|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Kjørelæreren min mente at hvis man vil garantere at en kjøreelev kveler motoren så kan man tute på dem.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei overhode ikke! Det verste jeg vet er å bli tutet på fordi jeg kløner eller er treig... så det er IKKE noen jeg gjør med andre, og slett ikke hvis det er en kjøreskole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei, det gjør jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei, det gjør jeg ikke. Jeg tuter generelt veldig lite når jeg kjører, selv om jeg kan bli irritert på "rar" kjøring.
![]() |
#45 |
Borte
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei, virkelig ikke. Jeg tuter aldri på noen hvis det ikke er en reell fare.
![]() |
#46 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Jeg ble tutet på foran en rundkjøring her om dagen. Det kom en taxi fra venstre som lå litt foran meg, men så bremset han for en bil igjen, så jeg kunne egentlig smette forbi. Men jeg er litt nervøs for taxier, og tenkte at jeg heller ville vente de tre sekundene ekstra på ham i stedet for at han smalt i siden på meg. Bak meg lå en godt voksen dame, som først tutet, for deretter ligge i rumpa på meg en kilometer. Jeg syns det var litt ekkelt, men Glittermannen kommenterte bare tørt at om hun hadde så dårlig tid, burde hun kjørt de bloody tre sekundene før.
![]() |
#47 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Hadde aldri tutet på en kjøreskolebil og er dessuten sjelden jeg gjør det. Ville ikke tutet selv om det ikke var en skolebil heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei, jeg tuter sjelden uansett i trafikken og aldri hvis jeg ser det er en skolebil. Men det har skjedd jeg har tutet i en nesten-ulykke-situasjon og det har vist seg etterpå at det var en skolebil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
intro
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?
![]() |
![]() |
|
|