|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste år blir det forhåpentligvis 3-4 uker i USA. Vi er invitert i bryllup i Montana og tenker å kombinere det med Yellowstone, Seattle og Vancouver. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste år går feriepengene til asfalt, så da blir det kun 1-2 uker i campingvogna rett over svenskegrensen.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Skal til San Francisco. Brodern m fam bor der og nå har begge barna fått flybilletter i gave (gruer meg allerede til flyturen). Hadde det ikke vært for det ville jeg leid meg et hus i nærheten av Ebeltoft, Djurs sommerland. Var der i fjor, og det var knall! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste års sommerferie går til Italia eller Frankrike. Evt prøve oss på chater for første gang (jeg og mannen har vært på før i tiden uten barn), men jeg er skeptisk. Vi får ta det opp i "familieråd" til høsten. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Neste års sommerferie går til Italia eller Spania 2 uker og ellers blir det campingvogna som står på fast plass og dagsturer derfra. Egentlig vil jeg helst til syden i påskeferien, men da er det så dyre flybilletter siden alle har ferie samtidig. Lettere å få seg billig tur i løpet av skoleferien på sommeren. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi har allerede begynt å spare til neste års Danmarksferie. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?
|
|
|
|
#52 |
|
Carve canem
:venter på prikk:
|
|
|
|
#53 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi har funnet et utrolig flott hus i Portugal som vi tenker litt på. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Carve canem
Fine, fine Vestvågøy.
|
|
|
|
#55 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Lalandia! Definitivt Lalandia. Billund, that is. Vi var i Rødby i fjor, og eldste har snakket uavbrutt om det siden. Vi ville reise i år men hadde ikke råd, så neste år er Lalandia bankers! Vurderte sommerhus med basseng, men bor vi i Lalandia er badeland inkludert i prisen, og det er jo mye bedre. Vi drar rett etter skoleslutt for da er det rimeligere, så får jeg heller ta med meg eldste på jobb i en uke siden SFO stenger i fellesferien og vi da ikke har nok ferie å ta av. Fordelen med å jobbe i barnehage.
|
|
|
#56 |
|
Originala
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Vi var så fornøyde med årets sykkelferie i Danmark, så vi håper på noe i samme gate. Ser for meg at Knerten, som da vil være fire år, blir for stor å ha i henger og at vi må endre litt på opplegget av den grunn. Jeg har veldig lyst til å leie hus i Ebeltoft-området, kjøpe påhengssykkel til Knerten og leie sykler til oss andre der nede. Da kan vi kjøre til for eksempel Legoland og Djurs sommerland, og sykle rundt i området vi bor de øvrige dagene. Og helt toppers hadde det vært om vi hadde reist sammen med en annen familie som ville legge inn noen sykkelturer i ferien. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Danmark |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Nå også i farger
Vakkert!! |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Hvor: Oslo
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?Grubler veldig på hva vi skal gjøre neste år. Kanskje Sverige? Astrid Lindgrens verden, Stockholm og sommerhus på østkysten et eller annet sted?
|
|
|
#60 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva gjøre i sommerferien til neste år?JEG vil nå på camping til sommeren og, men sambo vil på charter i påska. Vi får se, men jeg tror jeg vinner den samtalen tilslutt.
|
![]() |
|
|