|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ctrl+z
|
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?
Veldig enig.
|
|
|
#42 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?Vi har seks års forskjell mellom våre to, og har gjort sånne ting mange ganger. Da yngste var liten fikk hun være med på hytta o.l, mens storebror fikk være med på lengre turer. Nå er minstemor så stor at også hun får være med på lengre og mer spennende turer innimellom. Jeg er sikker på at dette jevner seg ut med tiden. For vår del har det vært svært godt investert tid å tilbringe alenetid på tur med en storebror som ellers ikke oppsøker voksenkontakt så vedig ofte på egenhånd. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?Det hadde jeg ikke hatt noen motforestillinger mot. Det er den største som har mest utbytte av turen, så send dem avgårde |
|
|
|
#44 |
|
En som trener
|
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?Datteren min på to og et halvt ville sikkert hatt det strålende morsomt i Disney World. Sikkert like morsomt som på Toys 'r' us eller i Frognerborgen, og det sier ikke rent lite! |
|
|
|
|
|
#45 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller at da lillesøster ble tenåring og jeg hadde flyttet ut så hadde de så mye bedre økonmi. Så hun fikk være med på mye som jeg aldri hadde fått oppleve. *storesøster* |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?Her splittes ungeflokken i tre puljer sammen med fettere og kusiner i ferien, etter alder og interesser. Passer oss alle utmerket.
|
|
|
#48 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?Enig med røkla.
|
|
|
#49 |
|
Superbasinella
|
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?Tenk så deilig det må være for eldstejenta å kunne få reise på en slik ferie alene med pappa. Her snakker vi kvalitetstid. Hadde minstejenta vært større så hadde det nok ikke vært så rettferdig, grip sjansen nå. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?Jeg synes det høres helt greit ut?
|
|
|
|
#52 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?Det tror jeg kan bli en fantastisk fin tur for begge som drar!
|
|
|
#53 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Helt enig i det, jeg måtte bare svare på dette med at "en treåring har ikke utbytte av en slik park", helt generelt liksom? Det stemmer jo virkelig ikke. Men jeg ser poenget ditt og er jo veldig glad jeg både har mannen min og venninnen min med meg i Tusenfryd om noen uker, slik at eldste får ta alle de store karusellene og minsten kan være et annet sted imens.
|
|
|
#54 |
|
|
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?Jeg har to eldre brødre (6 og 7 år eldre), og jeg syntes det var forferdelig at de fikk lov til å opp i berg og dalbaner, mens jeg måtte stå på bakken å se på. Hadde derimot pappa tatt med mine brødre på en slik tur alene, for så å ta meg på en annen tur, hadde ting føltes mye bedre.
|
|
|
#55 |
|
maler
|
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?En ting jeg har hørt, men som jeg ikke er sikker på at faktisk stemmer, er at man bør være en voksen per barn i disney world fordi man som regel må være med barnet inn på aktivitetene og at døra ut kan være et helt annet sted i parken enn døra inn. Og at det ikke nødvendigvis går an å ha med seg to barn inn per voksen.
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?Jeg synes han skal reise med eldste.
|
|
|
#57 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Ferie med bare ett av barna? Greit eller ikke?Change of plans |
|
|
|