at folk har brukt det men for meg har det aldri vert de folkene jeg annså som "inn" som brukte det derimot heller i "ut" kategorien den gangen også......

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 23:57   #51
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Milde måne. Da er det bare et par år til city-ryggsekken til smilefjes er in igjen. Den var in i 1994, og usedvanlig praktisk på dansegulvet.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 08:23   #52
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Milde måne. Da er det bare et par år til city-ryggsekken til smilefjes er in igjen. Den var in i 1994, og usedvanlig praktisk på dansegulvet.

Jeg burde ikke kaste den? Hjelper det at den er rød også kanskje?

Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 09:10   #53
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Har denne, driter en lang marsj i om det er in, praktisk på skogstur når man bærer små barn.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

På skogtur er den jo et bæreredskap, og ikke et motetilbehør.

Har sagt at rumpevesker aldri-aldri kommer på denne kroppen igjen, men etter å ha sett noen av eksemplarene så er jeg litt usikker...plutselig har jeg en rundt min smekre kropp igjen!

Gammel 31-07-10, 09:20   #54
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vil ha en til nå som de endelig er å finne. (Jepp, jeg har leita etter dem i årevis. Ikke så aktiv leiting kanskje - men leiting.)

De er jo geniale når jeg sykler. Jeg får ikke med meg telefon, penger og en yoghurt i lomma når jeg sykler - men i en sånn en så får jeg med meg temmelig eksakt det lille minimum jeg må ha.

Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 09:28   #55
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Miami så er det faktisk flere av foreldrene til klassekameratene til Herremannen som går rundt med noen snertne rumpetasker. Disse damene er også veldig slanke og det har kanskje noe med årsaken til at de ser helt ok ut. Årsaken til at de bruker dem er sikkert at man blir mer svett av å ha veske tvers over ryggen og mot kroppen når det er høy luftfuktighet og 32 grader. Jeg har bare brukt rumpetaske ved noen få tilfeller og de fleste av dem er når jeg har gått med krykker, da var den usedvanlig praktisk.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 10:34   #56
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mamma bruker rumpetaske............ Ho er over 70...... Need I say more??

Gammel 31-07-10, 10:44   #57
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Mamma bruker rumpetaske............ Ho er over 70...... Need I say more??

Nope. We get the picture. Du har hipp mamma.

Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 11:20   #58
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det er forskjell på rumpetaske...

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

En slik kunne jeg nok hatt.

...og rumpetaske.

Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å bruke noen av delene.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 11:26   #59
Slettet bruker
Passiv

Standard

Obelix - nå skjønte jeg omsider hvorfor det heter Pungen det man har penger i.

Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 11:27   #60
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Obelix - nå skjønte jeg omsider hvorfor det heter Pungen det man har penger i.

Ja, og jeg skjønner ikke hvorfor man kaller det rumpetaske.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.