Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tuter du på kjøreskolebiler?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-10, 20:15   #41
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?

Kjørelæreren min mente at hvis man vil garantere at en kjøreelev kveler motoren så kan man tute på dem. Jeg syns det er verre nå, hvor jeg er helt fersk og fremdeles kjører ujevnt, men ingen vet at jeg nettopp har tatt lappen. Så det er et par som har tutet. Man oppnår jo egentlig veldig lite ved å enten presse lite erfarne sjåfører opp i fart, eller tute når de kløner. Jeg blir hvertfall ikke bedre av det. For å varsle om en potensiell farlig situasjon er selvsagt ok.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 20:22   #42
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei overhode ikke! Det verste jeg vet er å bli tutet på fordi jeg kløner eller er treig... så det er IKKE noen jeg gjør med andre, og slett ikke hvis det er en kjøreskole.
(NB! hvis noen tuter på meg viser jeg ikke fingeren, jeg kjører med sneglefart...)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 20:23   #43
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Nei, det gjør jeg ikke.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 20:25   #44
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg tuter generelt veldig lite når jeg kjører, selv om jeg kan bli irritert på "rar" kjøring.

Gammel 15-04-10, 20:48   #45
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, virkelig ikke. Jeg tuter aldri på noen hvis det ikke er en reell fare. Syns det er urteit å drive å irritere seg og tute i trafikken når noen er litt trege eller kveler bilen eller på annen måte sinker meg to sekunder. Å tute på en kjøreskoleelev som kveler bilen er bak mål.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 21:07   #46
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble tutet på foran en rundkjøring her om dagen. Det kom en taxi fra venstre som lå litt foran meg, men så bremset han for en bil igjen, så jeg kunne egentlig smette forbi. Men jeg er litt nervøs for taxier, og tenkte at jeg heller ville vente de tre sekundene ekstra på ham i stedet for at han smalt i siden på meg. Bak meg lå en godt voksen dame, som først tutet, for deretter ligge i rumpa på meg en kilometer. Jeg syns det var litt ekkelt, men Glittermannen kommenterte bare tørt at om hun hadde så dårlig tid, burde hun kjørt de bloody tre sekundene før.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 19:47   #47
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Hadde aldri tutet på en kjøreskolebil og er dessuten sjelden jeg gjør det. Ville ikke tutet selv om det ikke var en skolebil heller.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 19:58   #48
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tuter ikke på kjøreskolebiler, med unntak om situasjonen skulle være farlig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 20:06   #49
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg tuter sjelden uansett i trafikken og aldri hvis jeg ser det er en skolebil. Men det har skjedd jeg har tutet i en nesten-ulykke-situasjon og det har vist seg etterpå at det var en skolebil.

Jeg synes forøvrig det er mye, mye verre å vise fingeren i trafikken enn å tute.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 20:08   #50
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Selvsagt ikke. Jeg turer normalt bare hvis jeg er redd for å bli påkjørt av en bil som ikke ser meg eller for å "vekke" folk som har sovnet i et lyskryss (og ikke tre sekunder etter at det skiftet til grønt heller, kan jeg jo legge til).

Å tute av utålmodighet i trafikken synes jeg er temmelig harry.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.