Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæredings til liten baby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-07, 12:38   #41
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Så beina skal inni nå da. *konkluderer*

Tusen takk.

Med de helt små går det greit med beina inni. Sverren min er mest fornøyd når han ikke blir bumpet så mye sammen, så i det siste har han hatt bena på utsiden. Han er temmelig stiv i skankene, så jeg synes det er vanskelig å få knærne så høyt som de skal. -En av grunnene til at jeg heller bruker mei taien.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 13:08   #42
Umulius
Øverst Kommanderende
 
Umulius sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 57
Umulius har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Har du sett MobyWrap? Elastisk sjal, enkelt å knyte, enkelt å justere.

Det skal jeg absolutt kjøpe meg hvis jeg får en til.

Fra før har jeg MeiTai, ringslynge og vevd sjal. MEN jeg tror MobyWrap vil være ideelt altså

__________________
Storesøster mars 2005
Lillesøster februar 2008
Umulius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 13:20   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.696
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Jeg bar snuppa mi i slynge da hun var nyfødt, jeg måtte også ha henne oppreist mage mot mage, for hun ble hysterisk hvis jeg prøvde å bære henne liggende. Jeg måtte dessuten ha bena hennes hengende nedenfor, men det var om sommeren så det gikk greit. Hun elsket å bli båret på den måten. Nå er hun 19 mnd og vi bruker den fremdeles! (På hofta nå da)

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-02-07 kl 20:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 13:24   #44
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Bæredings til liten baby


Dette er en bra og enkel oppskrift. Jeg syr slike rett som det er

Kjempefin barselpresang.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 13:32   #45
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.579
Blogginnlegg: 808
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Jeg drister meg frampå med et spørsmål, jeg også. Hva vil dere anbefale til Bonus og meg?

Bonus er fire måneder nå, og er en solid liten pudding på over sju kilo, som ikke skal ammes samtidig som han bæres.

Jeg er litt håpløs på knyting, og må innrømme at jeg er redd for å ikke knyte skikkelig, så han faller ut av bæreinnretningen.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 13:33   #46
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.579
Blogginnlegg: 808
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Dette er en bra og enkel oppskrift. Jeg syr slike rett som det er

Kjempefin barselpresang.

Syr du for salg også?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 13:44   #47
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg drister meg frampå med et spørsmål, jeg også. Hva vil dere anbefale til Bonus og meg?

Bonus er fire måneder nå, og er en solid liten pudding på over sju kilo, som ikke skal ammes samtidig som han bæres.

Jeg er litt håpløs på knyting, og må innrømme at jeg er redd for å ikke knyte skikkelig, så han faller ut av bæreinnretningen.

Du kan få prøve både slynge og MeiTai av meg. Jeg kan ikke knyte overhodet, men MeiTai er veldig enkelt å få til, slynge også. Hvis du ikke skal bære lenge av gangen er slynge ideell.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 13:46   #48
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

SÅ utrolig flott Lille*My! Både du,snuppa og slyngen.

Nå har jeg prøvd å få til å stramme opp, og prøve forskjellige vinkler på ungen, men det blir bare ikke slik som der ... Resultatene ble så tragisk at jeg vurderte å legge ut en bildeserie med "how not to". Den der dustete kanten som skulle være så genial ble jo bare i veien, og det virker nesten som om slyngen er for stor til meg. Jeg fikk ikke strammet den mer selv om jeg trengte det.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 13:48   #49
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Hva koster en MeiTai, og en slik en som Lille*My har?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 13:56   #50
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hva koster en MeiTai, og en slik en som Lille*My har?

En MeiTai koster vel fra ca. 700 til 1000 kroner, men kan brukes lenge, både til mage- og ryggbæring. En slynge ligger vel på rundt 500 kroner. Begge deler kan jo kjøpes brukt. Men det er såpass dyrt at jeg ville prøvd begge deler før jeg ville gått til innkjøp.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 14:09   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.696
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hva koster en MeiTai, og en slik en som Lille*My har?

En slik som Lille*My har heter Mayawrap og koster 485 på Babyslynga

Anbefaler forøvrig ergo-bæreselen som selges samme sted, når poden blir større. Den er utrolig god å bære og vi har brukt den enormt mye. Nå bruker vi mayawrapen innendørs til kosesyk sutreunge, og ergoen til tur, til og fra barnehagen, i byen, butikken, på reise etc etc etc.

Ergo må være perfekt for Dragen og Bonus også, den bæres mer eller mindre på samme måte som en Mei Tai, men er med spenner i stedet for knyting. Du får den ikke i like mange freshe farger og mønstre da, men hvis man ønsker det er Beco-selen et godt alternativ, det er en mellomting

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-02-07 kl 14:14.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 14:10   #52
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg drister meg frampå med et spørsmål, jeg også. Hva vil dere anbefale til Bonus og meg?

Bonus er fire måneder nå, og er en solid liten pudding på over sju kilo, som ikke skal ammes samtidig som han bæres.

Jeg er litt håpløs på knyting, og må innrømme at jeg er redd for å ikke knyte skikkelig, så han faller ut av bæreinnretningen.

Skal du bære for å kose eller bære på tur? På tur ville jeg definitivt anbefalt en MT - evt en Ergo om du synes det blir for knotete med knyting. Begge deler kan du bruke på på både mage og rygg. Men det er lettere å knyte på seg en MT alene enn å klipse sammen selene på ryggen når du magebærer med Ergo. Om du ikke er veldig myk, da.

Stroppelengden på en MT er smak og behag. Jeg har en på 155 cm som er altfor lite for oss. Mannen er lang i ryggen mens jeg er brei, og ingen av oss får til å twiste med den = uegnet til spedbarnsbæring. Maia på 9 måneder sitter godt i den, men hun er lett enda (bare 7,5 kg). Hun hadde nok sittet stødigere i en MT med lengre stropper, og det er spesielt viktig på lengre turer.

På tettinntil er det bærehjelper med utlånsstæsj, slik at du kan låne og prøve får du kjøper noe eget

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 14:17   #53
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

SÅ utrolig flott Lille*My! Både du,snuppa og slyngen.

Nå har jeg prøvd å få til å stramme opp, og prøve forskjellige vinkler på ungen, men det blir bare ikke slik som der ... Resultatene ble så tragisk at jeg vurderte å legge ut en bildeserie med "how not to". Den der dustete kanten som skulle være så genial ble jo bare i veien, og det virker nesten som om slyngen er for stor til meg. Jeg fikk ikke strammet den mer selv om jeg trengte det.

Det er ulempen med en slynge med polstring - man får ikke strammet så mye man vil. Går det ikke an å sprette opp stoffet og dra ut den polstringa? Eller deler av den i alle fall.

Jeg har en MayaWrap, og det er null problemer med å få det så stramt jeg vil.

For dere som vurderer slynge: MayaWrap'en er ei stødig, men ganske tungjustert slynge. Den er av lin og ganske tykk, noe som gjør den treig å dra gjennom ringene. Får dere tak i en brukt en, så er det supert, for da er den myknet opp av forrige eier. Det er også en slynge som passer best for høyre skulder pga hvordan skuldra er sydd (som et trekkspill. En skulder sydd som en vifte kan brukes på begge skuldre).

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 14:20   #54
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Jeg har vært kjempefornøyd med Ergoen, Dragen, men Bonus er vel litt liten enda? Eller? Jeg trodde det var fra ca. 6 mnd?

For oss ikke-så-veldig-alternative (dvs. inkludert mannen) synes jeg også at den ser veldig OK ut - litt sporty, men langt fra bæremeis.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 14:22   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Forresten, ang. slynge eller wrap - noen som har noen gode tanker ang. farge? Jeg skjønner at det er smak og behag, og umiddelbart tenker jeg sort - men så ser jeg for meg sorte gensere med melke- og gulpeflekker og tenker en gang til. Men de lyse blir vel fort skitne og udelikate?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 14:27   #56
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.696
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

For dere som vurderer slynge: MayaWrap'en er ei stødig, men ganske tungjustert slynge. Den er av lin og ganske tykk, noe som gjør den treig å dra gjennom ringene.

Min er av bomull. Myk og god. (dobbeltsjekker -men jo )

Opprinnelig lagt inn av jolie

Men det er lettere å knyte på seg en MT alene enn å klipse sammen selene på ryggen når du magebærer med Ergo. Om du ikke er veldig myk, da.

Det er ikke vanskelig å klipse dem sammen i det hele tatt, hvis man har lange skulderstropper mens man gjør det. Da er det veldig lett selv for den aller stiveste. Så strammer man etterpå

Den kan brukes på magen fra ca 3 mnd. Man ser bare an babyen, om den er fornøyd med å sitte med bena ut til siden. Hvis ikke sier han ifra. Pass på at knærne er høyere opp enn rompa!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 14:36   #57
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

*gir opp slyngeprosjektet*

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 14:37   #58
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.296
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Min er av bomull. Myk og god. (dobbeltsjekker -men jo )Det er ikke vanskelig å klipse dem sammen i det hele tatt, hvis man har lange skulderstropper mens man gjør det. Da er det veldig lett selv for den aller stiveste. Så strammer man etterpå

Den kan brukes på magen fra ca 3 mnd. Man ser bare an babyen, om den er fornøyd med å sitte med bena ut til siden. Hvis ikke sier han ifra. Pass på at knærne er høyere opp enn rompa!

Jaggu er den av bomull! Måtte sjekke min, jeg og. Var så sikker på at den var av lin Men min var skikkelig stiv og treig i starten. Ble bedre etter vask (NB! Træ et par sokker på ringene, så slipper man bulker i vasketrommelen ), men jeg satt og dro tøyet gjennom ringene for å myke den opp ytterligere.

Jeg har Patapum, og synes heller ikke det er vanskelig å klipse sammen bak på ryggen. Men jeg har hørt at mange ikke får det til. Kanskje fordi de synes det er skummelt å ha slakke stropper. Babyen blir jo sittende litt ustødig akkurat de sekundene.

Ang farge på MobyWrap'en, så det er smak og behag. Du må vaske den like ofte uansett om den er sort eller hvit, for babygulp og morsmelk begynner å lukte etterhvert Alternativt kan man jo bare skylle sjalet der flekken er.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 14:42   #59
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.696
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Du må vaske den like ofte uansett om den er sort eller hvit, for babygulp og morsmelk begynner å lukte etterhvert

... og svette ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 16:24   #60
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæredings til liten baby

Vi har akkurat kjøpt oss Ergoselen til lillebror. Har bare såvidt fått testet den foran på magen, men tror ikke jeg fikk stilt den inn helt riktig. Syntes den ble så tung på magen med en liten på 8,5 kg oppi. Må vel bare være noe med stramminger og sånt da eller? Den er kanskje bedre å bruke på ryggen, men må øve meg litt på å få han oppi over sofaen før vi evnt. tar den med på tur. Men Ergoselen må bli fryktelig knotene med nyfødtinnlegg om en skal bruke den til nyfødt. Noen som vet?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no