Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har dere kjøkkenbord?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Har du kjøkkenbord
Ja. 114 63,33%
Nei, vi har kjøkkenøy med spiseplass 4 2,22%
Nei, vi bruker spisebordet 58 32,22%
Nei, vi bruker noe annet 4 2,22%
Dustepoll 0 0%
Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-10, 23:11   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere kjøkkenbord?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

jeg skjønner ikke hva folk skal med spisebord i stua. Mye koseligere på et kjøkken.

Jeg vil ha stooort spisebord til gjester siden jeg liker å invitere til middag, men det må vi rett og slett ha i stua siden det ikke er plass på kjøkkenet. Der har vi kjøkkenbordet til oss fire, mens spisebordet rommer 12 stk.

Gammel 20-07-10, 23:15   #42
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vil ha stooort spisebord til gjester siden jeg liker å invitere til middag, men det må vi rett og slett ha i stua siden det ikke er plass på kjøkkenet. Der har vi kjøkkenbordet til oss fire, mens spisebordet rommer 12 stk.

Ja, jeg skjønner, men jeg ville i en ideell verden hatt det digre bordet på et digert kjøkken, jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 23:18   #43
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Nei. Er det utrendy med kjøkkenbord? Jeg trodde tvert imot at det var in å samles på et stort kjøkken, jeg. Jeg skulle gjerne hatt et digert kjøkken med spisebord, mye heller det enn spisestue, jeg skjønner ikke hva folk skal med spisebord i stua. Mye koseligere på et kjøkken.

Jeg vet ikke det altså. Jeg bare registrerte at jeg kjenner veldig mange som ikke har det, som bor i forholdsvis nye/nyoppussede boliger. Så da tenkte jeg kanskje at det ikke er prioritert?

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 23:18   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg skjønner, men jeg ville i en ideell verden hatt det digre bordet på et digert kjøkken, jeg.

Samme her. *drømme* Vi SKAL ha diiigert kjøkken når vi kjøper/bygger enebolig, det + stor hage er et absolutt krav.

Gammel 21-07-10, 00:00   #45
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Vi har kjøkkenbord, ja.

Spisebord på stua har vi derimot ikke.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 00:39   #46
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Vi har spisebord på kjøkkenet, plass til 8.

Gammel 21-07-10, 01:06   #47
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Me har kjøkkenbord, og kan vel klara å skvisa inn 8 stk rundt bordet. Men har me gjester, brukar me normalt sett spisebordet i stua.

Gammel 21-07-10, 01:29   #48
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Vi har delvis åpen kjøkkenløsning, og har kjøkkenbord i tillegg til spisebord i stuen. Grunner for dette er at det blir en del gris etter måltider med små, og det drar seg ikke like lett utover om vi spiser på kjøkkene.

Gammel 21-07-10, 01:54   #49
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Vi har kjøkkenbord med plass til oss seks + en gjest eller to. Og så har vi spisestuebord med plass til mange. Vi spiser på kjøkkenet i hverdagen, og så spiser vi ved spisestuebordet hvis vi har gjester eller det er en spesiell anledning. Liker det å kunne skille mellom fest og hverdag.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 21:58   #50
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har kjøkkenbord med plass til oss fire, og jeg ville aldri valgt det vekk. Enda sikrere i min sak ble jeg da vi måtte spise ved spisebordet i stua mens kjøkkenet ble pusset opp. Utrolig hvor langt smulene kommer seg og hvor skittent det ble - kjapt!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 21:59   #51
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jepp. Kjøkkenbord med plass til 8 og spisestue med plass til 16.

Gammel 21-07-10, 22:07   #52
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har åpen kjøkkenløsning og spiser ved spisestuebordet.

Gammel 21-07-10, 22:14   #53
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei. Vi har åpen løsning mellom kjøkken, spiseplass og stue. Så spisebordet står i forlengelsen av kjøkkenet.

Ikke får vi kjøkkenbord når vi flytter heller for det er ikke plass.

Gammel 21-07-10, 23:08   #54
Solblomst
Passiv

Standard

Ja. Som regel sitter bare gamlingen og jeg der til frokost og middag.

Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 23:36   #55
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har kjøkkenøy hvor vi spiser alle måltider. Har vi besøk så spiser vi ved spisestuebordet som kan utvides til 14.

Gammel 21-07-10, 23:48   #56
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ja.

Gammel 21-07-10, 23:52   #57
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har et lite kjøkkenbord.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 18:58   #58
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøkkenbord, men vi spiser aldri ved det lenger. Vi spiser alltid ved spisebordet, hvor vi har mye større plass.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 19:23   #59
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøkkenbordet vårt er vårt spisebord. Som altså står på kjøkkenet.

Gammel 22-07-10, 23:57   #60
Karri
Nybegynner

Karri sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Midt i landet
Karri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja vi har kjøkkenbord.

Karri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.