|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!At dressen ble stygg forstår jeg er irriterende. Jeg ville nok brukt den videre i barnehagen om imrigneringen er ok ennå. Men jeg er ikke så kresen på barnehageklærne, det er bruks og lekeklær
|
|
|
#42 |
|
Drømmer
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!
Jøss, har aldri vært borti barnehager som erstatter klær. Hverken der poden har gått eller der jeg har jobbet. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Jeg hadde blitt sur og oppgitt, men ikke rasende eller fly forbanna. Som Esme, så blir jeg ikke det før det virkelig gjelder.
|
|
|
#44 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Oljemaling går ikke in i kategorien av hva jeg forventer av svinn og slitasje på barnehageklær.
|
|
|
#45 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#46 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Jeg syns det er en forskjell på ødelagt av vanlig lek og ødelagt av en aktivitet som ikke er dagligdags i barnehagen. Jeg ville forventet at vi fikk beskjed om å ta med maletøy dersom barna skulle male med "husmaling" og hadde blitt muggen uansett hva for klær som hadde fått slike flekker.
|
|
|
#47 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Signerer. Det blir så unødvendig på mange måter. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Helt enig. Jeg forventer at bgh. dekker klærne til for søl fra maling. |
|
|
|
#49 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Vår mellomste fikk sin ganske nye Reimatec-dress tilgriset av blå maling i sin barnehage i fjor. Det skyldtes kontakt med en nymalt benk. Malingen har vært umulig å få vekk.
|
|
|
#50 |
|
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Jeg hadde nok blitt sur, men det er jo bare maling og bruksverdien på klærne er ikke ødelagt. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Shake it out!
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Det Esme sa.
|
|
|
#52 |
|
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!hehe, spesielt hvis de ansatte og den andre moren hver eneste dag ser ungene med malinflekker og blir minnet om hvor UTROLIG TEIT det var å ta med seg oljemaling i barnehagen |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Altså, som jeg allerede har skrevet - vi kommer nok til å bruke dressen!
|
|
|
#56 |
|
Originala
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Jeg hadde neppe hisset meg veldig opp over dette. Hvis en kostbar kvalitetsdress plutselig ble lekk, så hadde jeg blitt fortvilt, men så lenge dressen holder barnet varmt og tørt, vil jeg tro at h*n leker akkurat like godt med en lekedress med malingsflekker. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
maler
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Jeg hadde nok blitt litt irritert over ødelagt dress. Og jeg hadde nok tatt opp at jeg gjerne sender med malingsklær ved en senere anledning. Men jeg hadde nok vært litt forsiktig i og med at jeg er den mammaen som gang på gang har sagt at "jeg vil heller at dere bruker dressen, jeg er bare glad for at den blir slitt og eventuelt ødelagt i lek fordi den blir brukt". De sparte nemlig på de dyre dressene fordi mange foreldre foretrakk at dressene holdt seg pene.
|
|
|
#58 |
|
Tåler regn
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Har skrevet tidligere i tråden, men jeg er forbauset over at ikke flere hadde reagert på at barna får leke med oljemaling som ødelegger klærne. (selv om jeg skjønner at flere reagerer på at det er giftig) Når dere selv maler, tar dere ikke på dere klær som dere ikke bryr dere om? Så hvorfor skal de voksne i barnehagen da akseptere at det er helt ok at barna skal ødelegge klærne med denne typen maling. Noe helt annet er at barna sliter istykker klærne i bhg (det regner vi alle med). Men at voksne akseptere dette ned viten og vilje er over min fatteevne. Synes personalet i denne barnehagen ikke viser at de er sitt ansvar bevisst. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Originala
|
Vel, for min del, så syntes jeg at Bergans-buksen min var kjekk å male i, så da gjorde jeg det. Og jeg tror den buksen koster mer enn en Reima-dress. Det er ikke veldig mange som går skogstur i bukse med malingsflekker, har jeg etter hvert merket meg, men jeg er altså en av de som gjør det. Og det gjør meg ingenting, for jeg pynter meg ikke når jeg er på tur. Sist redigert av Fadese : 12-06-10 kl 00:50. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!Joda, jeg tar på "klær jeg ikke er så redd for". Podens barnehagetøy hører inn under denne kategorien.
|
|
![]() |
|
|