Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg kjøpe meg denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 13:56   #41
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg kjøpe meg denne kjolen?

Syns den var knallfin! :vil ha den korte:

Det eneste er vel at du må tenke på når du får brukt den.

Du kan jo bruke den den 17. og.
Og som sommerkjole med sandaler.

Gammel 04-05-10, 13:56   #42
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er uenig med de fleste, ser jeg, for jeg synes kjolen var knallfin, og den turkise delen gjorde susen. JEG ville ha kjøpt den.

Enig - jeg synes det turkise båndet var det som "gjorde" kjolen.

Gammel 04-05-10, 13:58   #43
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg hadde ikke kjøpt den om jeg ikke hadde gavekort nei. Det tror jeg ikke. Men det var ikke så mye annet som fristet heller. For jeg har på en måte ikke bruk for en tunika til 1000 kr heller.
Den kostet ca 1200 kr tror jeg.

Nettopp det synes jeg er et argument for å ikke kjøpe kjolen. Jeg synes du fortjener å ha en kjole du ville hatt okke som! Det blir du mest fornøyd med.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:58   #44
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den var fin, både i seg selv og på deg, særlig når jeg så det andre bildet. For det turkise i livet blir mindre voldsomt når det turkise i skjørtet og kanten nederst kommer bedre fram.

Gammel 04-05-10, 13:58   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Syns den var knallfin! :vil ha den korte:

Den korte hadde vært lekker på deg!

Har en plan om bunad 17.mai. Er jo mulig det blir snø og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:59   #46
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

ååååååååååh den korte var lekker

Tror du må ta bilde av den lange i litt bedre lys Nessi, for det var noe som skurret, men er den lik i fargene som den korte tror jeg at den er flott

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 14:00   #47
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Nettopp det synes jeg er et argument for å ikke kjøpe kjolen. Jeg synes du fortjener å ha en kjole du ville hatt okke som! Det blir du mest fornøyd med.

Det har nok mest med den økonomiske situasjonen å gjøre.
Samme hvor lyst jeg hadde hatt på en kjolen så hadde jeg ikke kjøpt meg en til 1300 kr når jeg går på attføring og har smått med penger. Så det har ikke noe med at jeg ikke synes kjolen er verdt pengene. Men jeg hadde ikke kunne prioritert den uten gavekort.

Gammel 04-05-10, 14:01   #48
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg synes den var fin, både i seg selv og på deg, særlig når jeg så det andre bildet. For det turkise i livet blir mindre voldsomt når det turkise i skjørtet og kanten nederst kommer bedre fram.

Det er turkise blomster på skjørtet og.
Men det var nok ikke sånn bred struttekant nederst på en vide, i turkis. Lurer på om det må være underskjørt?

Gammel 04-05-10, 14:02   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

ååååååååååh den korte var lekker

Tror du må ta bilde av den lange i litt bedre lys Nessi, for det var noe som skurret, men er den lik i fargene som den korte tror jeg at den er flott

Jeg synes jo det var litt flaut å ta bilde av meg da. Så jeg kunne liksom ikke gjøre det i full belsyning uten å ha "gardina" igjen.

Gammel 04-05-10, 14:02   #50
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjolen var fin - men sånn uten å ha kjent på stoffet, så vet jeg ikke om jeg anser den som ver 1200,- - ser litt ut som den er i sånn "sydenstoff" - om du skjønner hva det er...

Men fargene: Er ikke de for "kalde"?

Kjøpe den med gavekort - angre og få penger tilbake? *slesk så det holder*

Gammel 04-05-10, 14:04   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kjolen var fin - men sånn uten å ha kjent på stoffet, så vet jeg ikke om jeg anser den som ver 1200,- - ser litt ut som den er i sånn "sydenstoff" - om du skjønner hva det er...

Men fargene: Er ikke de for "kalde"?

Kjøpe den med gavekort - angre og få penger tilbake? *slesk så det holder*

Sydenstoff?
Det aner jeg ikke hva er. Stoffet kjentes bra ut det altså.

Bortsett fra det turkise er det jo varme farger i bruntoner/offwhite stort sett.. jeg kan iallefall fint ha brune sko til feks. Det så vi på i butikken.

Gammel 04-05-10, 14:04   #52
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes jo det var litt flaut å ta bilde av meg da. Så jeg kunne liksom ikke gjøre det i full belsyning uten å ha "gardina" igjen.

Flaut?! Jeg tok bilder og sendte til Langøre for kommentarer da ejg sto i prøverommet hos La Lina og skulle velge bikini. Da gikk jeg naturlig nok ikke ut av prøverommet, men men.. du var jo i alle fall anstendig påkledd!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 14:05   #53
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes kjolen var kjempefin, og at Nessie var rålekker i den. Snakker vi virkelig om samme kjolen?

Gammel 04-05-10, 14:06   #54
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Den korte kjolen hadde nok passet bedre om jeg kanskje var noen cm kortere også forresten. Men følte meg ikke vel.

Gammel 04-05-10, 14:07   #55
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sydenstoff?
Det aner jeg ikke hva er. Stoffet kjentes bra ut det altså.

Bortsett fra det turkise er det jo varme farger i bruntoner/offwhite stort sett.. jeg kan iallefall fint ha brune sko til feks. Det så vi på i butikken.

Sydenstoff er et eller annet syntetisk strechstoff - på slutten av 90-tallet var det mange som hadde topper med f.eks playboybunny på som var i dette stoffet...et skikkelig ekkelt, svettemagnetisk stoff...

Fasongen var forøvrig smashing til deg! - Du har jo en flott figur til kjoler!

Gammel 04-05-10, 14:07   #56
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg synes kjolen var kjempefin, og at Nessie var rålekker i den. Snakker vi virkelig om samme kjolen?

Takk!
Det er jo veldig lov å ha ulik smak da.
Det er godt å få innspill, men jeg følger nok min egen smak/lyst uansett.

Gammel 04-05-10, 14:08   #57
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her den korte varianten. Den er superfin. Men jeg har såpass brede hofter og store lår at den ble for fluffy og struttene.

Guuuud, den var kul i knekort! Spesielt siden det turkise ble tatt igjen nederst på kjolen. Men ser jo at den kanskje står litt langt ut osv.

Jeg synes den lange var stilig også! Gå for den hvis du har gavekort! Flott kjole du helt sikkert får brukt i løpet av sommeren.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 14:08   #58
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Sydenstoff er et eller annet syntetisk strechstoff - på slutten av 90-tallet var det mange som hadde topper med f.eks playboybunny på som var i dette stoffet...et skikkelig ekkelt, svettemagnetisk stoff...

Fasongen var forøvrig smashing til deg! - Du har jo en flott figur til kjoler!

Åh, men dette stoffet har ikke stretch i seg i det hele tatt iallefall.

Gammel 04-05-10, 14:09   #59
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hvis det er greit for deg så kanskje jeg kjøper den korte.
Ringte ned og holdt den av til i kveld....

Gammel 04-05-10, 14:10   #60
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hvis det er greit for deg så kanskje jeg kjøper den korte.
Ringte ned og holdt den av til i kveld....

Ja jøss. Helt greit.
Siden de er HELT uten stretch så er de ikke store i str iallefall..
Men som sagt så tror jeg det turkise helt nederst på den korte kjolen må være underkjole. Ellers kan det være jeg husker feil.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.