|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
intro
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Glitter: Jeg er motsatt, smale kjoler gjør meg ca. dobbelt så bred. Når jeg kamuflerer problemområdene i noe utskrådd, innbiller jeg meg at jeg virker slankere. Sånn som da damen i undertøysbutikken hentet en hipster til meg i str. 34.
![]() |
![]() |
#42 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?
Rumpa mi ser sikkert diger ut, men det får så være.
![]() |
#43 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg kler meg i litt av hvert. Kriteriet er at det ikke skal være alt for mye stoff rundt magen, da føler jeg meg så mye større enn jeg er. Et snev kroppsnært, altså. Jeg er ikke så superromantisk og dus i stilen, noen småblomstrete saker fra Container er på grensen til hva jeg tåler i den sjangeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg bruker litt forskjellige stiler. Akkurat nå holder jeg på å prøve å bli mer kjolemenneske, da det har gått alt for mye i dongeribukse og t-skjorter med en cardigan over.
![]() |
#46 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg har mest hvite klær. Og ellers går det i lin, grått, sand, beige, brunt og litt lilla. Mye som i huset, egentlig. Jeg handler klær "overalt", der jeg finner noe jeg liker. Kjolen som Lykken viser er ganske typisk meg.
![]() |
![]() |
#47 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg går veldig mye i tights eller smale bukser. Gjerne lange topper som rekker over rompa - figurnære. Liker korte skjørt og kjoler/tunikaer. Har noen Container- og Odd Molly-plagg, men synes ofte de blir for vide. Jeg synes nok jeg kler best figurnære plagg, og det synes gemalen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Sånn som denne kjolen kan jeg ha, selv om livet er høyt, for den skrår ikke så mye ut over hoftene.
![]() |
#49 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Smekker kjole, Glitter!
![]() |
#51 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg kler litt omslagskjoler.
![]() |
#52 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg har skranglete kroppsbygning, er en liten str. 34 og det er derfor begrenset hvilke merker som har klær som passer meg. For å ikke drukne i klærne jeg går i, foretrekker jeg vanligvis klær med smal silhuett. Lag på lag funker ikke her i gården! Kjoler bør stoppe over knærne. Bukser gnager ofte på hoftekammen, så jeg foretrekker å gå i kjoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Vil nok si jeg er rimelig kjedelig i klesveien. Jeans og en enkel v-genser. Men så har jeg ikke orket å kjøpe noe særlig klær heller for jeg har hatt en vekt jeg ikke har vært fornøyd med. Nå som jeg har kommet sånn ca dit jeg vil har jeg shoppet litt annerledes klær. Tunikaer, tights og bukser som sitter mer inntil og ser jo at det blir penere enn for store klær ja. Syns jeg ser mye fint rundt omkring, men har nok ikke helt funnet min stil.
![]() |
![]() |
#54 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Hmm... Vanskelig å sette ord på egentlig.
![]() |
#55 |
Pauset
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?I går var jeg på festival. Gikk i hvit tunika uten armer, med grå lang thighs under. Hadde svart pilotskinnjakke, og et tøft skjerf i halsen. Digre solbriller og noen klaser med armbånd. Hadde Kawasakisko/flip-floppere (hadde med ekstra sko). |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg liker litt blonder og romantiske klær, men tar lett på meg jeans og converse sko
![]() |
#57 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Høres nesten ut som min "stil".
![]() |
#59 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Veldig lik stil og smak som vimjer, minus vernesko.
![]() |
#60 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. Syns det blir veldig harry (men ser det faktisk ikke så ofte længere).
![]() |
|
|