|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Hva bruker du ved mens. | |||
| Bind |
|
114 | 57,29% |
| Tampong |
|
68 | 34,17% |
| Tampax |
|
12 | 6,03% |
| Menskopp/beger |
|
35 | 17,59% |
| Litt av hvert |
|
18 | 9,05% |
| Har ikke mensen jeg |
|
14 | 7,04% |
| Er heldigvis ferdig med dette styret! |
|
3 | 1,51% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pauset
|
Sv: Mens - hva bruker du?
Altså. Jeg syntes det er ekkelt, og derfor syntes jeg det er rart at så mange velger det. Jeg syntes følelsen av å gå med bleier ikke er å foretrekke. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooncup var frykterlig ekkelt, grisete og ikke minst VONDT!!
|
|
|
#43 |
|
Ekvilist
|
Sv: Mens - hva bruker du?Det er helt greit at du synes det er ekkelt Joika. Men det er fascinerende for meg, som er av typen som blir småkvalm bare av å høre om mooncup.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jada, med på den, men syntes det var litt voldsomt å kalle det ekkelt og bli "sjokkert", liksom. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mens - hva bruker du?Stort sett bare bind,hender det går en tampong i ny og ned,hvis jeg skal bade. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Mens - hva bruker du?Mooncup og bind. Håper å gå mer og mer over til mooncup og kutte bind helt etterhvert, men gammel vane er visst vond å vende.
|
|
|
#49 |
|
flisespikker
|
Sv: Mens - hva bruker du?Jeg bruker mooncup, og så lurer jeg på hva som er forskjellen på de to siste alternativene, og hvorfor "tampax" er et eget valg?
|
|
|
#51 |
|
kamerat
|
Sv: Mens - hva bruker du?Bind. Og bind er ikke ekkelt. :lays down the law:
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Bleier, ja. Det hadde jeg glemt. :verre enn verst: |
|
|
|
#54 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mens - hva bruker du?Kun OB, også om natten. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Mens - hva bruker du?Har hormonspiral og trenger knapt truseinnlegg. Den gangen jeg hadde ordentlig mensen brukte jeg stort sett bare bind, da jeg er av den oppfatning at mensen vil ut av kroppen og ikke fanges i en vattdott på innsiden. Kun tampong til bading. Bindene lukter ikke før de kommer i kontakt med oksygen, så trikset er å skifte hver gang man er på toalettet. Men det var altså før hormonspiralens glade inntog.
|
|
|
#56 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Mens - hva bruker du?Bind, og synes ikke det er ekkelt i det hele tatt.
|
|
|
#57 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Mens - hva bruker du?Stort sett bind. Ob/tampax hvis det passer best. Men jeg er nok ikke godt nok trent etter fødsel, for de sitter liksom ikke skikkelig lenger.
|
|
|
#59 |
|
Guardian of the galaxy
|
Tampax er nok ment som alternativ til OB og andre tamponger man setter inn selv, uten den hylsa.
Dette er jeg enig i og det er grunnen til at jeg går med bind når jeg er hjemme.
|
|
|
#60 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mens - hva bruker du?Har ikke mensen lenger, jeg går på P-sprøyten, men før brukte jeg OB og bind.
|
![]() |
|
|