|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Fra hvilken alder arangerte dere bursdagsfest for barna? | |||
1-årsdagen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 18,64% |
2-årsdagen |
20 | 11,30% |
3 år |
40 | 22,60% |
4 år |
78 | 44,07% |
5 år |
21 | 11,86% |
6 år |
2 | 1,13% |
7 år |
2 | 1,13% |
8 år |
1 | 0,56% |
9 år |
0 | 0% |
10 år |
0 | 0% |
Har ikke barn / barnet er under 1 år |
1 | 0,56% |
Annet |
5 | 2,82% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Barnebursdag fra fireårsalderen, men har feiret alle bursdagene deres med familie- og/eller venneselskap.
![]() |
#42 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Fra de var 4 år. Har ikke sett noe poeng med det tidligere, det er først da de har hatt noen glede av de selv.
![]() |
#43 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Barneselskap fra 3-årsdagen for de to eldste, men jeg venter nok til 4-årsdagen med yngstemor (hun blir 3 i høst). Men familieselskap blir det, og vi har noen søte fettere på 3 år også, så det blir nok liv og røre uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
maler
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Tja, vi har hatt selskap med venner og venners barn fra 1-2 år, men barneselskap som er for _barnet_ har dukket opp ca fra 4 års alder/stor avdeling i barnehagen.
![]() |
#45 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?
Samme her.
![]() |
#46 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Jeg syns det er mye koseligere med barneselskap enn familieselskap, så det har vi hatt fra 2 år. Jeg legger det på et nivå jeg er komfortabel med å stelle i stand til, og det startet med venner og venners barn, og har blitt mer og mer barnets venner.
![]() |
#47 |
er her
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Størsten hadde barneselskap på 1 års dagen sin, jeg inviterte noen få fra barnehagen siden vi var nye i byen og ikke hadde familie eller venner i området.
![]() |
#48 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Vi hadde første barnebursdag for storesøster da hun fylte 5 år. Hun har bursdag midt i sommerferien, og vi hadde bare familiebursdager de første årene. Da hun skulle fylle 5 snakket hun om hvem hun ville invitere i bursdagen sin av barna i barnehagen, så da organiserte vi barneselskap.
![]() |
#49 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Familieselskap fra 1-års dagen, vennebursdag fra 4-årsdagen !
![]() |
#50 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Vi har ikke begynt enda. Vi begynner kanskje til 4-årsdagen i januar, da knerten skal på stor avdeling i høst.
![]() |
#51 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Snuppa hadde sitt første selskap da hun var 4. Vi skulle egentlig hatt da hun ble 3 også, men vi hadde en kaotisk bosituasjon da (vi var midt i boligbytte og bodde hos ekstremt trangt og midlertidig hos min mor). De fleste vennene hennes hadde 3-årsfest.
![]() |
![]() |
#52 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Med storesøster startet vi ved 2år. Da hun var baby ble vi en ganske sammensveiset gjeng i barselklubben, så jeg inviterte de.
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Knerten hadde tre bursdagsfeiringer da han ble et år (grunnet familie bosatt en dagsreise unna, og bursdag på en onsdag...) Yngste gjest var 17, så noe barneselskap hadde han ikke.
![]() |
#56 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?De to største hadde barneselskap fra 4 år. Familiebursdag fra 1 år.
![]() |
#57 |
can-jur
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arrangerte du/dere barneselskap?Vi har begynt med barnebursdag fra 5 årsdagen.
![]() |
![]() |
#58 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arrangerte du/dere barneselskap?Svarte for barnehagebursdag - da var det 4 år.
![]() |
|
|