|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
kamerat
|
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Det var da enormt til bunader. Jeg skal ha en fin kjole med røde blomster på. (Jeg tror russedressen min fikk fyken da vi flyttet i fjor.)
|
|
|
#44 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Jeg skal ha på meg bunaden min
|
|
|
|
#46 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Jeg skal ha på meg en mørkeblå mammakjole med blonder ved halsen, en hvit kort jakke, hvite sko. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Aner ikke, noe pent fra skapet. Jeg har bunad, men den sitter ikke bra og må sys på, og jeg har ikke fått rotet meg til det. Min mor har sagt hun skal spandere ny på meg og min søster, så jeg venter på det...
|
|
|
#48 |
|
Glamorøs
|
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Lillesøsteren min skal gå i flaggborg for skolen sin og fikk låne min buna, så jeg skal ha en eller annen pen kjole. Jeg har en perfekt sekstitallskjole med røde og blå blomster på hvit bakgrunn, det kan nok hende det blir den.
|
|
|
#49 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Bunad... |
|
|
|
|
|
#50 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Vet ikke helt. Det kommer an på været. Hvit finkjole med mørkrosa-plomme blomster, husker ikke merket, søt kjole fra Cream, med tyllundeskjørt under som gjemmer bort knærne litt, eller sort kort ullkjole fra Madonna. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Jeg skulle så gjerne hatt bunad! Det har jeg dessverre ikke.
|
|
|
#53 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Jeg skal ha på meg min strikka Klukka kjole
|
|
|
#54 |
|
Passiv
|
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Jeg aner ikke. Bunaden har krympet veldig mye i skapet. |
|
|
|
#55 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Aner ikke ...
|
|
|
|
#56 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Bunad
|
|
|
|
#57 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Bunaden den delen av dagen jeg ikke er på jobb og noe annet som ser greit ut den delen av dagen jeg er på jobb.
|
|
|
#59 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Jeg skal ha på meg en enkel hvit kjole. Med sort tilbehør.
|
|
|
#60 |
|
Fola Blakken
|
Sv: 17.mai - Hva skal du ha på deg ?Takket være svigermor skal jeg gå i bunad.
|
|
![]() |
|
|